Wie ook 30-35 jaar en gaat voor 1e kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Goldfishie, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi,

ik heb al een tijdje niets geschreven maar lees wel mee hoor.
    Ben op het moment erg druk met mijn werk waardoor ik s avonds bekaf thuis kom.

Nog 2 weken dan heb ik 1,5 week vakantie dus dan ga ik zeker weer mee kletsen.

dikke knuffel van mij.

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @beepje snap wel dat je ff er doorheen zit. Kan er ook moedeloos van worden dat iedereen om me heen maar snel zwanger raakt behalve wij:)

Hier ging het vandaag goed, ik had 1 follikel van 18 mm en die zou waarschijnlijk woensdag of donderdag springen volgens de arts. Volgende week weer bloed prikken. We hebben dus huiswerk meegekregen voor deze week;)

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Goed "studeren" dus! Veel succes.

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Elphaba: fijn dat je ei al bijna springt! Veel klusplezier! ;)

Hier nog steeds geen positieve ovutesten, maar wel om de dag aan de klus. Manlief is komend weekend weg, dus ik hoop dat mijn ei nog deze week er is.

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gaat wel lukken goldie.

Kwam vandaag later op mijn werk vanwege de fm. Vroeg mijn manager hoe ging. Ik zo ja goed uitgelegd, zegt ze ja je moet niet teleurgesteld zijn elke keer als het niet lukt. Hoezo domper:( en ook al wil je het niet naar toch elke keer als je ongi word is teleurstelling. Ben er verder maar niet op ingegaan.:):(

6. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Domme mensen zijn dat die dat zeggen!
    Ze weten niet waar ze het over hebben omdat ze niet in t zelfde schuitje zitten!

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee pcies. Maar mijn manager is zoiezo al niet zo tactisch:( heb 1 collega die nu kindje heeft via ivf en die snapt het gelukkig allemaal iets beter,

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Goldfishie, balen zeg. Hoop dat je ei snel komt!

Elphaba, tja, managers en ook collega's kunnen soms zo tactloos zijn!

Hier waarschijnlijk ongi geworden. 36/37 dagen na de curettage. Best netjes. Mijn cyclus daarvoor zat rond de 34/35 dagen. Morgen de gyn bellen voor het vervolg. Progesteron prikken ei-meting.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mimully: balen van je ongi en gelukkig niet een extreem lange cyclus! Op naar je volgende eisprong!

Elphaba: sommige mensen kunnen idd totaal verkeerd reageren, glukkig heb je een collega die het beter snapt.

Vanochtend was mijn temp gestegen en gisteravond geklust. Straks weer een ovutest doen, ik hoop op een mooie donkere!

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend allemaal. Goldie zitten we straks samen in de wachtweken;)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Heb jij je eisprong vandaag?

Ik had gisteravond een apart gevoel in mijn buik aan de rechterkant. Vanochtend was mijn temp maar een heel klein beetje gestegen na gisteren. Net slijm ontdekt en zo weer een ovutest doen. Vanavond weer sexytime met manlief. Hij gaat morgen weg en komt pas zondagavond weer thuis, gaan we dan weer aan de klus. En dan daarna weer op het wachtbankje.

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Als goed is heb ik vandaag mijn eisprong. Vanavond gaan wij weer aan de klus. Voel wel elke keer ook steekjes. Eerder voelde ik nooit wat van de eisprong maar heb nu wel idee dat hij er aankomt. Mijn ovulatietest was ook positief net dus:D

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nou dames, veel sexy time en klusplezier ;)

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hihi thnxs;) :D

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier geen sexytime vanavond... :(
    Morgenochtend wel, daarna gaat manlief een weekend weg. Daarna pas weer zondagavond aan de klus. Hopelijk is dat genoeg. Ik voel al een aantal dagen gerommel in mijn buik en voelt dus dat ei er bijna aan komt, maar nog steeds lichte ovutesten. Hopelijk morgen of dit weekend de knaller. Mijn temp was gisterochtend wel al gestegen.

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had vandaag een positieve ovulatietest en nu net pijn in mijn lies zeg maar. Nog nooit gevoeld misschien eisprong?? Vanavond wel geklust;):(

Spannend goldie. Duim voor je dat genoeg is.

17. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Spannend voor alles dames die nu op het wachtbankje zitten. Hopelijk veel roze over twee weken.

Hier nu een hele zware ongi. Voor de curettage was het meestal maar drie dagen en niet zo heel veel. Nu wel veel. en ook al veel langer. Dat is wel wat minder. Nou ja, we gaan gewoon verder met de onderzoeken nu.

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is toch wel vervelend mimully. Maar we gaan gewoon door. :)

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Precies! We houden moed. Komt vast ook wel een keer een dag dat we ons kleintje vast kunnen houden.

20. blondy1982

22 aug 2012
    60
    2
    8
    Vrouw
    zorg
    overijssel
    Nou heb de afspraak gehad bij het fertiliteitscentrum. De uitslag van het zaad was goed en de echo bij mij zag er ook goed uit gelukkig. Volgende cyclus moet ik bloed laten prikken. De arts zei dat 1 klein pilletje voor mij om de cyclus korter te maken voldoende is voor ons. Ben echt opgelucht! Ben benieuwd wat voor pilletje ik krijg.

Deel Deze Pagina