wie ook 25 sept pregnyl gespoten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cozz, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp

Wat naar! En 13 dagen na de IUI zou je idd wel betrouwbaar moeten kunnen testen. Een witte test is meestal ook beouwbaarder dan een positieve test. Als je hormonen hebt gebruikt bij de IUI enminste.

Hoeveelste poging was dit voor jullie?

Zou lekker een wijntje drinken, toastje filet erbij, even treuren en de moed weer bijeen rapen voor d evolgende ronde!

2. cozz

cozz Lid

2 okt 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi daycey. mijn man en ik zijn al bij a zeven jaar bezig met zwanger worden. drie jaar terug hebben we al eens drie iui pogingen gehad die helaas op niets uiiepen. afgelopen april was ik wonderbaarlijk genoeg zwanger maar heb ik op vijf weken een miskraam gehad. Zeven jaar geleden. helemaal aan de start van onze kinderwens was ik ook spontaan zwanger met helaas een mk op zeven weken. Tis raar maar mijn laatste mk in april heeft me naasf alle verdriet ook hoop gegeven.. we kunnen het!!
    Alle vrienden die de wens hadden zijn inmiddels gelukkige ouders van 1 of meerdere kindjes, terwijl wij de eedsten waren die het gi gen proberen. ik ben voor iedereen blij maar het maakt me soms..zoals nu.. best verdrietig.
    Maar we houden hoop en persoonlijk is dit forum voor mij een houvast. ik schrijf niet zoveel maar lees met interesse alle verhalen van die ik hier tegenkom.

Ik zou zo graag.....

3. cozz

cozz Lid

2 okt 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps dit is onze eerste poging weer sinds drie jaar. in april was ik spontaan zwanger.

X

4. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Dan zijn jullie al aardig lang bezig!

Ik ken het stukje van als eerste een kindje willen en als laatste zwanger worden. Hier precies zo de afgelopen drie jaar.

Wat goed dat je nog hoop kunt putten uit een miskraam. Respect daarvoor! Een hoop meiden zouden diep in de put raken.

5. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    cozz,
    wat ontzettend naar om te lezen. Maar kan het niet toch nog? Zou de test nu al echt positief moeten zijn?
    Ik vind het ook erg knap hoe je er mee omgaat, na al die teleurstellingen kan ik me voorstellen dat je de hoop wel eens kan verliezen. Maar super idd dat je toch ook nog weer hoop kan putten uit je vorige zwangerschap/miskraam. Inderdaad, je kunt het! En het is soms heel erg moelijk, maar er komt voor jullie vast ook een wondertje! Probeer er in te blijven geloven! Ik kan me je gevoel ook voorstellen, wij zijn dan niet zo lang als jullie bezig geweest, ongeveer 1.5 jaar, maar steeds weer die teleurstellingen maken je erg verdrietig.. Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel toesturen en hopelijk heb je de volgende ronde wel een mooie positieve test in handen!

6. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cozz, wat ontzettend balen! Hoop het zo voor je!!! Duim voor een snel positief resultaat!!!!

Vind het eigenlijk ongepast om er nu neer te zetten, heb nmlk net m'n test gedaan. Deze was..... Positief! Vind het zo ontzettend spannend, zou het dan toch?? Durf het niet te geloven... Morgen nog maar eens testen. Misschien ben ik wel te vroeg met testen. SPANNEND!!

7. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Peetje gefeliciteerd! Hoezo naar om neer te zetten? Je hebt het verdient!!
    Ga er van genieten!

Ik heb ook wederom positief getest vanmorgen, maar morgenochtend een digitale voor de zekerheid.
    Had vannacht behoorlijke krampen, maar geen drupje bloed of gekleurde afscheiding vnamorgen. Jeeee!

8. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh Daycey, gefeliciteerd! Heb net weer gestest en was nog steeds positief! Ik ga ook straks een digitale kopen voor de zekerheid!

9. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Daycey en Peetje,
    van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Super!!!!

10. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Thanx, ik begin er ook langzaam in te geloven dat het niet meer de pregnyl is die de positieve gest veroorzaakt!

11. cozz

cozz Lid

2 okt 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daycey en peetje. Supergefeliciteerd!!!

Hier nog geen ongi.... ben bang om te testen omdat het al midden op de dag is.. En dinsdag was het negatief. zit nu op dag 16 incl iui dag erbij... Duim voor me please.. :)

12. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Cozz, de test zou nog positief kunnen worden! Ik ken iemanddie een week na nod pas positief testte!

Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!

X

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Ik duim ook heeeel hard mee!!!!

14. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Pffff ik moet nog n week wachten... Sinds een paar dagen n licht menstruatie-zeurend gevoel en vanavond n enorm opgeblazen buik. Ik weet allleen dat al die symptomen erg misleidend kunnen zijn.

Cozz, ga je morgenochtend nog n keer testen?

15. cozz

cozz Lid

2 okt 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmiddag alsnog getest... omowit...

16. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He, vervelend. Maar zolang de ongi niet doorzet is er nog hoop!

17. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim ook hard mee voor jullie!!!

18. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik heb ook pregnyl gespoten op 24ste september, en vndg een postieve test gehad!! 1ste x met clomid en pregnyl gegonnen

de gyni zei tegen mij na een bloedonderzoek de kans is zeer klein dat je zwanger bent! die kleine kans heb ik toch maar gehaald dan :)

19. Daycey

Daycey Actief lid

7 aug 2012
    370
    3
    18
    Vrouw
    Nootdorp
    Koesterhoop, van harte gefeliciteerd! En cozz, heel veel succes. Geen bloed geeft moed en is helemaal goed! Ik duim keihard voor je!!

20. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Koesterhoop, van harte gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina