Balen van de ongi Junyor... Elphaba: heb je al een positieve ovutest? Veel klusplezier! Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden. De ongi is wel al over en temp ook nog steeds. Maar omdat mijn cyclussen nu zoveel langer zijn geworden is mijn ei ook nog niet in zicht. Vrijdag hebben we de intake bij de gyn in het zkh. We wachten het maar weer af.
Nee nog geen positieve ovulatietest, maar zag nu wel streepje. Iets minder turen. Dus hoop morgen of overmorgen knaller. Klus wel gewoon door
Fantastisch! Gefeliciteerd! En ook weer iemand die vlak voor nieuwe stappen toch "zelf" zwanger word.
Yeay bedankt meiden. Wij hebben hier dus geen oog dicht gedaan en net de Cb test gedaan en geeft ook zwanger aan! We kunnen ons geluk niet op. Idd de afspraak zou afgezegd kunnen worden, maar Ml wil toch gaan, waarvoor weet ik ook niet, haha hij is hartstikke nerveus. Ik bel straks meteen het zkh. En idd ik hang niet boven de pot, daarom had ik het ook niet verwacht! Nu is alleen nog de vraag: Is het er 1, of zijn het er 2
Heb t ziekenhuis gebeld en moet morgen bloed laten prikken en kan na twee uur bellen voor de uitslag en een nieuwe afspraak plannen voor controle. Spannend weer!
Ja ik heb foto's maar ik ben er niet zo goed in en weet noet hoe je die hierop krijgt.... Zal straks eens kijken.