Goldfishie, je temperatuurkaartje ziet er toch nog steeds goed uit? 13 dpo en nog steeds hoog. Hou hoop!
Mijn temp was vanochtend al wel lager, was 36,77 vandaag en gister 36,91 graden. Vandaag is 14 dpo en ik voel nog steeds niets anders dan wat ik normaal voel. Even afwachten wat mijn temp morgen doet. Als ie nog lager gaat, dan verwacht ik de ongi zondag.
Hier weer een tempdaling, morgen komt vast de ongi. Ben benieuwd hoe lang de volgende cyclus gaat worden. In oktober hebben we een afspraak met de gyn, voor wat het vervolg gaat worden. De nieuwe ronde is waarschijnlijk de laatste om het nog spontaan vanuit onszelf te laten gebeuren.
Ooo balen goldy. Ik hoop dat ze jullie nu goed gaan onderzoeken in het ziekenhuis en de oorzaak vinden! Hoe is het met de rest?
Hoi ladies, mag ik mee komen kletsen? Ik 31 jr. 2e maand gestopt met de pil, zit nu op 2dpo! Voor mij eerste kindje, m'n man heeft al dochter van 14!
Ik zag t meis, de dalende temp voorspelde al niet veel goeds. Terwijl hij daarvoor mooi hoog bleef en je hierdoor altijd weer hoop krijgt
Oh nee goldie dikke knuff Welkom mar10e Hier vanavond voor eerst pregnyl zetten en dan dinsdag eerste IUI
Ja ik ben nu 3 (5) weken zwanger. Best spannend. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Ben op vakantie en heb vaak geen internet. Nu wel, maar is heel traag. Goldfishie wat jammer voor jou. Ik had echt goede hoop. Gaan jullie het nog 1 ronde proberen voor vervolgstappen?
Laura: we hebben half oktober een afspraak bij de gyn om te bespreken wat de vervolgstappen zijn qua behandelingen. Dus deze ronde nog zelf proberen, de laatste ronde voordat we de mmm ingaan.
Ja viel me heel erg mee. Alleen zaad van ml was slechter dan vorige keer, en minder beweeglijk. Hij heeft te weinig tijd tussen laten zitten. Dus ben beetje bang dat dit loze poging is. Maar hoeft maar 1 goede tussen te zitten
Ee hij wilde nog even zelf verversen. Ik wist dit niet want anders had ik wel gezegd dar niet zo handig was . Mar ja beste maar van hopen. Er hoeft er maar 1 te zijn