Haha, ik ben hier *zwaait*. Heb het erg druk momenteel. Zit in het bestuur van onze buurtvereniging en daar moet nog veel voor geregeld worden. Verder vandaag begonnen met de nieuwe testen. Dus vanochtend progesteron laten prikken. Dinsdag weer naar de gyn om door te spreken hoe we verder gaan en de echo's te plannen. En verder heerlijk twee weken vakantie! Wie nog meer?
Ik geen vakantie maar werk wel minder komende twee weke. Alleen op maandag en vrijdag. En is wel rustiger. Veel kinderen blijven thuis
Ja, de kerstvakantie is begonnen! Manlief was daar ook erg aan toe! Elphaba: fijn dat je progesteron goed was! En fijn dat je duidelijkheid hebt. Is december je eerste ronde zelf proberen met clomid? Dus hierna nog 2? Tenzij je deze ronde al zwanger bent natuurlijk! Ik duim voor je dat het toch nog lukt op deze manier! Jullie zijn al zo lang bezig. Mimully: ben benieuwd wat de uitslag is, krijg je dat dinsdag te horen? Hier verder geen nieuws, ik zit pas op 2 dpo.
Haalllloooo!! Ik was afgelopen week ook hartstikke druk. Nu gelukkig een paar dagen vrij en daarna weer aan de bak. Mijn vakantie duurt nog even @ Elphaba: Ben benieuwd... Hoop echt voor jullie dat de clomid zijn werk doet en je binnen drie maanden een positieve test in handen hebt. @ Mimully: Het is bijna dinsdag, hopelijk komt er meer nieuws en dat 2014 maar een mooi babyvol jaar mag worden. Uiteraard geldt dat voor iedereen hier Ik heb verder weinig nieuws eigenlijk. Alleen wel van de week een dag weer bloedverlies gehad Ik snap er werkelijk helemaal niets meer van. Ik ga het maar weer voor mijzelf bijhouden...zucht...
Goldfishie nee hierna nog 3 rondes. Zit. Nu aan einde van de eerste ronde maar die telt niet mee. Maar hoop idd dat de clomid goed zijn werk doet en ik voor die tijd zwanger word en IUI niet nodig is
Ja heerlijk genoten! Alleen komen we er net achter dat een stel uit onze familie zwanger is. Das best weer een domper hoor! Ik kan alleen maar denken, dat hadden wij moeten zijn! Zit hier flink te snotteren.....
Misschien morgen als ik in de ochtend nog niet ongi ben. Heb nog een action test liggen. Maar aan ene kant vertrouw ik die nu niet meer en ben ik bang voor weer witte test
Helaas weer witte test en nog steeds geen ongi te bekenen. Kan wel janken. Laat die ongi nu maar gewoon doorkomen dan kan ik verder