nou nog 2 nachtjes slapen, spannend he. mamain2008 wat ben jij mooi getrouwd zeg, echt super gaaf. Een droombruiloft.
ik krijg 20 december mijn eerste echo, van mijn 4 e, maar dit keer is het erg spannend omdat het niet gepland was (wel heel erg blij er mee) want ik zat aan medicatie waar nog heel weinig over bekend is en ik ben inmiddels ook al 37 jaar, dat alles maakt me nu wel erg nerveus, eerst 20 december echo en dan krijg ik nog de hele rataplan, (prescreening) maar het idee dat je iedergeval de eerste echo heb gehad, stelt mij iedergeval al wat meer gerust, dus we tellen mee met je af de dagen gaan ook verschrikkelijk langzaam pfffffff en maar duimen dat alles wat ze dan kunnen zien goed is
Nog 3 keer slapen... Ik word echt wel nerveus nu... vooral omdat ik de kleine vandaag nog niet gevoeld heb...
Dames, ik heb mijn echo vervroegd naar vandaag. Ik belde net om te zeggen of ze geen gaatje hadden vandaag, want morgen gaan we op vakantie en wordt het stressen met de echo enz. Ook omdat ik de hele nacht pijn in mijn buik heb gehad. Ze belde even voor me naar het ziekenhuis en ik kan mijn afspraak verplaatsen naar vandaag om 12:00. Ik kan mijn geluk niet op.
goedemorgen: firstbaby: spannend! succes, je zal een echt kindje zien! gene booontje meer! conny, ja t was super mooi! ik liep dan over en brugje en ondereen poortje van orchideeen door. terwijl mijn as man stond te wachten kwam ik aanlopen terwij iemand gitaar stond te spelen.. zo romantisch... pfff. soms vergeet ik gewoon dat mijn droombuiloft is uitgekomen! Enne... nog 1 nachtje! Hermelijntje: heel spannend! nog 1 nachtje~ princesss: ik moet gelukkig nog 1 nachtje! ach komt goed, ik voel de kleine de enen dag ook meer dan de ander.. hoewel hij n de laatste paar dagen heel druk is.. (hij?) nou we horen t wel! groetjes
Nou vandaag is het zover voor mij Ik moet om 16:00 uur daar wezen en daarna als alles goed is gaan we gelijk even kerst inkopen doen maar ik laat het jullie zo snel mogelijk weten Veel liefs
firstbaby en patricia heel veel succes vandaag bij de echo, ik ben benieuwd. mamain2008 nog 1 nachtje, ik begin nou echt de kriebels te krijgen
conny, ik oook! maar jij moet gelukkig eerder op de dag.. ik mag pas 17.30... pff. moet nog een hele dag... groetjes
Heel veel succes aan degene die vandaag voor hun echo gaan. Hier nog 2 nachtjes slapen... spannend! Gelukkig werd gisterenavond ons kleintje superactief! Was gelijk gerustgesteld. Ik was op TV naar een serie aan het kijken waar er een baby'tje in stierf , en net op dat moment begon ze te schoppen.
princess dat is nog eens een mooi teken, kan me voorstellen dat je je geruster voelt nu. mamain2008 ik moet om tien voor elf, eerst om half drie maar ze hebben het verzet.
conny, ok, dus dat i eerder scheelt wachten de hele dag.. princess... hij half 6? jee... ik heb t half 6 gedaan ( meteen de 1e afspraak.. hij is smiddags nl ha) dan eten we thuis eerder. breng ik mijn zoontje weg.. dus dan scheelt t ook nog een half dagje als je dingen moet doen.. maar fijn dat je t geveold hebt. t is meestal zo wanneer je er teveel op focust t juist niet wil... en iop vreemde momenten schopt t ineens.. ik ga nu even naar de brievenbus.. kerstkaartjes moeten nog weg schaamm.....
hoi dames, vandaag geweest voor de 20 weken echo. alles lijkt goed te zijn alleen is er een kans op een nier afwijking daaorm ben ik doorgestuurd en krijg ik volgende week donderdag een vervolg echo. het hartje, de hersens, ruggetje lipjes enz waren gelukkig allemaal wel super gezond. werd gezegd dat ik me niet te durk moest maken en er van uit moest gaan dat he tniks was, maar ja toch wel zenuwen. wel was er heel duidelijk te zien dat we een zoon krijgen. nu maar hopen op een goede afloop. voor alle andere dames succes met wachten en hopen op een positieve uitslag. groetjes
oei bah leonie... dat is geen nieuws wat je wil horen.. leuk een zoon'! idd, maake j emaar neit te druk, meestal is het zo dat er bij en volgende echo niets wordt gezien groetjes
daarom niet te durk maken voor we het zeker weten, heb je helemaal niks aan.zien het vanzelf volgende week maar ja had me de kerst toch wel iets leukers voor gesteld.. groetjes
leonie ontzettend gaaf, ik zal voor de duimen dat de echo volgende week ook goed is. mamain2008 ik wil je vast heel veel succes wensen voor morgen, ik moet morgenochtend en ben pas in de avond weer online. Meiden duim voor me morgen om tien voor elf en ik hou jullie op de hoogte, knuffel conny
Hallo allemaal Daar ben ik dan eindelijk Nou gister me 20 weken echo gehad.. En alles was goed geen afwijking te vinden zoals ze zelf zei ( de vk dan he ) Hij was wel de clown aan het uithangen.. op het moment dat we dan eindelijk konden gaan kijken wat het zou worden gingen die handjes voor zijn kruis.. maar we hebben het toch lekker gezien.. en tja jullie zien het waarschijnlijk wel maar het worden een .................................JONGEN Ik ben zo blij dat alles goed is en dat hij voor zover te zien zeg maar helemaal gezond is en lekker druk hahaha Nou mamain2008 jij moet vandaag ik wens je heel veel succes.. en geniet ervan he.. Dikke kus Patricia