Ik heb gister mijn echo gehad en het was echt super. Kreeg bijna tranen in mijn ogen. Onze beebje was groot geworden.. 5 vingers aan elk handje ..5 tenen.. en hij draaide zich opeens om.. en hij hield zijn hand voor zijn gezicht hahaa het was zo bijzonder! En ik ben 4 dagen verder dan ik dacht! Voor alle anderen, veel succes met jullie echo
vandaag ook me eerste echo gehad, was toch nog iets jonger dan we dachten, ipv de verwachte datum 5 augustus is het toch waarschijnlijker 9 augustus 08, maar het was te zien en ook konden na heel goed kijken het hartje zien kloppen ! wat een wonder is het toch weer iedere keer over een maandtje terug en we moeten ook beslissen wat voor pre-sreening willen, combi test of vlokkentest of vruchtwaterpunctie we zijn daar nog niet over uit, mijn leeftijd +medicatie die ik heb gehad is dit nodig om te kijken of alles goed is, ik hoop het zooooo ! [-o<
En mamain? NOg geen nieuws? Hier nog één nachtje slapen! Krijg nu toch wel zenuwen, angst, verwachting,...
hermelijntje bij mij was er ook een paar daagejs verschik bij de 7 weken echo. maar bij de termijn echo kwam t wel weer overeen... dus misshien ben je wel zo ver als je dacht, afwachten bij de 12 weken echo. Ja, da tis een moeilijke keuze... of je het wel wil weten... je mag een pbtje zenden... kan t niet op de site zetten... spannend hoor! nog 1 nachtje! hoe laat moet je ook al weeer? ik trok het vandaag echt niet meer... t was erg spannend hoor! tis verder gezond! dus dat is ook belangrijk. princess, ja ben terug...
Mamain, was het dan meegevallen? Je vertelt zo weinig? Vanavond ben ik aan de beurt! Nog 8 uurtjes... Krijg al zenuwen!
ja alles was goed t is gezond. op de site kan ik niet zeggen wat het is. maar je kan een pbtje sturen. dan kan ik het je wel vertellen )
Wij zijn net terug van de pretecho. 't is een beetje tegengevallen. De baby lag slecht, rug naar boven en gezicht naar onder. Wel hebben we 2 fotokes meegekregen. En op 1/2 mogen we teruggaan, voor een nieuwe sessie (gratis).
hoi mamain2008, ik ben blij dat het bij jullie goed is gegaan en dat het gezond is. Bij ons is het goed en slecht gegaan. We kregen het nieuws dat natuurlijk zwanger worden bijna niet meer kan, de kans is heeeel klein, een flinke teleurstelling. We hadden gehoopt dat het toch nog zou kunnen en dat we dan geen hulp nodig zouden heben. Het goede neiuws is dat we niet hoeven te wachten en dat we gelijk zodra ik ongesteld word gaan beginnen met de ivf, dus eerst met de pil en dan het hele stappenplan. Dus de volgende ronde krijgen we gelijk een ifv poging. knuffel conny
Ik wens je veel succes bij je IVF poging Conny! Goeie moed hoor! Ik ben ondertussen aan het aftellen naar 7/01/2008. Dan volgt onze "grote medische echo". Brrrrrrrrr zenuwen! Ik stel me alsmaar voor wat ik zou doen indien het slecht nieuws zou zijn...
Conny, dat is idd slecht en goed nieuws. Succes bij je 1e IVF poging! Scheelt idd als je niet lang hoeft te wachten. Princess, ik weet precies wat je voelt.. t was toch behoorlijke gerustelling toen bleek dat t goed was... kan je toch iets meer genieten nou de drukte van de dagen zijn weer voorbij... nu oudjaarsdag nog.. en mijn verjaardag..pff 1 januari... pfff doei doei
Ja nog een paar daagjes en we weten het. Verjaar je op 1/1? Hoe speciaal zeg! Alvast gefeliciteerd xxx
Ik blijf hier maar aftellen. Ondertussen vraag ik me af wat ze allemaal onderzoeken bij zo'n grote echo...?
hoi hoi van alles, waterhoofd, hartje (kamers) been afmetingen klopmpvoetjes niertjes maag lever open rugje hazelip mmm.. zoiets laat je het weten? groetjs
hoi Princess ik leef met je mee! ik heb 9 januari de 20 weken echo ben zó benieuwd of alles goed is [-o<