ons meisje blijkt een jongen te zijn!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by girl21, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

tjah dan sta je toch echt effe raar te kijken hoor... maar ben blij dat mn gevoel me niet in de steek heeft gelaten!

zal ff kort uitleggen wat er gebeurd is..

wij hadden met 20 weken de echo, en hebben gevraagd of ze kon zien wat het was, en als ze te weinig zekerheid kon geven, wilden we niks weten..

nou ze vertelde dus dat ze het niet met genoeg zekerheid kon zeggen, maar ze vermoede tot 75% een meisje...:$:$ geen zekerheid wilden we niks weten hoor....:( maar goed geeft niet, waarschijnlijk dus een meid!

het sprak mijn gevoel totaaaaaal tegen, en ik zei tegen mn vriend, houd je er niet aan vast, want ergens geloof ik het niet... najah jullie kennen het gevoel wel denk ik... (vrouwelijk instinct haha)
    maar goed je begint dus wel aan je zelf te twijfelen!

ik mn gedachten helemaal omgeschakeld, van oke het is waarschijnlijk toch een meid...

(geslacht vind ik zelf niet belangrijk hoor, vriendlief heeft liever een jongen)

dus door de onzekerheid, toch maar een 3d/4d echo laten maken...

dus daar geweest, en bovenstaand verhaal verteld, zegt ze, nou, het is dus geen meid, het is een jongen, kijk maar!:$:$ wooow ja das duidelijk genoeg haha daar kom je nu niet onderuit!

dusssss:

BLIJF GEWOON VERTROUWEN OP JE GEVOEL, VROUWELIJK INSTINCT LAAT JE NIET IN DE STEEK;)

maar goed stiekem toch her en der kleine roze dingetjes gekocht haha, leuk als kraamcaadeau voor een ander8)

ga nu zelf maar achter blauw aan:D:p:D

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Bij mij is ook geconstateerd met de 20 weken echo dat het een meisje word. Maar ze zei al wel dat ik er niet voor 100 % vanuit moet gaan. Hoewel ik erg blij ben met dit nieuws omdat ik graag een meisje wil, blijf ik zelf in gedachte houden dat het een jongen word. Hoe dat komt weet ik niet.
    Nu krijg ik over 2 weken nog een uitgebreide echo met 33 weken zwangerschap en ik zal dan ook niet raar op kijken als het ineens een jongen zou blijken te zijn.
    Ik heb dan ook vooral nutrale kleding gekocht, heb er maar een paar meidenkleren tussen zitten.
    Maar wat het ook word, zolang het gezond is ben ik al blij.

3. Djoels

Djoels Actief lid

Apr 13, 2009
    177
    0
    0
    Mijn vriendinnetje beviel van een jongen... hij lag in een roze pakje in een roze wieg...... ze dachten dus dat het een meisje werd.... Ach, hij heeft later wel echt een heel sterk verhaal! ;)

4. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

Aug 26, 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    jeetje ik kan me idd voorstellen dat je gevoel wat anders vertelde, bij ons vertelde de arts met de 20 weken echo eerstdat hij dacht op een meisje, maar zei ook het kan zijn dat het piemeltje tegen de buik aan zit, maar wij hebben al een zoon en daar was overduidelijk een p te zien, maar ja hij op zoek nam echt de tijd en zei toen dat hij bijna zeker weet dat het een meisje is, maarja ik al wel wat roze kleine dingetjes gekocht, maar toch besloten om over 3 weken een 3d echo te lakten maken voor de zekerheid!!! mijn gevoel zegt nu wel een meid,maar dat komt omdat ik een totale andere zwangerschap heb,maar is het een jochie dan is het even welkom natuurlijk,maar ben dan wel blij dat ik maar 3 weken met het gevoel heb rondgelopen dat het een meisje was.we zullen zien. succes ermee. groetjes

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ook met 23 weken een meisje en met 30 weken een jongen. ik heb er met de groeiecho naar laten kijken nadat ik ook zelf was gaan twijfelen.
    (en dat terwijl mijn gevoel eerst wel meisje zei!)

6. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Haha, ik dacht ook (en iedereen met mij) dat ik een meisje zou krijgen. Maar op de echo zag je toch wel een Piemeltje. Tenminste denk ik, vind het zowiezo erg onduidelijk. Ze nam ook niet echt de tijd. Ze zei ooh ja, willen jullie het zien? ik zo uhm.. jaa. wilde nog vragen toch? aan me vriend. maar ze riep al een jongen! oh okeej. Ik had toen ook zoiets van huh? oh ja dat kon natuurlijk ook nog. Oeps:)

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Gelukkig bij ons bij 20 weken kwam uit een meisje, pretecho een meisje en 39 weken liggings echo ook een meisje :)

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Grappig, je hoort best regelmatig dat ze het in het ZKH mis hebben, bij pretecho-bureaus zit je bijna altijd goed. Ik vind hun apparatuur ook een betere kwaliteit leveren.

Maar goed.. ik had het gevoel.. we krijgen een meid en hier met 17wkn pretecho, 20 wkn ZKH en 30 wkn pretecho, denken we toch zeker te weten dat het een meid is.
    We hebben met 36 wkn nog een echo in het ZKH, laten we het weer ff checken, haha. ;)

Liefs Huismus

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik had bij al mijnzwangerschappen ook elke keer sterk het gevoel wat het geslacht was en bij mijn zoontje was ik er zo zeker van dat ik al jongenskleding had gekocht en de kamer groen met blauw had gemaakt voor ik de uitslag had op de echo. ik vroeg bij de 20 weken echo hoe het ging met onze zoon en ze was stom verbaast envroeg of ik al eerder een geslacht echo had gehad haha. nee mijn gevoel was gewoon erg sterk. toch ga je soms twijfelen zouden ze het goed hebben gezien en ik weet zeker dat als ze een meid hadden gezegt ik meteen ging voor een geslacht echo haha want ik wist het zeker

elke keer klopte me gevoel en de 20 weken echo gelukkig ook

lijkt me een hele omschakkeling als je net aan het meiden idee bent gewent en je krijgt toch ineens een zoon.

10. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik had heel erg het idee dat het een meisje zou worden. Op de verschillende echo's was er duidelijk een jongen te zien, het werd ook een jongen. Ik heb de tijd gehad om even om te schakelen, dat had ik ook echt nodig. Een voorgevoel zegt dus lang niet altijd alles.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn vriend was er heilig van overtuigd dat het een jongen zou worden, ik droomde continu over een meisje.. dus toen ze zeiden op de 20 weken echo dat het een meisje zou worden verbaasde het me niet echt.. mijn vriend viel bijna van de kruk..

heb soms nog wel getwijfeld, maar kon nooit een leuke jongensnaam bedenken.. en voila, nu ligt ze hier in haar roze romper!

12. matje

matje Niet meer actief

mijn tante had de babykamer roze, kleertjes roze alles in princessen-gebeuren wel heel leuk, bleek het een jongetje te zijn, snel de kamer ongebouwd, zo zie je maar weer!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,199
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Grappig dat je instinct toch klopt:). Ik had ook vanaf het moment dat ik een positieve test had het gevoel dat we zwanger waren van een jongetje en ja hoor het klopte. Ik geloof daar wel in!

