Welkom Sandra!! leuk nog iemand die rond dezelfde tijd uitgerekend is. Ben je ook al "zenuwachtig"" voor de echo? Wij hebben hem de 21ste maar krijgen steeds meer zoiets van best spannend, hopen dat alles goed is, en wat zou het geslacht van het kleintje zijn ...
Ja ben eigenlijk best gespannen voor de 20 wkn echo Heb hem 23 juni alweer Hoop dat alles goed gaat met de beeb en we willen het geslacht weten. Dag daarna ga ik heerlijk met me mams shoppen voor leuke dingen Hebben jullie al iets gekocht voor je baby? Heb toevallig afgelopen donderdag het eerste rompertje gekocht Zo leuk hihihi.. Was wel een beetje moeilijk.. is het echt heel bevestigend Als jullie snappen wat ik bedoel! Liefs!
Wij hebben de babykamer al gekocht (die wordt 12 juli geleverd) en de kinderwagen. En een knuffel, wel hebben we al heel veel kleding kado gehad van vrienden voor mijn zwangerschap. Maar echt shoppen wil ik pas doen zodra ik het geslacht weet. Welke maat kleertjes moet je eigenlijk in huis hebben voor na de bevalling (vind dat zooo lastig)
Zo te horen loop ik achter Wij gaan volgende week als het goed is de kinderkamer bestellen En beginnen met verven/behangen enz.. Ik had gehoord dat je niet veel kleine maatjes moet kopen van 50.. Maar meer van 56.. Voor als het kindje groter uitvalt Heb zelf ook 56 gekocht.. Koop daar ook het meeste van en een paar dingetjes van maat 50...
Hey meiden, mag ik ook nog meedoen? Ik heb ook wel eens gekeken in dat november-topic, maar dat is zo massaal inderdaad. Ik ben op 6 november uitgeteld, dus pas hier wat dat betreft ook wel bij denk ik. Ik zal de 3 pagina's nog eens rustig doorlezen later, ik zal eerst eens wat vertellen over mezelf. Mijn naam is Eveline, 33 jaar. Ik woon in Helvoirt (tussen Den Bosch en Tilburg) samen met mijn vent Sander, en ons ventje Jelle (bijna 2,5 jaar). En morgen zit ik dus op de helft van m'n tweede zwangerschap. Nouja, dan zou het moeten gaan gebeuren op de uitgetelde datum... ik ben benieuwd... Jelle was 2,5 week te vroeg. Volgende week (25 juni) staat de 20-weken echo op de planning.
En Kimmt, hoe is het gegaan? Ik had vandaag ook mijn twintig weken echo en alles was goed. Al liep het hoofde 3 dagen voor op ontwikkeling qua omtrek en daarom heb ik over 4 weken nog een echo om te kijken of dit bijgetrokken is. Niets om me zorgen over te maken zei ze en het kwam vaker voor maar maak me toch een beetje zorgen. Al ben ik heel blij dat alles er voor de rest prima uitzag! xxx
Ach joh, wat is 3 dagen? Kan toch ook zijn dat ze met de termijnecho een paar milimeters mis hebben gemeten, dat scheelt ook al meteen een halve week. En dan loopt ie nu niet voor, maar hebben ze je toen gewoon een paar dagen te weinig kado gedaan Ik voel nu sinds gisteren de kleine echt goed schoppen, dus niet alleen heel vaag als ik 's avonds op bed me lig te concentreren op m'n buik, maar nu ook als ik gewoon zit Hoe is dat bij jullie?
Wat leuk dat je hem al echt voelt schoppen! Ik voel de kleine sinds 15,5 week bewegen. Vlinderbeweginkjes. Voel het de laatste tijd wel veel vaker en een stuk harder. Meestal als ik zit, maar nu ook als ik lig of sta. en... nu voel ik sinds een paar dagen echt stompjes lijkt het..Weet niet of dit de kleine is. Het lijkt een beetje op, als je zeg maar een beetje winderig bent en je lucht voelt poppen in je darmen, maar dan voel ik het nu halverwege schaambot en navel. Terwijl ik de andere bewegingen juist weer links of rechts net onder mijn navel voel... hoe voelt dit bij jullie?
Tja, het scheelt echt wel dat het bij mij de tweede is. Ik twijfel gewoon minder nu of het wel de kleine is, omdat ik weet hoe het voelt. Reintje, ik denk dat jij gewoon hetzelfde voelt als ik zo'n beetje nu, maar dat je het dus nog minder herkent. Maar het wordt vanzelf sterker de komende tijd
De 20 weken echo is super gegaan, ons beebje loopt in alles iets voor (ong 5 dagen) maar goed om dat nou aan te gaan passen ik blijf schuiven in mijn datum. We houden het lekker op 5 november. Wel was ons kindje erg eigenwijs het wou het hoofdje niet laten zien, na herhaaldelijk gepor met dat apparaat in mijn buik, een keer plassen een kussen onder mijn kont en nog meer gepor heeft ze via een omweg ook daar alles kunnen checken. We weten inmiddels het geslacht ook kon je niet omheen beeb lag met de beentjes wijd .voor wie het wil weten even een prive berichtje, want heb geen flauw idee of ik meelezers heb hier, en we willen het geheim houden voor vrienden en familie Ik voel beebje ook dagelijks trappen, heerlijk gevoel!! Wel ben ik de laatste dagen onwijs moe
Hihi, al 2 weken geen bericht hier... toch even omhoog schoppen, want het lijkt me jammer als dit topic doodbloedt. Houden jullie het nog een beetje uit met de warmte? Gelukkig gaat het vanavond en morgen wat afkoelen, hoewel het mij nog meevalt hoe weinig last ik er echt van heb. Voelt ondertussen iedereen al lekker schoppen? Ik kan daar echt van genieten. En goed groeiende buiken overal?
Hihi het is hier inderdaad erg stil. Ik voel mijn kleintje eigenlijk de hele dag door, het wordt steeds harder en duidelijker ook inmiddels. Buikje blijft vrij bescheiden volgens de VK komt dit doordat ik heel strakke buikspieren heb (geen idee waar ik die al die tijd verstopt had dan) ach zolang mijn kleintje het goed doet
Haha, dan geloof ik dat ik geen sterke buikspieren heb (kan best kloppen ook), ik groei al aardig voor mijn idee.
Ik zou wel graag wat meer willen groeien, mensen geloven me gewoon niet als ik zeg dat ik bijna 27 weken zwanger ben
Waar is iedereen gebleven? Heb je een buikfoto Kim? Dit ben ik vorige week: www.jellegijsbers.nl/uk/26wkn.jpg
Hoi iedereen, Niet erg vibrant, deze topic. Of zijn we allemaal nog op vakantie? Ik ben op 4 nov uitgerekend van mijn 2e. Weet niet wat het wordt, kheb niet toegegeven aan mijn nieuwsgierigheid. Wist het ook niet bij de eerste en dat vond ik achteraf gezien erg prettig. Afijn, ik ga geen hele verhalen ophangen als er niemand is om te luisteren, dus ik wacht nog maar ff fijne dag. Audrey
Hey Audrey, Vond jij het bij de tweede ook lastiger om niet te nieuwsgierig te zijn? Bij Jelle wilde ik het echt heel stellig niet weten, maar nu heb ik iets meer getwijfeld. Maar uiteindelijk vind ik een verrassing ook wel leuker.