Wie ook 30-35 jaar en gaat voor 1e kindje in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Goldfishie, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Geen idee... Ik hoop het. Al heb ik vaker een dipje gehad op 5 dpo. Of ik twijfel een beetje of mijn eisprong niet gewoon in die dip zat. Maar ja, dan zouden de positieve ovutesten niet kloppen. Heb daarna niet meer verder getest.

Als ik van mijn eisprong van FF uit ga, dan is mijn nod op 8 maart. Als de ongi vijf dagen later komt, dan weet ik genoeg. Al hoop ik natuurlijk ook op innesteling. Ik wil ook zwanger zijn!

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Spannend goldfishie!

Hier nu wel weer in angst. Vanwege de vaginale utro check ik dus twee maal per dag op bloed. Nu bij de avond dosering twijfel ik over de kleur... Ik ben bang dat het de verkeerde kant op gaat.
    Morgen maar snel de gyn bellen voor een extra echo ofzo.

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik duim voor je mimully dat het allemaal goed is

Goldfishie duim ook coor jou. Spannend misschien idd innestelingsdip.

Hier heb ik nergens last van. Ja soms vaag ongi achtig gevoel in m'n onderbuik. Dus heb niet veel hoop dese maand.

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoe is het met iedereen???

Mimully hoe gaat het nu en beepje lekker aan het genieten??? En goldie voel je al iets??

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja hier alles goed. Genieten is het zeker.
    Af en toe voel ik al iets vaags zeg maar en kan al bijna niet meer op mijn buik liggen. Hij steekt uit....

Ik duim voor jullie allemaal.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mimully: hoe is het met jou?

Hier geen goed gevoel over deze ronde. Mijn temp blijft veel lager dan normaal en voel bijna niets. Ik had afgelopen vrijdagmiddag een afspraak bij de gyn en manlief was mee. Zoals we al wisten had ik vorige ronde een goede ronde. Eisprong was duidelijk te vinden met ovutesten en temp, temp bleef daarna ook mooi hoog. Sementest was ook goed. Progesteronwaarde was prima in orde, had bloed laten prikken op 6 dpo. Maar helaas toch ongi geworden.

Moest na de afspraak weer bloed laten prikken omdat ze dan gaan kijken of ik anti stoffen in mijn bloed heb tegen clamydia. Ik had al half januari een uitstrijkje laten doen om te kijken of ik een soa heb gehad, dat was ook in orde.

Omdat ik nu al mijn eisprong heb gehad vond ze het niet nodig om te kijken met een echo. Het vervolg is dat is een hsg moet, alle papieren ervoor heb ik al meegekregen, om te kijken of mijn eileiders goed open zijn, geen verklevingen enzo.

De gyn belt mij komende vrijdag om de uitslag van de bloedtest te vertellen. Daarna moet ik wachten tot de ongi komt. De hsg moet plaatsvinden na de ongi, maar voor de eisprong. Dus als FF mijn eisprong goed heeft, dan komt de ongi zaterdag 8 maart en anders 5 dagen later. Ik twijfel nog steeds over de eisprong. We wachten het maar weer af.

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi Goldfishie,

De kans op zwangerschap na een hsg is groter hebben ze mij verteld omdat je dan je eileiders hebben "doorgespoten". ik heb zelf in 2012 een fertiloscopie gehad. Ik hoop voor je dat de bloeduitslagen goed zijn en dat je snel ingepland word voor een hsg.

Liefs Jun

8. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heey, ik ben er nog hoor.
    En voorlopig nog zwanger, haha.
    Heb afgelopen donderdag een extra echo gehad omdat ik woensdagavond wat roze afscheiding had. Gelukkig helemaal goed en zelfs al iets zien knipperen! 's Avonds wel weer rode afscheiding maar dat werd in de loop van de nacht en ochtend bruin en is nu weg gelukkig. Woensdag weer een echo. Verder moe, misselijk en hele pijnlijke borsten. Heel goed dus!

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Goedzo mimully, houden zo! :)

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Spannend Mimully! Deze is een blijvertje! :)

Dank je Junyor!

11. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oo Goldie wat loopt je temp nu op!

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Inderdaad Golfishie. Je stijgt lekker!
    Wacht je tot je NOD of gooi je er al eerder een testje tegenaan?

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn lf is vaak 14 of 15 dagen en had vanochtend nog even teruggekeken naar mijn vorige kaartjes en dan daalt de temp meestal op 14 dpo. Ik zit vandaag op 12 dpo. Ik vind het wel spannend worden nu. Maar ja, dat was het vorige ronde ook. En toen was mijn temp ook hoog en durfde ik niet te testen. Ik wacht gewoon nog netjes 2 dagen. Ik hou niet van die teleurstellingen. Want als ik vandaag een test doe en die is negatief dan weet ik dat ik ervan baal en dan moet de ongi nog komen. Ik wacht het af en kijk wat mijn temp gaat doen.

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Geen slecht idee hoor!

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Voel nu wel al ongi krampen... Heb ook het idee dat ik eerder ongi ga worden. Morgenochtend maar afwachten wat mijn temp gaat doen.

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook al twee dagen ongi krampen maar erger dan normaal. Zelfde als mijn eerste ongi dag maar voornamelijk in de avond als ik rustig ben. Maar we wachten nog ff af

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mijn temp was vanochtend al iets lager dan gister, hij is ook niet echt hoog geweest na mijn eisprong. Heb er geen goed gevoel over deze ronde. Ook voel ik nu weer krampen, heb het idee dat de ongi eraan komt...

18. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Balen Goldie! Op naar de hsg meis.

Elphie jij kan testen?

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb vanmorgen getest. En zie het resultaat :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,8 KB
      Weergaven:
      2
  20. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ooo wat goed meis, ben superblij voor je! Geweldig!

Deel Deze Pagina