Ik test ook samen met VL, hij vind het ook echt leuk om samen te testen. Ik heb de testen van CB en Z&K gebruikt. De CB test vind ik gebruikersvriendelijker. Maar "verplicht" vrijen vind hij wel anders dan spontaan vrijen. Gelukkig hebben we er elke keer wel veel lol om samen.
Hahaha, eigenlijk best raar he waar wij het allemaal over hebben met elkaar! Het is maar goed dat hij dit niet mee leest. Ik zit ook weleens te denken, wat als het nu de volgende maand raak is, wanneer vertel je het dan tegen je familie, moeders enzo? Ik heb mijn vader niet meer en mijn vriend ook niet.
De ovutesten doe ik alleen. Ik geef aan wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, dus per maand zijn er wel een paar moetjes. De rest gaat zo ongeveer volgens mijn schema van om de dag klussen. Maar dan is het gewoon manlief verleiden en daar heeft hij geen problemen mee, hahaha! Als het raak zou zijn dan wil ik aan de ene kant gaan wachten tot ik 10-12 weken ben om het dan tegen iedereen te vertellen. Wel als eerste aan directe familie. Maar aan de andere kant, als we een positieve test te zien krijgen, dan zou ik het het liefste gelijk al van de daken schreeuwen. Maar ik denk niet dat we dat daadwerkelijk gaan doen, stel dat het toch misgaat. Dus dan liever wachten. En daarbij wel een twijfelpuntje, onze moeders vertellen eigenlijk altijd alles door aan de rest van de familie. Dus als zij het weten, dan gaat het met een lopend vuurtje en dan weet alsnog iedereen het. Dus ik denk dat wij netjes gaan wachten.
Nou weet je, ik zou echt mijn mond niet kunnen houden tegen mijn moeder. Die hoopt al jaren dat ze oma wordt. En ze zou dat ook echt aan mij merken. Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe zoiets gaat. Want stel voor, we testen volgende maand positief. Wat doe je dan? Bel je de huisarts of een verloskundige? Ik heb daar echt een leek in!
Armanda: ik zou het ook het liefste tegen mijn moeder willen zeggen. Maar ja, ik weet al wat het eventuele gevolg is. Het voordeel is dat beide onze ouders al opa en oma zijn. Geen idee: eerst de ha bellen? Waarschijnlijk kan die je verder helpen en doorverwijzen naar een vk?
Ja dat is ook wel weer wat anders. Bij ons in de familie zou dit het eerst kleinkind worden en bij mijn vriend de 2de. Maar bij zijn zus komt ook geen 2de meer, dus als er nog uitbreiding moet komen dan is het van onze kant. Maar grappig dat jij ook niet weet naar wie je dat zou moeten gaan.... Iemand anders een idee?
Hoi hoi, Heb de echo vandaag gehad en ik heb mijn eisprong gehad😃😃😃😃 Vanavond nog een keer klussen op advies van de arts.. Dus mijn NOD verhuisd naar 15 november. Ga 14 november s ochtends vroeg testen VL is dan jarig. Dus ik hoop zoooooo dat het is gelukt.....
Junyor: jeeeej, eisprong gevonden! Veel klusplezier vanavond! En ik duim voor een heel mooi cadeau op 14 november!
Hier nog steeds lichte streepjes op de ovutesten, ik denk dan toch een later ei. De laatste drie cyclussen had ik steeds mijn knaller op dag 13. Ik heb nog 1 ovutest voor morgen. Vanochtend gezellig gemaakt met manlief en morgenavond weer!
Vandaag ook weer een licht streepje en mijn ovutesten zijn nu ook op. Morgen even bij de action kijken of ze die ovutesten hier ook verkopen. Gelukkig temp ik ook erbij en kan ik over een paar dagen zien wanneer mijn eisprong precies was. Vanavond maar even gezellig maken met manlief!
Nou, om vijf uur gelijk met vriend eruit. Nu aan mijn voorlopig laatste bakje thee. Zo nog ff in bad, dan honden uitlaten en dan wachten op mijn vader die mij naar het zkh brengt om zeven uur.
@ Junyor: wat mooi dat op de echo te zien was dat je eisprong is geweest. Het wordt nu wel heel spannend. @ Mimully: hoe is het nu met je? @ Goldfishie: nog gelukt met de ovutesten? Afgelopen weekend een weekendje weggeweest met vriendinnen, aanhang en kids. Het was echt superleuk, maar ook vermoeiend haha. Je bent echt continu met de kinderen aan de slag. Zijn ook naar Plopsaland geweest, echt geweldig al die kinderen die dan met je van de glijbaan willen enzo, haha. Jullie nog een leuk weekend gehad? Ik wil voorlopig nog niet aan de ovutesten, behalve als de pijn toeneemt Ik probeer er ook niet zoveel mee bezig te zijn, behalve af en toe een momentje hier op het forum Vandaag is mijn spiraal eruit gegaan!! Mijn moeder en schoonouders wisten dat we naar de gyn zouden gaan, maar niet dat we de spiraal eruit zouden laten halen. Aangezien zij bij de medische geschiedenis betrokken zijn, hebben wij het ze ook verteld dat we ervoor willen gaan. Het voelde niet goed om dan nu maar een verhaal op te hangen en dan niet te zeggen dat we gestopt zijn Om diezelfde reden zullen we het ook aan onze zusjes zeggen, maar verder niet, ons geheimpje.
Balou: nee, was niet gelukt. Vandaag geen tijd gehad om naar de action te gaan. Ik ga morgen even kijken. Maar ieder geval nog geen eisprong kunnen vinden. Aan mijn temp kan ik het ook nog niet zien.
@Balou, gaat op zich wel. Vandaag wat meer pijn en draaierig. Maar ik vloei gewoon helemaal niet. Beetje vreemd. Als dat morgen nog niet zo is, dan bel ik even.
MiMully: als het niet gaan, dan gewoon bellen hoor. Doe maar lekker rustig aan vandaag. Balou: fijn dat je spiraal eruit is en dat je het al aan directe familie hebt verteld. Dan weten ze iig waar jullie mee bezig zijn en kunnen ze met jullie meeleven! Hier nog geen eisprong te bekennen, straks even langs de action fietsen.