Ja, ik heb de hoop al klein beetje opgegeven, had vanochtend een kleine tempdaling. Ik verwacht morgen de grote tempdaling en de ongi...
Hier niet getest vanochtend, een dikke tempdaling. Nog geen ongi, maar die zal vast komen vandaag of morgen. Ik heb geen hoop meer voor deze ronde. Waarom lukt het niet? Iedereen om ons heen word zomaar zwanger of zijn al bevallen en zelfs al van de tweede... Sorry meiden, ik voel me gewoon verdrietig... Als de ongi komt, dan moet ik met het ziekenhuis bellen voor de vervolgstappen. We gaan dan ieder geval ronde 12 in.
Snap ik Goldie, ik heb er ook toen bijna doorheen gezeten meis. Bij iedereen lukte het maar, ik had het er helemaal mee gehad. Het is logisch dat je verdrietig bent! Maar onthoud goed, de ronde daarop was ik zwanger. Alles kan nog en ook voor jullie gaat het ooit goed komen! Dikke knuf meis. Wij hebben vandaag de echo gehad en hebben een heel klein wormpje gezien met een kloppend hartje. Heel bijzonder! Ik hoop dat dit voor jullie allemaal heel snel in het verschiet ligt!
Dikke knuffel goldie. Snap je gevoel heel goed. Hier word ook iedereen snel zwanger Maar weet zeker dat het ooit onze tijd word en hoop dat die snel is. Beepje echt bijzonder lijkt me dat. Hoop dat wij ook snel mee mogen maken
Hoe is het met iedereen vandaag?? Hier gaat weer goed, nadat ik gisterenavond weer ff een jankbui had omdat ik bang was om nooit zwanger te raken.
Hier officieel de rode dagen in... Eerst die maar afwachten en dan ronde 12 in. Ga zo naar het ziekenhuis bellen voor het vervolg. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Edit: net gebeld en de vervolgafspraak is over twee weken.
Mag ik me ook melden? Ik ben 35 en net pas (1 feb) gestopt met de pil. Voordat ik 3,5 jr geleden mijn vriend leerde kennen na 4 jaar alleen te zijn had ik me volledig ingesteld op een single bestaan zonder kinderen. Nu woon ik inmiddels al weer 2 jaar samen en willen we er toch voor gaan, spannende beslissing! Ik lees dat jullie al heel wat meegemaakt hebben.. Ik verwacht zelf ook dat het, na 20 jaar pilgebruik, niet zomaar raak zal zijn en dat ik voorlopig niet eens een normale cyclus zal hebben, weer gaan het meemaken!
Dank..! Ik zie dat een aantal van jullie al flink lang bezig zijn. Zijn jullie al voor jullie 30e 'begonnen'?
Nee, ik ben met de pil gestopt toen ik 31 was. Nu ben ik inmiddels 32 jaar. Mocht ik dit jaar zwanger worden, dan beval ik als ik al 33 ben.