Ja al hebben we wel in begin niet extra op de eisprong gelet etc. Na iets meer dan half jaar weleens ovulatietesten gedaan maar zag nooit echt een eisprong alleen hele lichte maar nooit donkere streepjes. Maar wilde zo lang mogelijk uitstellen want wilde of natuurlijke manier zwanger raken. Maar omdat nu zolang duurde zei mijn vriend dat we misschien toch naar de gyn moesten gaan. Hij wilde niet eerder. Ben nu blij dat we gegaan zijn. Nu kan éindelijk echt beginnen voor mijn gevoel.
Ooo wat jammer dat jullie niet eerder zijn gegaan. Mannen en hun trots hè Tegen mij zeiden ze ook dat we nooit zwanger hadden kunnen worden zo. Dat voelt klote hoor. Sinds augustus pas voor t echie met de clomid!
Beepje: ja, wij zijn al naar de ha geweest. Vorige week vrijdagochtend. Ik heb een doorverwijzing naar de gyn gekregen en een thuistest voor soa. Ik moet de afspraak nog maken, maar de wachttijd is hier 1 week. We willen zelf in januari pas gaan voor de intake bij de gyn. En idd als we een kerstcadeautje krijgen, dan zeggen we natuurlijk dien afspraak heel graag af! Veel plezier met klussen! Wel fijn dat je onder controle staat en zo kan zien hoe groot en hoeveel eitjes je hebt. Hopelijk volgt er dan nu een bevruchting. En als het een tweeling word, dan krijg je gewoon twee cadeautjes! Liever twee dan geen inderdaad. Elphaba: fijn dat je geen bijwerkingen hebt en nu idd hopen op een mooi eitje! Balou: ik vind die laatste week voor nod ook altijd het spannendste en ook het ergste met wachten. Ik vind dat die vijf dagen ongi vaak voorbijvliegen en daarna gezellig de klusperiode in! Je kwaaltjes klinken wel spannend, ik duim voor je! Ik zit vandaag op cyclusdag 9 en sinds afgelopen weekend in de klusperiode! Mijn ei is nog niet in zicht, tweede streepje op ovutest van vandaag was wel heel erg licht. Dus gewoon morgen weer een ovutestje.
Een thuistest voor een soa? Oo dat deed de gyn gewoon via t bloed testen. Maar wel fijn dat de wachttijd maar een week is. Dus hop hop maak die afspraak maar lekker voor januari! Hihi de klusperiode is ook hier weer aangebroken! Veel succes iedereen.
Hahaha thnxs beep gaat vast en zeker lukken. Bij mij werd ook soatest gedáan tijdens de bloedonderzoeken.
Vieren jullie nog sinterklaas vanavond? Wij doen er eigenlijk een paar jaar al niet meer aan. Mijn zus viert het samen met hun gezin en broer van manlief ook, maar die zijn nog te klein om het te snappen. Aangezien wij hier in de klusperiode zitten, trek ik vanavond iets leuks aan en mag manlief mij uitpakken! Hoe is het bij jullie en jullie eitjes? Die van mij is er nog niet.
Nee wij vieren geen sinterklaas en doen ook geen kado's meer met kerstmis. Het blijft toch altijd geven en nemen.... Ik denk dat mijn eitjes geweest zijn. Ik had de afgelopen twee dagen flinke buikpijn en nu is die over. Maandag en dinsdag geklust, gisteren niet. Dus ik hoop dat het zin heeft gehad. Zal me vanavond ook idd nog een keertje inpakken en denk dat t dan wel goed is geweest! Tenminste dat hoop ik hihi.
Wij doen ook niet aan Sinterklaas en soms geven we een kleinigheidje met Kerst. Ik moet straks ook gaan werken, ware het niet dat mijn hond rozijnen heeft gegeten. Ik heb de dierenarts gebeld en die wilde hem toch even zien. Daar heeft hij hem dus laten braken, dus heb een zielig hoopje in huis. Hij moet nog even in de gaten worden gehouden, gelukkig mag ik later op mijn werk komen... En mijn ongi is doorgebroken, op naar de volgende ronde... Hoop wel dat ik mij wat beter ga voelen Het voordeel is dat ik nog nooit zo'n korte cyclus heb gehad (30 dgn ) Fijne klusavond voor iedereen
Hoi dames, ik meld mij hier ook weer eens. Lees wel alles hoor, maar heb na al het gedoe niet altijd evenveel zin in reageren. Al die mooie banners vind ik momenteel wel even confronterend. Als alles goed was gegaan hadden we nu ons eerste hummeltje gehad. In plaats daarvan wacht ik nu op mijn ongi na de curettage zodat we verder kunnen met onderzoeken. Bah! Eerst morgen St.Klaas vieren met mijn broer, zussen en vader en de aanhang.
Wij vieren ook geen Sinterklaas. Heb er nu niet echt behoefte aan. Heb al vandaag op het werk gevierd met de kids. Nu lekker samen met mijn mannetje genieten
Sterkte Mimully! Hier komt de kerstboom er dit weekend, ik vind dat altijd zo gezellig met die lampjes!
Mimully, snap het ook wel hoor... Ik duim dat je ongi snel komt. Ik vind een kerstboom ook altijd wel gezellig, maar ik denk dat ik hem volgende week ga halen.
Zo mijn eerste fm meting. Is het raar dat ik nerveus ben? Hoop zo dat de medicijnen zijn aangeslagen.
Natuurlijk niet. Het is de eerste keer en logisch toch dat je graag wilt weten of de medicijnen zijn werk hebben gedaan?? Ik duim voor jullie en we horen het hier wel
Hallo dames, Oe ben zo nerveus voor Donderdag, eerste afspraak fertiliteitscentrum en uitslag van het zaadonderzoek. Wat ze bij mij gaan doen weet ik nog niet. Oh was het maar al donderdag, dat wachten erop maakt je zenuwachtig hoor pff!
Zucht.... En alweer een collega die zwanger is en lekker in de zomer is uitgerekend! Nu maakt mij het echt niks meer uit wanneer ik uitgerekend ben, maar waarom lukt t niet om zwanger te worden. Moedeloos word ik ervan! En bij anderen is het telkens meteen raak. Echt gewoon meteen de eerste ronde, daar zakt je toch de moed van in de schoenen. Sorry maar moest even stoom afblazen. Je moet namelijk ook weer doen alsof er niks aan de hand is en met een smile gaan feliciteren. Pfff.... Wanneer krijgen wij nou eens dit goede nieuws en zit t ons eens een keertje mee.......? Wij zijn al 16 maanden bezig namelijk. Hoe is t gegaan Elphaba?