Bloedverlies dag na kloppend hartje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steefie1990, 7 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steefie1990

10 dec 2015
    52
    24
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Graag wil ik vragen of iemand zich herkend in mijn verhaal.

Vorige week met 5+5 een bloeding gehad. VK gebeld en mocht gister met 6+1 komen voor een vroege echo. Op de echo zag alles er goed uit en was er al een kloppend hartje te zien.
    Vandaag de mevrouw van MvM op bezoek gehad en een super knal test. Na die onzekere dagen voelde ik me vandaag eindelijk weer wat beter. Rond 6 uur weer ineens een bloeding en nu leek er ook wel 1 stolsel bij te zitten.
    Moet wel zeggen dat ik totaal geen buikpijn heb of iets. En er komt ook zo goed als geen bloed in mn inlegkruisjes.
    Maar toch zit ik weer helemaal in de stress.
    Gister gaf de VK aan dat bloedingen wel vaker rond dit termijn voorkomen. Moet ik morgen nou weer bellen of toch maar gewoon afwachten?

2. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Je kunt altijd bellen, al is het maar om te overleggen. Bloedverlies zorgt er gewoon voor dat je heel omzeker wordt. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zou even bellen, wie weer kunnen ze voor de zekerheid nog een echo inplannen. Mijn vk deed daar nooit moeilijk over. Onzeker? Plannen we een echo.

4. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Heeft de vk niks gezegd over de oorzaak van jouw bloeding, bij de echo? Zoals bijvoorbeeld een hematoom?

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Bloedverlies maakt heel onzeker! Hier meerdere bloedingen gehad en er is mijn verteld dat het met een echo garantie is dat het goed zit tot je de deur uitloopt en het volgens mij 50/50 is of het dan goed blijft gaan.
    Bruin bloed is oud bloed en minder erg en rood nemen ze wel wat serieuzer. Hier dus meerdere bloedingen gehad en inmiddels ligt er een gezonde dochter naast me.
    Het hoeft dus niks ergs te betekenen. Ik zou gewoon bellen weer en hopelijk kunnen ze je gerust stellen. Succes!

6. qwsr

qwsr Actief lid

20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had ook in het begin bloedingen en met 14 weken waar stolsel bij zat tot nu toe gaat alles goed. Bloed maakt altijd onzeker ik zou ff vk bellen overleggen etc. Bij mij dachten ze in het begin innesteling en met 14 weken gesprongen bloedvaatje

7. steefie1990

10 dec 2015
    52
    24
    8
    NULL
    NULL

Nee ze kon geen oorzaak vinden. Heeft bij de echo er wel naar gezocht.

8. steefie1990

10 dec 2015
    52
    24
    8
    NULL
    NULL
    Vanmorgen VK gebeld en omdat het bloeden alweer was gestopt moest ik even afwachten. Als ik weer ga bloeden weer bellen

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Was de echo inwendig??

10. steefie1990

10 dec 2015
    52
    24
    8
    NULL
    NULL
    Ja klopt een inwendige echo.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan zou het bloedverlies dus ook van de inwendige echo geweest kunnen zijn ;):)

12. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik heb in de eerste weken ook bloedverlies gehad. Kwam door een hematoom. Als het niet goed voelt altijd de vk bellen :)

Deel Deze Pagina