Mimully: dat heeft ze niet gezegd, alleen dat het er allemaal prima uit zag. Ik moet nu nog een week wachten tot nod, zit nu op 7 dpo. Mocht er toch ongi komen, dan vraag ik het volgende week wel. Hoe gaat het bij jou Elphaba? Jouw nod is al bijna, spannend!
Ja ik vind nu dat iedere zwangere dame hieraan mee moet doen. Wist je dat ze een heel wedstrijdbad vol urine moeten hebben en dat ze daar maar twee ampullen pregnyl van kunnen maken! Dan is er dus heel wat urine nodig!
En het gebeurt dus ook allemaal discreet beepje? Omdat je daar bang voor was dat dan hele buurt kon zien. Ik wil hier ook aan mee doen mocht ik ooit zwanger zijn
Yep hartstikke discreet. Dhl haalt de bussen op die je in een zak voor de deur kan zetten. Niks aan t handje. En so what dan ziet mijn nieuwsgierige buurvrouw het maar....
Als ik uit ga van 33 dagen is vandaag mijn nod. Maar omdat ik vorige cyclus een lf had van 17 kan het ook zondag zijn als ik daarvanuit ga. Dus hou zondag aan. Als ik dan niet ongi ben ga ik testen denk ik