Ik snap er niets meer van. Ik dacht mijn ei gevoeld te hebben en afgelopen maandag de knaller op mijn ovutest, gister alweer lichter. En mijn temp is precies hetzelfde als gisterochtend. Blijft ie nu hangen dan? Ik weet zeker dat het kruis in FF fout staat. Of moet ie nog vandaag springen dan? Hier ook maar weer verder met afwachten.
Hoi hoi, Hier ben ik weer. Na een tijdje afwezig te zijn geweest. Heb het giga giga giga druk gehad op kantoor. Nu nog 2 dagen werken en dan 1,5 week vakantie Dus ik ga weer lekker meekletsen. Liefs Jun
Vanochtend mijn temp eindelijk dik omhoog gegaan! Zo blij mee! Even nog een paar dagen afwachten dat FF het kruis verplaatst naar gister. Wel nog gisteravond sexytime met manlief gehad en nu hopen wij op een mooie jaarswisseling! Mijn nod is op 31 december!
Ja vandaag dag 1 Als ik weer uitga van 30 dagen dan is 18 januari mijn nod. Morgen weer naar t ziekenhuis en kijken of mijn eierstokken rustig zijn. De dosis clomid wordt wrs aangepast. Ik heb me toch een potje buikpijn nu! Dat hoor je vaker na de Hsg....
Ja mijn eerste ongi na mijn hsg had ik ook meer last van mijn buik. Hoop dat je eierstokken rustig zijn morgen. Hier beetje last van onderin míjn buik, gisteravond was ik ineens een beetje dizzy en wat emo. Maar zal nog wel van clomid zijn denk ik. Vanavond definitieve uitslag van bloed. De assistent kon al wel vertellen dat hij 66 is. Maar gyn belt vanavond. Gister stond ik ook op de bellijst maar ben ik niet gebeld
Hij heeft gebeld en mijn progesteron was goed maar dat wist ik al. Verder gaan we nu 3 maanden met clomid proberen. Hoef tussendoor niet naar het ziekenhuis. Als ik na die drie cyclussen nog niet zwanger ben gaan we over op IUI. Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is
Oo 3 rondes maar? Wij moesten 6 rondes proberen! Ik weet nog niet of ik daarna aan de hormoonspuiten moet of dat we ook iui gaan proberen.
Ik dacht ook dat hij vorige keer ook 6 keer zei. Nu zei hij drie keer en dan IUI. Maar dat is dus eigenlijk 4 omdat ik nu in ronde 1 zit. Hoef gelukkig geen fm etc de komende maanden. Jij zit nu in ronde 6 toch?? Dus daarna krijg je meer te horen of je moet spuiten of IUI? Hoop natuurlijk voor je dat je deze ronde zwanger bent Hoop zelf ook dat ik voor die Tijd zwanger ben.
Nee ik heb eerst een testronde gehad met de clomid en daarna werd aangegeven 6 maanden proberen. Nu zijn we vanaf die tijd 4 rondes verder en ga nu dan in totaal de 6de ronde met clomid in. Eigenlijk zouden we tot februari moeten proberen, maar ga na deze ronde ook aangeven dat ik iui wil. Ik las hier dat er mss nog een wachttijd is en dat het zaad een paar keer getest moet worden, maar dat kan ook zijn als t al slecht is of zo, dat is gelukkig niet t geval. Verder had ik hier nog gevraagd of t zinvol is om eerst hormonen te spuiten en daarna pas iui te proberen, daar had de gyn t over. Maar dat is dus alleen als je geen goede cyclus hebt en dat heb ik wel met de clomid. Laatste kans dus en dan gaan we verder!
Ja als er een wachttijd is dan is het idd beter om dan na de volgende keer is. Want anders duurt nog langer. Daarom ben ik ook wel blij dat hijzelf 3 mnd. Ben nu drie jaar bezig dus vind dat al best lang. Hoop voor jou ook dat snel resultaat heeft. Ik dacht dat ze hormonen juist combineren met IUI. Maar dat heb ik dan denk ik mis. Ik heb ook een goede cyclus. Die had ik al. Nu gelukkig ook goede eisprong met de clomid. We gaan ervoor
Ja die hormonen zijn dan idd nodig met iui als je geen goede cyclus hebt. T kan wel zijn dat je een pregnyl spuit krijgt met iui, maar dat is er dan maar eentje! Ja ik hoop ook dat t allemaal snel bij ons lukt. We zijn ook al wat ouder en dat baart me vaker ook zorgen. Soms heb ik spijt dat we zo laat begonnen zijn..... Waar zijn de rest van de ladies eigenlijk?
Ja idd. Ik ben zelf 32 en mijn vriend is 42. Hij hoopt ook dat we snel zwanger zijn want hij is bang om oude vader te worden. Duim voor ons beide en alle andere dat het snel raak is en 2014 een vruchtbaar jaar word.