Net t zkh gebeld. T hcg was prima gestegen! Maar ze doen pas een echo met 7 weken. Mijn eerste echo heb ik nu gepland op 5 februari. Woohooo so happy!
Wat fijn beepje. Dat is goed nieuws Gefeliciteerd. En zei toch niet zo druk maken. Mijn gevoel zei dat het goed zat
Beepje: wat fijn dat het goed zit met je hcg! Op naar 5 februari! Ik zit pas op 2 dpo, dus ik zie niets als symptomen. Maar gister had ik linksonder af en toe steekjes, terwijl mijn eisprong juist rechts was. En vandaag beetje hoofdpijn en ook nog af en toe steekjes. Maar ik vind het nog veels te vroeg om er iets over te zeggen.
Hier wel wat krampjes in mijn buik zo af en toe. En soms vlagen misselijk. Zit nu op 7dpo. Maar ben bang dat clomid is. Probeer niet teveel hoop te hebben
Super Beepje! Het is niet vreemd dat je het eng vind. Het forum staat natuurlijk ook vol met nare verhalen. Maar ja, niet iedereen meld het elke dag als ze zich wel goed voelen. Dus nu vooral voorzichtig beginnen met genieten.
Ja klopt ik maak me ook druk vanwege alle verhalen die hier op staan. Ik zit bij een clubje die allemaal eind september uitgerekend zijn,maar daar is t al bij diverse personen mis gegaan! Ik heb me nu ook voorgenomen dat ik er even niet meer naar ga kijken en blijf gezellig bij jullie kletsen!
Precies! Hier gaat het gewoon goed of het gaat (nog) niet. Maar ook dat gaat helemaal goed komen! Ga je nog meedoen aan MvM?
Dat weet ik nog niet. Ik vind het een heel mooi initiatief, zeker omdat ik zelf bijna die medicijnen nodig had. Maar zie mezelf nog niet in van die flessen plassen. Wat een gehannes...... Daarbij zei een vriendin van me dat als ze die dan komen halen en brengen de hele buurt dan zien dat je zwanger bent. Ik zal ze eens mailen.
Hier vandaag op 4 dpo en verder geen symptomen. De steekjes links onderin zijn weg. Maandag bloed laten prikken en verder aftellen naar nod. Fijn weekend meiden!
Hier op 9dpo. Hier soms steekjes in mijn buik en jeukende buik. En zit snel vol als ik eet en lijkt dan net of ik teveel heb gegeten terwijl datdan niet zo is en moet dan hele tijd boeren . Probeer niet teveel te hopen. Nog ruim week wachten als goed is.
Vandaag zit ik op 6 dpo en voel nog niets anders dan normaal. Gister had ik wel een tempdip, maar of dat iets zegt? Vandaag heb ik bloed laten prikken voor progesteron. Vanmiddag na 15.00 uur kan ik bellen voor de uitslag.
Vanmiddag gebeld en de uitslag was prima. Het vervolg is dat ik moet bellen op de dag dat de ongi komt. Al hoop ik natuurlijk nog steeds dat die niet komt.
Volgens mij zitten wij nu in hetzelfde traject goldfishie. Ik heb woensdag weer een fm. Hoe hoog was je progesteron eigenlijk?