@goldfishie, je had het goed gezien. Ik heb vanmorgen positief getest. Wel veel te vroeg, want m'n nod is zondag pas.
Woeha Laura wat super! Zie je nou wel dat t niet hoeft om boven de 37 graden te hebben! Wat zei de gyn dan nog gister? Goldie en Elphie ook voor jullie duimen we!
@beepje, ik had de positieve test en m'n temperatuurkaartje meegenomen naar de gyn. Ze zei niets over de hoogte van de temp. Ze keek wel wanneer m'n eisprong waarschijnlijk is geweest. Dat was ongeveer op cd 20. Dat is een late eisprong zei ze. Maar ik heb gelezen dat dat bij clomid niet raar is. Ik ben nog niet overtijd. M'n nod is as zondag. Heb sinds afgelopen zondag een zeurend gevoel in m'n buik en gister ook in m'n lies. Hopelijk hoort dat er bij en gaat het niet mis.
Alvast heel veel succes voor vrijdag Elphaba! Ik duimvoor je dat de eerste iui raak is! Hier het gevoel dat het weer niet raak is... Ik voel gewoon geen andere dingen en mijn temp blijft ook hangen en gaat niet hoger. Ik heb er eigenlijk geen hoop meer in.