he, nee toch. Wat balen . Probeer toch hoop te houden voor de volgende ronde, het gaat jullie vast lukken!
He cozz wat vervelend! Ik had zo voor goed nieuws geduimd! De volgende ronde gaat vast jullie ronde worden!
Koesterhoop, gefeliciteerd! Cozz, hoop zo dat je ook snel een positieve test in je handen hebt! Je verdient het!! Het gaat jullie lukken!!
Cozz, ik moet me waarschijnlijk bij jou in een volgende ronde aansluiten helaas... Het heeft nog niet doorgezet maar dat zal vandaag of morgen wel gaan gebeuren...
Was weer een verdrietig moment... we nemen een ronde pauze en dan weer met goede moed verder.. superbedankt voor alle lieve woorden!! Liefs cozz
Hier helaas ook negatief bericht. Had t al wel verwacht, maar het blijft toch een enorme domper. Wel al weer een nieuwe afspraak gemaakt voor de komende ronde. Hopelijk blijft ons laatste eskimootje wel lekker zitten, anders moeten we helaas weer het complete ICSI traject in....
Ik duim heel hard voor je!! Hee dikke knuffel en sterkte! Hoop dat je volgende maand met super goed nieuws komt!! XXX