Nou denk dat als je moet dan moet je. Je moet het denk ik niet gaan op houden. Ik moet meestal na een uurtje ongeveer. groetjes catje
maakt niks uit, zelfs beter om niet te lang te wachten en te gaan ivm infecties ed... wat betreft het sperma dat er uitloopt... tja... dat doet het toch, en de snelle zwemmertjes gaan toch direct de goede kant op..
Ik heb wel eens gelezen dat je goed uit moet plassen om blaasontsteking te voorkomen. Moet zeggen dat ik het zelf niet heb gedaan toen we voor het echie gingen maar normaal gesproken doe ik dat wel.
Maakt helemaal niet uit, hetgeen wat eruit komt was toch al niet sterk geboeg.. De sterke zaadjes zwemmen soieso gewoon door, wat je ook doet
Het is beter om na de seks goed uit te plassen zodra je moet inderdaad ivm blaasontsteking. Dus niet direct na de seks als je eigenlijk niet hoeft als een gek 2 druppels er uit persen
Ik ging na 5-10 minuten ofzo. Vaak wilde ik toch wel slapen, ga geen uur wachten ofzo.. En ik was in maand 1&3 zwanger, met 2x actie per eisprong ofzo. Dus het heeft niet tegen me gewerkt..
Het gaatje waar je plas uitkomt zit veel dichter bij de uitgang dan waar je zaadcellejtes dus huizen, dus het is echt niet zo dat je ze er weer uitspoelt hoor. Ik zou even blijven liggen om de zwaartekracht even zijn gang te laten gaan en daarna gewoon plassen als je dat moet. Ander vraagje, vinden jullie het ook zo typisch ruiken als na de sex. Dan komt er altijd zo'n zoetige geur uit mijn vagina. Of onderbroek (als daar resten zitten).
Ik blijf altijd 10 minuten liggen maar moet dan ook wel direct ivm infecties.. Ben heel erg gevoelig voor blaasontsteking! Ga zelfs heel vaak nog even douchen, de snelle zwemmers hebben dus 10 minuten de tijd om hun weg te vinden!
Douchen kan ook geen kwaad, maar neem aan dat je dan geen vaginale douche neemt, wat dat is nou net weer niet zo handig.
Ow ik blijf trouwens ene uur liggen omdat ik gewoon niet eerder moet En moet ik wel eerder dan ga ik gewoon
Je hoeft niet te wachten. Ik sprong altijd gelijk op om te gaan plassen. Mijn oudste was eerste ronde raak, mijn tweede een ongelukje. Dus...
Ik bleef altijd ongeveer 10 min liggen en daarna naar de wc om te plassen en heb net ondekt dat ik zwanger ben )
Hier ook eigenlijk altijd met 5-10 minuten naar het toilet hoor. En ben toch drie keer snel zwanger geweest
Idd niet te lang wachten dat is juist slecht. De goede zwemmers zijn allang waar ze moeten zijn dan...