wie ook 27 dagen overtijd of zoiets en negatief getest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmie24, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Hallo allemaal!

Meesten van jullie kennen mijn berichtjes wel!

Maar ben dus nog stees niet ongesteld geworden zit er nu wel steeds op de wachten.
    Heb gister ochtend weer test gedaan die was negatief!

Ben wel op 20 december gestopt met de pil dus mijn cyclus zal wel nog wel niet op de regel zijn. Maar wou toch even horen of ook meer mensen dit meegemaakt hebben!

Groejes Emmie

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil, en voor het eerst ongesteld geworden op 15 janaru 2009 na 6 maanden..

ik kreeg wel gewoon een eisprong, maar werd niet ongesteld.

het is vrij normaal dat je na het stoppen met de pil een lange tijd even niet ongesteld wordt of heel onregelmatig..
    als het te lang duurt kun je eventueel contact opnemen met je huisarts en die kan je dan iets voorschrijven om je ongesteldheid op te wekken

liefs Daantje

3. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Ja? kreeg je dan wel een eisprong ik meende dat je die niet kreeg als je niet ongesteld word!

Ik heb trouwens wel steeds last van die ongi buikpijn dus telkens als ik naar de wc ga denk ik van en nu ben ik ongesteld maar nee weer niet... had jij dat ook?

4. Kim77

Kim77 Lid

15 sep 2008
    39
    0
    6
    Elsloo
    Hier ongeveer hetzelfde meegemaakt..... na 3 maanden gestopt te zijn met de pil, werd ik maar niet ongesteld....(terwijl, ik na het stoppen van de pil, wel regelmatig ongesteld werd.) na 6 weken overtijd eens een test gedaan: negatief....na 7 weken ook negatief..... Uiteindelijk met een blaasontsteking bij de huisarts geweest, en die teste daar wel positief (later bleek dat ik toen pas net zwanger was). Ik had "gewoon" een cyclus overgeslagen...
    Dus er is nog hoop!

Groetjes, Kim

5. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    hoi ,

ik had ook elke keer een negatieve test...
    toen ben ik naar de huisarts gegaan voor een test nou die was ook negatief toen zij de huisarts nou dan gaan we wel an de hand van je bloed kijkn of we wat kunnen zien nou ook niks dus...
    dus jah ik ging er van uit dat ik niet zwanger was en de huisarts ook... hij zij dan ook vn nu zul je wel snel ongie worden want de spanning is eraf...
    nou na een week was ik nog steeds niej ongie....
    dus ik had nog een test in huis liggen nou dus ik heb die test gedaan en wat denk je de test was positief...
    en toen was ik inmiddels al 75 dagen ovrtijd...
    ook ik had een maand menstruatie overgeslagen

nou suc6 ermee in iedergeval..

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoi,

Mijn eerste echte ongesteldheid na pilstop kwam pas na 126 dagen. Intussen had ik ook al heel wat testjes versleten.

Het kan helaas even duren voordat je weer echt ongesteld wordt na pilstop.

7. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ik werd 8 maanden na het stoppen met de pil voor het eerst ongesteld. Daarna heb ik nooit meer een normale cyclus gehad. De ene keer een cyclus van 32 dagen en dan weer van 74 dagen. Maar... zie nu mijn banner!

Groeten Shampoo

PS gelukkig ken ik veel meer verhalen van meiden die na het stoppen met de pil snel weer normaal ongesteld werden hoor! Ik ben wel weer het andere uiterste. Succes!

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej.

Dat had ik dus ook. Ik stopte met de pil en werd ook maar niet ongesteld (had inmiddels een abbonement op zw.schapstesten hihi)

Uiteindelijk naar de gyn geweest, kreeg daar medicatie mee en werd na 230 dagen ofzo een keer ongesteld. Uiteindelijk miste ik een bepaald hormoon, om mn eitjes te laten rijpen.

9. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    helaas ben ik toch ongesteld geworden! :( volgende keer beter:) suc6 allemaal

en bedankt voor jullie berichtjes!

10. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik denk dat het bij iedereen anders is. Ik denk dat het ook aan ligt of het je eerste kind is en hoe lang je de pil hebt geslikt speelt ook een rol. Ik werd bij mijn dochtertje 2 maanden zwanger en bij mijn zoontje was het meteen de volgende maand raak..

Deel Deze Pagina