Nou meiden, Hier is alles goed gegaan. Alles zit er op en er aan. Hartje is goed en de hersentjes ook. Ruggetje en hoofdje is netjes gesloten. En de lippen zijn ook goed. Dus alles zoals het hoort te zijn. En ja hoor. We krijgen als het goed is een MEISJE... We hebben al 20 weken gedacht dat het een jongen zou worden. Dus we moeten even omschakelen. Maar we zijn er super blij mee.. Jullie allemaal succes de aankomende weken. Groetjes van een blije a.s. moeder
Nee wij dachten al die weken dat het een jongen zou worden. Dus dit is wel dubbel en dwars een verrassing. Maar wel super leuk. We hebben de hele echo op DVD meegekregen. Dus we kunnen onze dame nog een terug zien. Is wel super leuk natuurlijk. DVD duurt ongeveer 30 minuten. Dus is ook nog eens lekker lang.
Hai wat leuk een meisje, Wij horen het overmorgen en hopen ook op een meisje.Een jongen is natuurlijk ook goed als het maar gezond is! Dus nog 2 nachtjes en anderhalve dag................
hoi hoi masoled: mocht jij de dvd mee?ik heb gebeld naar het buro waar ik mijn echo krijg of ik die kon krijgen en toen zeiden ze dat ze die niet mee mochten geven omdat het een medisch echo is? vind dit echt super jammer omdat mn man niet mee kan met de echo. mag ik vragen waar jij je echo hebt gehad? groetjes
masoled, jeetje wat ene lange dvd! maar id wel een gelukje! want bij de gende waa rik t bij ga doen, krijg ik ok een dvd mee en fotos. ik hoor ook veel bij andere dames dat die geen fotos en dvd meekrijgen.. sommigen echosopistes willen t geslacht niet vertellen... tja, die heb je er helaas ook bij zitten... nou super zeg! dat je al die tijd een jongen dacht.. ik denk dat wij ook een 2e zoon krijgen.. dat is mijn voorgevoel. mijn man denkt een meisje.. maar ik 90% ee jongen )) beiden zijn even welkom. groetjes
mamain2008... ja inderdaad bij hennesheb je echt zoveel leuke dingen.. Maar ja nog twee daagjes voor mij en dan kan ik eindelijk iets roze of blauw kopen.. Als ik alle fabels moetgeloven dan wordt het een meisje .. maar ja daar ga ik niet vanuit moet het echt eerst zien hihi Maar begin nu wel heel erg zenuwachtig te worden hoor Dikke kus
Nog 4 keer slapen! Ik krijg ook al de zenuwen... en dat terwijl het maar een pretecho is en de echte medische echo pas op 7/01 is...
Hoi allemaal.we komen net terug van het echocentrum en alles is goed! We weten ook wat het wordt maar dat willen we voor ons zelf houden. voor alle andere heel veel succes! Groetjes Linda
Ja geen problemen gehad met de DVD, voor 7,50 euro mochten we alles meenemen. Wij hebben de 20 weken echo in het twee steden ziekenhuis in Tilburg gehad.
jaaaa! princess.. hier nog 3 nachtjes..... ik denk er om de 5 min over na.. zullen die pendels en bakerpraates kloppen? (bakerpraatjes gellof ik niet echt, maar toch leuk om te gissen.. pendelen.. tja.. er is gezegd jongen en meise.. 1 van de 2 moet t goed hebben...hoop ik..) mijn schoonzus heeft meisje gezegd, daar gellof ik wel in..zij heeft t meestal wel goed (tot nu toe eigenlijk altijd.. zul je zien... dat t nu juist niet zo is SPANNEND!
Bij mij heeft een vriendin gependeld, en dat klopte niet. Tenzij dat de gyn met haar gok van 95% toch nog verkeerd zit... Ben zo benieuwd naar vrijdag!
Ik ben ook resus neg. En heb idd in m'n vorigs zwangerschap zowel de prik bij 30 weken en na de geboorte toen ons zoontje + bleek te zijn, weer een prik gehad. Niet prettig, maar je krijgt er geen bijwerkingen van. En deze x krijg ik geloof ik alleen een prik als de kleine weer resus + blijkt te zijn. Zonder die prik was de kleine waar ik nu zwanger van ben, waarschijnlijk erg ziek geworden of was ze er niet eens geweest. Dus lang leve de medische wetenschap! Niets om je zorgen over te maken dus. Geniet er maar lekker van.
jaah.. weer een nachtje voornbij en dichterbij donderdag! pff. de laatst nachtjes! vanavond naar jan jaap vd wal! lekker lachen! ben al naar een paar voorstellingen van m geweest. de 1ex lag ik echt super dubbel! princess,je weet idd maar nooit! bij zowel jongen als meisje kan t verkeer gezien worden! ik ken iemand die een jongen zou krijgen en bij de 3d pretecho, was t toch echt een meisje! en andersom hoor je ook nog wel vaak. hier op zwa pagina is ook iemand die ene echo had van een meisjesonderdeel, echt deuidleijke streepjes en schaamlipjes.. later bij pretecho, toch een jongen!? ik hou ook in mijn achterhoofd dat t altijd nog kan veranderen.. en nog geen 100% is.. dat is pas bij de geboorte first baby 12 weken echo spannend!
jaah.. weer een nachtje voornbij en dichterbij donderdag! pff. de laatst nachtjes! vanavond naar jan jaap vd wal! lekker lachen! ben al naar een paar voorstellingen van m geweest. de 1ex lag ik echt super dubbel! princess,je weet idd maar nooit! bij zowel jongen als meisje kan t verkeer gezien worden! ik ken iemand die een jongen zou krijgen en bij de 3d pretecho, was t toch echt een meisje! en andersom hoor je ook nog wel vaak. hier op zwa pagina is ook iemand die ene echo had van een meisjesonderdeel, echt deuidleijke streepjes en schaamlipjes.. later bij pretecho, toch een jongen!? ik hou ook in mijn achterhoofd dat t altijd nog kan veranderen.. en nog geen 100% is.. dat is pas bij de geboorte first baby 12 weken echo spannend!
hey moedergans bedankt voor je berichtje.. dat doet me weer goed.. maar ja ben wel bang voor naalden hihi maar ja het is voor een goed doel zeg maar Nou nu nog maar 1 nachtje slapen en dan is het bij mij zover de 20 weken echo..pfff het is wat al die zenuwen.. zit me zelf ook wel gek te maken hoor hier hahaha dikke kus