Hier een goede 20 weken echo. Geen oog dicht gedaan vannacht. En t wordt een: Jongen ipv een meisje haha! Ik moet even helemaal schakelen maar dat gaat wel goed komen. Nu weet ik tenminste dat ik een voetballer in mijn buik hebt die zo schopt.
Heb na mijn mk nog wel onderzoek gehad en alles was weg zei de gyn. Alleen nog wat bloed en dat ben ik later nog verloren. Gefeliciteerd beepje😃😃
@Junyor, wat een stom eitje heb je! Gewoon groeien hoor! @Beepje, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd met de kleine voetballer, haha. @Elphaba, wat een gedoe is dat afwachten dan altijd weer. Je wilt je zelf ook niet stiekem verheugen op iets wat misschien helemaal niet waar is. Dat je ongi dan maar snel mag komen.
Dames, Even een grappig berichtje. Onze mannen moeten meer tomaten eten 'Tomaten verbeteren kwaliteit sperma' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hoi hoi, Ik ben heel blij Mijn ei is wakker geworden!!! 16 mm, morgen nog een controle en dan ook de 1ste IUI plannen. Nu duimen dat mijn ei blijft zitten.....
Hoi hoi, @Elpheba, wat fijn dat je nu weer verder kunt. Net weer terug van de controle. Mijn ei zit er nog en is netjes 2mm gegroei Vanavond om 23.00 Pregnyl spuiten en donderdagochtend de eerste IUI Als de IUI doorgaat is dus 29 mei mijn NOD.
hoi hoi, Ik zal de komende 2 weken niet zoveel aanwezig zijn hier. We gaan volgende week een midweek naar Berlijn. Even lekker genieten van elkaar en opladen. Maandag gelukkig nog wel een gesprek met onze arts over de aanpak voor ronde 3G Nu druk met werk en aankomende zondag ben ik jarig. Ik hoop op veel positief nieuws van jullie als ik weer terug ben. Liefs Jun
Hier even een update; Ik ben vandaag op controle geweest. M'n bms is dikker geworden. Nu ongeveer 1 cm. Volgens de gyn zit er een menstruatie aan te komen. Heb ook al wat buikpijn. Wanneer de menstruatie begint moet ik gaan temperaturen en na de eisprong (die hopelijk komt) twee keer bloed laten prikken om het progesterongehalte te laten bepalen om te zien of het een goede eisprong was.
Ooo goed nieuws Laura! Hoe gaat het met de rest hier? Leuke verjaardagen en vakanties gehad? Wij zijn druk met het kamertje bezig. Alles staat en is bijna af. Nu nog lekker aankleden.
Volgens mijn echo afgelopen dinsdag zat het er al aan te komen. Had de afgelopen dagen al buikpijn en sinds gister ook hoofdpijn. En jawel, vanmorgen begon MIJN EIGEN menstruatie! Woehoe!