iemand ervaring mee

Discussion in 'Zwangerschap' started by jesjeenkids, Jun 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jesjeenkids

Oct 18, 2012
    56
    0
    0
    NULL
    heerhugowaard
    net verloskundige geweest en kreeg daar doodleuk te horen dat aangezien ik van de andere 3 overtijd gelopen heb deze ook automatisch overtijd gaat ??? iemand ervaring hiermee

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

automatisch is natuurlijk een beetje overdreven. Maar de kans dat deze ok later komt is wel heel groot.

3. flowerpower

flowerpower Bekend lid

Feb 7, 2011
    557
    0
    16
    ik heb het ook van de gyn gehoord bij de tweede. deeerste overtijd gelopen en was zelfs na 42 weken nog geen rijpe baarmoedermond. Bij de tweede mocht ik eerder komen bij de gyn en aangezien het toen ook potdicht zat volgens hem, had ik veel kans dat ik een persoon ben waar dat niet vanzelf bij gaat. Leuk vooruitzicht vond ik dat niet. ik had geluk dat de vliezen braken en ze me moetsen gaan helpen want ondanks gebroken vliezen kreeg ik idd geen weeen en geen rijping. zoals de gyn ook had verwacht....
    het is dus goed mogelijk dat je nu weer overtijd gaat (helaas).

4. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

Mar 9, 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al 3 die laat geboren werden (2 met ruim 42 weken, 1 met 41 weken). De vk heeft zich er niet echt over uitgesproken, maar zelf ga ik er helemaal vanuit dat deze ook weer laat komt. Bij de derde ging ik er vanuit dat ik weer ingeleid zou worden, net als bij de meisjes, maar toen braken de vliezen :D bij ons zoontje. Sinds gisteren weten we dat we er nog een jongetje bij krijgen, dus ik heb hoop dat het weer hetzelfde zal gaan ;) (maar ja, dat slaat misschien ook nergens op)

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Geen idee , maar hier zijn beide kinderen met 36 weken spontaan geboren
    Zelf heb ik het gevoel dit keer langer te dragen maar de gyn zei me dat ze er wel rekening mee houden dat het deze keer weer gebeurt

Schijnt vaak dus wel zo te zijn dat als je overtijd gaat bij de eersten je daarna ook overtijd gaat en idem met te vroeg bevallen.

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Mijne vertelde dood leuk dat de 2e altijd overtijd gaat
    terwijl mijn eerste met 37,5 spontaan kwam

soms moet je gewoon niet naar ze luisteren heb ik idee
    of ze zo maar wat zeggen lijk het soms wel !!!

Share This Page