Ephaba: spannend hoor! Er is maar 1 goed zaadje nodig! Hier ook de rode dagen door, laat de sexytime periode maar weer beginnen!! En op zoek naar mijn ei en hopen op eindelijk twee strepen!
Ja, mijn temp is nog steeds hoog. Heel spannend vind ik het! Als er tot in het weekend geen tempdaling is geweest, dan waag ik er een testje aan.
Omdat ik niet zo goed durf eigenlijk. En ik test liever samen met man in het weekend dat we er ook de tijd voor hebben.
Potver...je temp is weer omlaag. Heb je al klachten van naderende ongi? Hopen dat ie morgen weer omhoog is.
Hier even heel stiekem vanaf het werk... Mijn temp is gedaald vanochtend... Gisteravond dacht ik nog heel even dat het misschien wel eens raak kon zijn, maar vanochtend door de thermometer gelijk keihard naar beneden gedonderd... Nog geen ongi, maar een dalende temp op 15 dpo is geen goed teken...
Over een paar weken hebben we afspraak bij de gyn over hoe het nu verder kan gaan. Jij bent al over de 40 weken?? Blijft de kleine lekker zitten?
Ik ben bevallen meiden. Dinsdag is onze mooie knul geboren via een keizersnede. Alles gaat goed, sinds vandaag zijn we thuis! Ik wens jullie allemaal superveel succes met zwanger worden. Iedere x als ik hem in mijn armen houd dan smelt ik en moet ik echt brullen van geluk! Ik gun het jullie allemaal zo. Dit is echt het mooiste wat me is overkomen.