Hoi! Niet echt. Geen nieuws is goed nieuws? Gister voor controle bij de gyn geweest. Zeer waarschijnlijk gaan ze me rond 37-38 weken inleiden ivm anti-stoffen in mijn bloed. Tja, als dat beter is voor de kleine, dan is het geen probleem.
Ik laat morgen bloed prikken. (Progesteron) misschien hebben ze 's middags al de uitslag. Anders de volgende dag. Ik hoorde dat die waarde 30 of hoger moet zijn. Ben benieuwd. M'n temp ziet er tot nu toe niet erg hoopvol uit.
@beepje, nee. Was het maar rhesus... Sowieso wright, Kell en nog een stel. Staan op mijn transfusiekaart, maar die heb ik nu niet bij de hand. Mijn gyn vertelde maandag dus dat er nog meer waren gevonden. Wright en kell spelen wel een rol bij mk en zijn ook de redenen om mij goed in de gaten te houden.
Ooeee geen idee. Dan laat ze je maar goed nakijken he meis. Laura in mijn zkh duurt het progesteron een paar dagen voor de uitslag.
Ik hoop voor je dat je een mooie uitslag hebt. ik ga hard voor je duimen hoor. Ik heb het ook een paar keer moeten prikken, voor 11.00 prikken is s middags de uitslag. Na 11.00 uur prikken is de volgende dag de uitslag.
Ben je wel in het ziekenhuis of fertiliteitskliniek geweest? Prikposten van het ziekenhuis is sowieso pas de volgende dag...
Geen idee ik kreeg de uitslag altijd later pas op het consult te horen. Ik heb nu lekker vakantie en ben alle babykleertjes en bedtextiel aan het wassen. Dan hebben we dat alvast gehad. Spannend Laura, zal duimen voor je.
Ik heb toen zelf voor de uitslagen gebeld. Na twee dagen ofzo. Bij mij waren ze dus wel goed, maar ik heb daarna wel progesteron bij gekregen.
Ben in het zkh wezen prikken. Ik belde vanmiddag om 3 uur naar de poli en de uitslag was binnen. Progesteron was 0,8. Dat is veel te laag. Na een goede eisprong zou hij >30 moeten zijn. M'n eisprong is dus (nog) niet geweest. IOM de gyn as zondag en woensdag weer laten prikken. Die uitslagen hoor ik pas op m'n volgende afspraak op 2 juli. Beepje, heerlijk lijkt me dat die voorbereidingen, alles lekker wassen enzo. Geniet van je vakantie!
He balen Laura. Idd nog geen eisprong gehad. Maar doet de arts dan niet eerst op oestrogeen testen om te kijken of er een ei groeit, dit in combi met een echo? Dan kunnen ze ook ongeveer bepalen wanneer de eisprong is aan de hand vd grootte vh follikel. En dan weten ze ook ongeveer wanneer je een week na de eisprong voor het progesteron moet prikken.
De voorbereidingen zijn ook heel erg leuk om te doen. Ik merk alleen dat het nu veel zwaarder wordt. Lichamelijk ben ik halverwege de dag helemaal op. Ik kan gewoon niet meer alles doen zoals voorheen. Heb wat meer hulp nodig nu in het huishouden en zo en moet manlief aan het werk zetten....
Nou balen zeg Laura. We hebben het er al eerder over gehad dat jou zkh een vreemd protocol heeft. Erg jammer. Aan je temp in je onderschrift kun je idd ook zien dat je nog geen eisprong hebt gehad.
Temperatuur weer gedaald, dus ben vandaag niet wezen prikken. Even afwachten wat hij de komende dagen doet.