hoi hoi, Gister bij de Fertiliteit geweest en voor 95% is het zeker dat de PCO terug is. Zit nu cyclusdag 12 en ze gaan met monitoren tot dag 24. Mocht is dan geen natuurlijke eisprong hebben gehad dan krijg ik Duphaston en daarna kan ik beginnen met spuiten van Gonal F. Waarschijnlijk gaan we kiezen voor de IUI behandeling.
Junyor: balen dat de pcos weer terug is. Wel fijn dat er gelijk vervolgstappen worden genomen. Ik hoop voor je dat door de iui snel zwanger zult worden. Ik heb hier veel verhalen gelezen van vrouwen met pcos die zwanger zijn geworden, dus het is zeker mogelijk. Hopelijk gelijk de eerste iui raak!
hoi hoi, Nou hier goed nieuws. Vanmorgen bij de fertiliteit geweest en alles was weer rustig. Op de echo een duidelijk PCO beeld en een mijn baarmoederslijmvlies was 4,2 mm dik. Arts durfde het wel aan om maandag al te beginnen met de Gonal F!!! Direct een intake gehad voor de uitleg van de IUI. Dus we kunnen nu al starten... We zijn echt super blij dat onze arts zo snel door pakt. Ik ga zo lekker genieten van het weekend en de zon!!! Fijn weekend allemaal. liefs Jun
Ik hoop het ook. Vanavond 1ste Gonal F prik gezet... Ben heel benieuwd... Heb besloten dat ik alles ga bijhouden in een blog en deze ook openbaar zet. PCO & Kinderwens. Ons verhaal
Ik was8 wk. Ze zag nu geen hartactiviteit meer als goed is moet nu vanzelf gaan. Heb al bloedverlies. Als volgende week nog niet weg is krijg ik hulp
Je bent zeker geen mislukkeling hoor! Dit kindje was helaas toch niet gezond genoeg. Je lijf snapt het wel namelijk!
Gaat vandaag emotioneel al iets beter. Wel gaan werken maar inmiddels thuis op de bank. Werd duizelig en toen ik naar toilet ging dacht ik wat te zien. Dus denk dat het er uit is en nu aan schoonmaken is vanbinnen