Hoi meiden, Bij wie heeft het strippen met 39+5/39+6 geholpen? En bij wie niet? Deed het je erg pijn? Liefs PandaBeertje
Strippen heeft bij mij wel geholpen. Maar wel pas bij 41 weken. Deed even heel pijn maar daarna voelde ik daar niets meer van. Was in de middag rond 15u gestript en om 4u snachts bevallen.
Bij mij niet.. eerste en tweede keer niet. Vond t niet pijnlijk beetje vreemd gevoel. En t idee dat de vk t hoofdje voelde. Zo gek. Je moet wel wat ontsluiting hebben om te kunnen strippen
Oké. Ben echt opzoek naar rond de eind 39 begin 40. Want daar kan nogal verschil in zitten ziedend ze.
Ik heb 2 cm ontsluiting. Ze wilde me wel strippen, als ik wilde. Inwendig onderzoek deed al zo'n pijn, dus ik twijfel, want dat doet dan NOG zeerder. En straks allemaal voor niks..?
Ik ben vier keer gestript maar echt, als iets pijnlijk is. Je kunt beter weeën hebben. Het heeft hier niets gedaan trouwens, ik had 2-3cm bij de laatste keren
ik had ook 2cm ontsluiting met 39+2 gestript wel door gynaecoloog die doen wat harder door week eerder door verloskundige en voelde ik niks van bij gynaecoloog deedt t wel ff zeer alsof je ongesteld ging worden m'n zoontje is binnen 3.5u geboren hopelijk bij de volgende weer 🤗
1e keer gestript bij 40,5 week, die was licht gevoelig, maar niet geholpen. Twee dagen later weer grstript, voelde ik niets van, maar ook dit keer hielp het niet. Uiteindelijk zijn bij 41 weken mijn vliezen gebroken.
Ben gestript met 39.0 weken. Deed absoluut geen pijn. Voelde er echt niks van. 2 uur daarna begonnen de weeen en die nacht ben ik bevallen van mijn oudste dochter