Lange cyclus.. onzeker..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Skippy87, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hoi meiden,

Op 14 maart ben ik gestopt met de pil, eerste cyclus duurde 43dagen.. inmiddels(ronde 2) alweer 47 dagen.. zou dit kunnen komen omdat mijn cyclus nog moet "herstellen" na de pil?
    En herkend iemand dit van zichzelf, die nu wel een kortere cyclus heeft?
    Inmiddels al een paar zwangerschapstesten gedaan.. witter dan wit.. dus echt niet zwanger.. wil nu zo graag ongesteld worden!:)
    Ga dan ook beginnen met temperaturen, want ovulatietesten zijn zo duur met zo'n lange cyclus..
    Ik voel wel steeds vanalles (al sinds het stoppen met de pil) met name mn rechter eierstok, geen pijn, maar een soort drukkend gevoel.. herkend iemand dit?
    Ik word er een beetje onzeker van..

Groetjes

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het kan zeker ontpillen zijn, dat je cyclus nog wat in de war is.
    Geef het even de tijd :) temperaturen kan nooit geen kwaad en geeft je veel inzicht in je cyclus!

3. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in ronde 1 en zit al op cyclusdag 80 ofzo! Ook al een stuk of zes zwangerschapstesten gedaan ;) maar helaas omowit. En nog steeds niet ongi... Dus snap de onzekerheid zeker.

4. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik ben in april gestopt met de pil en zit nu alweer op dag 54 van m'n cyclus. Wel al 4 weken menstruatiekrampen maar het wil niet doorzetten lijkt het wel. Ook al 5 testen gedaan, natuurlijk ook zonder resultaat. Ach, wanneer ik ongesteld ben ga ik (weer) beginnen met temperaturen. Misschien word er dan allemaal wat duidelijker!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Denk dat het met het ontpillen te maken heeft. :(

Hier ruim 13 maanden met de pil gestopt en redelijk regelmatig (zit maar een paar dagen verschil tussen de cyclussen), en opeens deze maand een uitschieter die acht dagen langer was dan de langste cyclus tot nu toe.. Ook omowitte testen, dus werd er ook heel onzeker van.. Dus ken het gevoel. :( Knuf!

6. Kimme90

Kimme90 Lid

3 jun 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde. Ben gestopt met pil en moest normal vrijdag mijn menstruatie hebben, nu nog steeds niet. Heb ook deze morgen test gedaan en ook wit!!
    Pff ambetant die onzekerheid

7. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik snap het helaas helemaal!! Ik ben in oktober al gestopt met de pil, maar zoals je ziet schiet mijn menstruatie/ normale cyclus ook niet op...

Liefs,

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier ook :(

Ronde 3 en nu op dag 38 (zonder ei), wordt er ook een beetje moedeloos van..
    Gelukkig ben ik nu wel aan het tempen, zodat ik niet tientallen zwangerschapstesten hoef te verpillen ;)

Ook in heb contant drukkende pijn aan eierstokken.. Ik denk steeds! Yes nu heb ik een eisprong, maar de temp zegt dus het tegendeel..

Ben wel 14 jaar aan de pil geweest.. Nog ff afwachten dus.

9. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Ik ben zwanger geraakt in een cyclus van 110 dagen,. Dus meiden heef de moed niet op.. Nu ook alweer op 45 dagen..
    Erg hè dat lange wachten en de onzekerheid,,

10. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Van dit soort berichten krijg ik dan weer hoop!
    Ik wacht het af.. Kan alleen mooi hopen voorlopig!
    Mijn man en ik zeggen al tegen elkaar: elke maand langer, sparen we extra, kunnen we een super mooi kamertje aanschaffen! Maar denk dat we dat hooguit een paar maanden zeggen..
    Diep respect trouwens voor alle stellen die jaren bezig zijn en de moed niet opgeven! Ik ben net begonnen en al onzeker..

11. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Net een inimini beetje bloed verloren.. al 2 dagen pijn thv mn rechter eierstok.. dan gok dat ik ongesteld ben! 55 dagen.. eindelijk!

12. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

20 apr 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2x een lange cyclus gehad. Het werd wel korter dus hoop dat de volgende weer gewoon is. Ik begon met 48 dagen en nu 35. Baalde toch wel stiekem dat ik uberhaupt ongesteld werd want ik had goed geklust! Ook vraag ik mezelf af of ik wel een eisprong heb want al die kenmerken die je moet voelen of merken tijdens een ovulatie, ik merk niks! Naja, we wachten af...

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Heel fijn om te lezen Skippy!

Dames als het heel vaak gebeurt moet je even je hormonen, baarmoeder later testen. T kan een indicatie geven op pco. Maar gewoon even afwachten, want ontpillen kan ook de reden zijn zoals veel mensen al gezegd hebben

Deel Deze Pagina