Hoop het Soms vind ik gewoon lastig. Alles in mijn leven gaat met grote moeite en dan denk ik waarom lukt het niet. Misschien is het mij gewoon niet gegund dan.
Kom op elphaba, geef de moed niet op! Ga nu lekker slapen en zet de wekker zodat je kan klussen voordat je man om 3 uur weg moet.
Ben bang dat Vl daar niet blijven word. Hij heeft altijd tijd nodig om wakker te worden en als ik dit ga proberen als hij net wakker is is hij denk ik niet te genieten. Moet maar hopen op een wonder
Volgende keer gewoon vaker klussen, desnoods een beetje plannen dat kan geen kwaad. En voor nu is het afwachten meis. Anders verleid je hem straks nog maar een keertje
Wij gaan over een klein uurtje weer naar het ziekenhuis. Kijken of het sperma doet wat het hoort te doen. En of de eitjes al gegroeid zijn. Zal zo vragen hoe snel dat eigenlijk gaat. Nadat ik twee lange cyclussen heb gehad, heb ik het idee dat mijn eitjes heel langzaam groeien en dan pas springen. Eigenlijk hoop ik op goed nieuws, dat het zaad gewoon de goede kant op gaat. Maar aan de andere kant hoop ik ook dat ze iets vinden. Wat waarom is het dan tot nu toe nog niet gelukt? Ik heb mijn temp grafieken uitgeprint en die neem ik zo mee, kan het allemaal in mijn dossier daar. Ik denk dat de reden dat ze gelijk al actie ondernam, is het feit dat ik onregelmatige cyclussen heb en al boven de 30 ben. Maar het is zeker fijn dat het nu gelijk gevold word, het geeft wat meer rust. Elphaba: fijn dat je je ei gevonden hebt en al op het wachtbankje mag. Misschien vanavond je vriend nog verleiden? En niet zo negatief, iedere ronde heb je kans! Vanaf hier is het je zeker gegund!
@elphana, gewoon lekker klagen hoor! Daarvoor zijn we ook. @goldfishie, ik weet zo niet hoe oud je bent, maar ze vinden mij nog erg jong. Ik word in maart 31.
Ben weer helemaal bijgekomen hoor. Door die clomid ben ik soms extra emo. Maar gaat nu weer lekker. Vanmiddag ff lekker de stad in.
Vanochtend weer controle gehad en alles was verder goed. Ze heeft eerst met een eendenbek gekeken, dat was idd geen fijn gevoel. Toen met een soort staafje wat slijm weggehaald en toen onder een microscoop bekeken. Wij mochten ook meekijken, dat was wel grappig om te zien. Je kon gewoon een zaadcel zien bewegen! Daarna heeft ze weer een vaginale echo gedaan, mijn slijm was 1 mm dikker geworden en dat was een goed teken. Van de twee eicellen was er 1 niet gegroeid en ze denkt dat die niet gaat springen deze ronde, want nog net te klein om te kunnen springen. De ander was wel 1 mm gegroeid en een goed teken. Ik moet nu woensdagochtend terugkomen om te kijken of ik al een eisprong heb gehad of dat ie er nog aankomt. Een week na de eisprong moet ik bloed laten prikken, zodat ze kunnen zien wat mijn progesteron waarde is. We moeten wel iedere dag sexytime hebben, want manlief heeft zulk goed zaad dat het wel kan. Dus een gehele week aan de klus. Ik hou jullie op de hoogte. Vind het zelf wel spannend dat ik nu zo gecontroleerd word. Mimully: ik ben 32 en word eind dit jaar 33.
Goedzo Goldie dat klinkt allemaal heel goed! Je bent nu al net zover met verschillende testen dan ik in drie maanden tijd in het zkh!
Heel fijn goldie dat ze al zoveel testen hebben gedaan. En kan me voorstellen dat je het spannend vind,maar is voor goed dóel
Sowieso ook dat ze je op zaterdag nog in het zkh helpen top! Dat doen ze volgens mij bij ons niet. De banner is me gelukt trouwens....ik was hem dus telkens in het verkeerde vakje aan t zetten en dan doet ie t nie
Ik hoop het ook Junyor. De ovutesten geven nog steeds licht streepje aan. Maar misschien morgen of overmorgen positief? Mijn duimen draaien ook! Hahaha!