Wat een fijn nieuws Laura!!! Hier weer lekker terug van onze stedentrip. Echt ontzettend genoten van Berlijn en van elkaar. Inmiddels ook weer begonnen met spuiten, dus vol goede moed weer aan de slag.
Hoi. Hier gaat alles z'n gangetje. Bijna 20 weken. Morgenavond de echo. Best wel spannend. Ook al hadden we een goede combinatietest, dat is toch maar een kansberekening. En we hebben nogal wat te verduren gekregen. Nichtje van vriend heeft helaas haar kindje vlak na de bevalling verloren, dus toch weer vreselijk onzeker.
Gisteravond beetje te moe. Maar een prachtige 20-weken echo gehad. De kleine gedroeg zich als een fotomodel. Lag bijna de hele tijd keurig stil om de metingen te doen. Alleen het kontje lag in mijn bekken. Dat moet de gynaecoloog nog even proberen en anders terug komen om het nogmaals te proberen. Verder ongeveer met alle metingen een weekje voor op schema. Buikje iets meer, maar niet verontrustend. Kregen een lange echo, want er zat een vk in opleiding tot echoscopiste bij. En ons fotomodel lag zo mooi, dat ze veel foto's kon maken die ze voor haar eigen examen kan gebruiken.
Haha, voor ons is het al bijna routine. Ze vroeg ook of we een dvd wilden. Eh, nee hoor. Ik heb al een map vol foto's. En toen het einde van de ruggengraat niet wilde, vroeg ze of we een nieuwe afspraak wilden maken. Ehm, nee. Ik vraag eerst mijn gyn wel of hij het wil proberen en als dat niet lukt kom ik wel.