Wat leuk zoveel in mei! Wij hebben hem 12 mei! Ben er wel minder mee bezig dan bij mijn eerste, maar heb er wel veel zin in. Vanmiddag hebben wij de geslachtsecho . Ben heel erg benieuwd, echt geen idee namelijk.
Hier ook 15 mei! Aangezien mijn 20 weken echo bij mijn dochter niet zo succesvol was, ben ik diep van binnen erg angstig. Ik ben er verder wel rustig onder, maar mijn emoties pieken heel snel als iets onverwachts gebeurd. Dus daardoor weet ik wat er van binnen broed. Ik krijg met 18 weken een GUO bij prenatale diagnostiek.
Ja ik krijg ook een guo ivm medicatie! Ene dag ben ik zenuwachtig andere dag niet. We moeten er gwn doorheen!!
Wij mogen ook in mei! Vorige week hebben we een pret-echo gehad en daar hebben we gezien dat het lichamelijk echt al goed zit met ons mannetje, voor zover ze het kon zien (zij maakt ook medische echo's). Daardoor ben ik nu heel erg gerust en minder zenuwachtig voor de 20-weken echo dan ik normaal denk ik zou zijn
Fijn is dat he?! Ik heb volgende week mijn geslachtsbepaling en die vrouw heeft ook goed apparatuur en doet ook 20-weken echo's. Wat ik me kan herinneren van mijn eerste zwangerschap was ook dat zij, nog voordat de echo startte, vroeg of wij wilden weten wanneer zij iets zag wat niet goed zat. Super spannend maar ook heel fijn omdat je dan inderdaad met een wat geruster gevoel de 20 weken echo in gaat l.
Ik 1 mei de 20 weken echo! Ook pas geslachtsbepaling gehad van dezelfde vrouw die ook 20 weken echo doet. Ze zag tot dusver geen rare dingen gelukkig. Bij ons dochtertje zijn we doorgestuurd, bleek gelukkig allemaal goed maar ben toch beetje zenuwachtig
Ja ben ook zenuwachtig hoor. Terwijl k al tig echo's heb gehad en de baby gwn gezond was, maar toch maak je je zorgen Haha. Hoort erbij zijn de hormonen.