Hallo allemaal! Ben nu bijna 30 weken zwanger(banner klopt niet). Heb hele zwangerschap nog geen last gehad van hormonsters, behalve af en toe beetje jankerig als ik doodmoe was of het allemaal even niet meer zag zitten. Maar ik merk dat ik de afgelopen tijd wel wat last heb van irritatie. Kan ik opeens heel boos worden, bv als de pc niet meewerkt(sloom internet), ik moet echt oppassen dat ik dat ding dan niet uit het raam smijt:x. Of mijn man en ik zitten te geinen en opeens zegt ie iets waar ik opeens heel kwaad om kan worden, terwijl ik daar eerder wél om kon lachen. Of de stofzuiger die een andere kant op wil dan ik, een piepende wasmachine/droger die klaar is, nét op het moment dat ik even zit. De buurman die 3m gras maait, maaier uit zet en weer aan, weer 3m maait, maaier weer uit, enz.:x Mensen die met winkelkarretjes het hele pad blokkeren, of uitgebreid staan te kletsen met de kassa-juffrouw terwijl er een mega rij staat(en ik enorm veel boodschappen heb en ook nog eens nodig moet plassen!!). Oja, en net nog; krijg ik email van mn ouders, dat ze allebij (álweer) een ander mailadres hebben...Grrrr, kun je dat weer gaan veranderen!:x:x:x Nou ja, van die dingen dus...
Erg herkenbaar haha. Maar ik hoop toch niet dat dit mijn hele zwangerschap zo blijft want anders heb ik en de rest om mij heen nog een heel zwaar half jaar te gaan.
Hier gelukkig nog maar 2,5 maand Maar merk wel dat ik geirriteerder raak omdat ik weer snel moe ben...Dat gezeik dan aan mijn hoofd kan ik echt niet hebben(of mensen die overdreven vrolijk tegen je lopen te doen terwijl je een slechte nacht hebt gehad:x)
Zo herkenbaar!!! Heb nu een wasmand met een deuk erin En idd mensen voor je die niet opschieten! Grrrrrrr, normaal zou ik me niet irriteren en al helemaal niets zeggen, nu wel! Sterkte ermee, nog even volhouden dan word je weer jezelf
Daarom noem ik mijn hormonen altijd horrormonen, had er al oor de zwangerschap last van. Pffffff soms......de ene keer wil ik knuffelen en de andere keer mep ik mijn vriend zowat van me af hahaha. Als dat nu al zo gaat wil ik niet weten hoe dat straks gaat worden, arme vl......
Pregzilla meldt zich Ik ook sinds een week of wat ben ik ook zeer licht ontvlambaar...we hoeven nog maar eventjes hou vol!
haha vorige week hadden wij mensen te eten voor een bbq. manlief was aan het kletsen en stond naast me met 2 hamburgers die al klaar waren. in zo'n vleesklem stond ie dr mee terwijl hij driftig wapperde met zn hand tijdens zijn interessante verhaal ( uhum!) ik heb uiteindelijk geroepen : wil je die hamburgers nou eens op mn bord leggen! dan kan ik ze snijden!! haha
Heel herkenbaar!!! Wordt er niet goed van! En het erge is dat ik het zelf ook weet op het moment maar niet kan kalmeren. Heb ook het idee dat m'n vriend er lekker in mee gaat en het nog even lekker gaat opnaaien. Woensdag met m'n schoonfamilie (ja hoe verzin je het!!!) op vakantie. Hellup!!! Dat wordt echt 1 groot feest
Heel herkenbaar. ... heb zelf het idee dat het deze zw. Erger is dan de vorige. .. Misschien omdat het nu een jongen is?!!
Ook hier 1 die er ernstig last van heeft...vooral nu de laatste 3 weken zijn ingegaan. Vorige zwangerschap weinig tot geen last van gehad en nu..indd ook zwanger van een jongen
Hier 1e zwangerschap dus geen vergelijkingsmateriaal Weten ook niet wat het is, wou kleine uk niet laten zien op de 20weken echo(eigenwijs ding). Dus 1 grote verrassing strax, ben echt benieuwd wie mij zit te "terroriseren" LOL
Haha heel herkenbaar en daarom wel leuk om te lezen. Fijn om te weten dat er meerdere lotgenoten zijn hihi. Vooral dat eerst willen knuffelen en het volgende moment kan ik hem niet uitstaan. Zielig haha kan me aan alles irriteren maar vooral de dingen die mn vriend doet als ik een slechte bui heb. Germ. Vertel m daarom maar heel vaak dat ik echt van m houd
Heel herkenbaar! Ik ben mij deze zwangerschap, meer bewust van die horrormoontjes als bij de vorige zwangerschappen.. Ik ben zeer licht ontvlambaar, en zeker als er iets niet gaat zoals ik dat bedacht had. Terwijl ik normaal gesproken bergen geduld heb! Hier overigens geen jongen
Heeel herkenbaar, ik ben woest om alles en moet dat ook flink uitten, anders wordt het 1 grote opgekropte frustratie. Laatst met haast op de fiets naar huis om mijn zoontje van de opvang te halen, komen er twee dikke meiden van links aanfietsen die heel sloom voorrang nemen, terwijl ik voorrang had!! :x Ik kan mn mond niet houden "jaaahoor neem maar lekker gewoon voorrang, stelletje dikke wijven!!" En als ik dan besef wat ik zeg, fiets ik gauw door.. Dat dan weer wel Laatst ook, stak er een vrouw opeens het fietspad op terwijl ik met 30km/h aan kom zetten op de fiets... Dus ik geef een gil en vraag of ze wel helemaal goed bij dr hoofd is.. "Sorry mevrouw dit is me nog nooit eerder overkomen" ... En dan ben ik nog woester "dat zou er nog eens bij moeten komen ook!!!" :x Of mijn man die een fles roosvicee laat vallen en het niet goed opruimt, ik met mijn schoenen vastgkleeft sta in de keuken...terwijl ik dedag daar oor gedweild heb!!! Aaaah dan kan ik zo lang schelden en hardop praten en was ik blij dat die er even niet bij was. Verder irriteer ik me aan irritante mails op werk, halfbakken afspraken met familie en vrienden die dan afzeggen op het eind, het regenachtige weer, mn man die snurkt, de zooi in huis nadat ik net alles heb schoongemaakt etc :x Waar is die chille, flexibele ik die alles een stuk positiever benaderde?
Snel geirriteerd ben ik normaal ook wel maar het is nu net een tikje erger. Bemerk ook licht agressieve neigingen. Als er weer eens zo'n sloom stel de hele stoep blokkeert of zo'n bejaarde voordringt moet ik me echt inhouden ze niet uit de weg te duwen of zo'n oud mensje gewoon een zetje van de roltrap te geven. Best erg.
Hier gelukkig totaal niet herkenbaar.. Maar wel geweldig om te lezen.. Haha Ann om jou moet ik wel erg lachen.. Helemaal omdat je er dan iets uitflapt en vervolgens denkt: oeps Ik zou ook snel doorfietsen als ik zoiets zou roepen
Hahahaha geweldig!!! Ik weet niet of ik het zo op straat zou durven. Maar op me werk ben ik mondiger dan ooit Kan mezelf heel goed verdedigen tijdens discussies met m'n leidinggevende. Raar maar waar: ze kicken er ook nog op??! Ze houden niet van meelopers maar van mensen die er ook lekker dwars tegen in gaan.