14. rachel30

rachel30 Lid

Aug 12, 2009
    68
    0
    0
    bij mijn eerste had ik vanaf het begin gedacht dat het een jongen zou worden, voor ik zwanger was hadden we al een naam voor hem.
    meisjesnamen kwamen we niet uit.
    ik kwam met heftige weeën met 30 en halve week in het zh te liggen, weeën namen af, maar ik werd flink ziek.
    eerste echo werd gedaan door gyn.. jahoor zegt ze.. voor 99% een meisje..
    shit geen naam dus namenboekje heeft mijn man meegenomen naar zh en maar dubben welke naam wordt het.
    2 weken later, lag nog steeds in zh.. weer een echo.. weet je wat het wordt, vroeg dezelfde gyn..
    dus ik uitgelegd wat ze had gezegd, wist ze niet meer zei ze.. zoemde in op de piemel en balzak.. niet te missen een jongen..
    mijn voorgevoel toch juist geweest.
    en gelukkig geen meisje(sorry) want die naam die we uiteindelijk hadden vond ik niet leuk..:)

nu 6 weken zwanger, en omdat deze zwangerschap heel anders is, begin ik toch een voorgevoel te hebben dat het wel eens een meid zou kunnen zijn..
    moeten nog lang wachten voor de 20 weken echo..
    ik heb het idee dat mijn man het niet wil weten .. ik weet het niet..
    ik kan zolang tot aan de bevalling vast mijn mond niet houden.
    ;)

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook een meisje werd er gezegt. totdat we een spoed echo kregen omdat ik van de trap af ben gevallen daar werd gelijk gezeg nou dit is overduidelijk een kereltje.
    ik heb ook de heletijd gezegt dit is een jochie. we hebben na de 20 weken nog 6 echo's gehad waaronder ook 3d die zeiden ook allemaal jochie dus is durfde met een gerust hart jongens kleding te kopen

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Met 16 weken zei de vrouw van de pretecho: Ja er steekt iets uit daar, wordt een jongetje. Mn gevoel zei dat ook, maar na de echo had ik zoiets van nee t is een meisje! Heb ook helemaal niets gekocht of wat dan ook omdat na die echo mn gevoel steeds zei dat t n meisje was. Met 20 weken bleek het ook zo te zijn! Heb daarna nog n paar echo's gehad en ook in 3D/4D.
    Pff was blij toen ik bevallen was en 100% zeker wist dat t een meisje was!

17. woops

woops Niet meer actief

Ik heb van begin af aan het gevoel gehad dat we een jongentje zouden krijgen.
    Met de pretecho denkt ze een meisje te hebben gezien.
    Vrijdag 28 Augustus hebben we de 20 weken echo en ben erg benieuwd of het nu een meisje of toch een jongentje is.
    Ik heb op m`n hyves een poll erover geopend, ben zo benieuwd naar meningen van de echo-foto.
    Wendy van - hyves.nl

Echo foto met 16 weken:

18. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Wat een toeval, jij woont ook in Tilburg!!!

Ik heb je babypagina bekeken en op je echo van 11 weken zie je duidelijk de 'nub' naar beneden wijzen. Kijk eens op www.in-gender.com hier geven ze uitleg over het geslachtsorgaan zo vroeg in de zwangerschap en kun je bij het forum naar echo's zoeken.

Ik zeg dat het een meisje wordt, laat je het nog wel even weten.

Liefs,

Lindsay

19. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg

Ehm bij mij wel. ;) Wij waren ervan overtuigd dat het een jongetje was. En ze konden het helemaal niet zien tot de pretecho die we ruim na de 20 weken echo hadden (geloof een week of 26). We hebben de dvd van deze echo en toen ze vertelde dat het een meisje was hoor je mij verbaasd uitroepen: een meisje??? weet je het zeker???

20. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Nou mijn gevoel en mijn hele wezen zei dat het een jongetje was. Iedereen dacht dat trouwens ook (vriend, schoonmoeder, moeder enz.).
    Bij de 20 weken echo zei ze dat het hoogstwaarschijnlijk een meisje was. Wij dus helemaal in de war :S
    Geloofde het ergens niet helemaal en had nog steeds sterk het gevoel dat het een jongetje was (vraag me niet waarom...).
    Maar een paar weken later bij de pretecho zei ze dat het toch echt overduidelijk 100% een meisje is..
    Dus instinct klopt ook niet altijd... (tenzij het straks natuurlijk alsnog een jongetje blijkt te zijn, haha dat zou wel een grap zijn zeg...).

Share This Page