bekkeninstabiliteit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door desangel, 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    hoi hoi

wie heeft er enig idee wanneer en hoe bekken instabiliteit begint?
    heb af en toe als ik gezeten heb en op sta last van mn stuitje...
    ben as donderdag pas 19 weken is het dan al mogelijk?
    en wat kan ik er eventueel aan doen?

(op een of andere manier werk het zoekgeval van hier niet op mn pc
    dus sorry als er al een topic over is )

hoop dat iemand het antwoord heeft :)

alvast bedankt! 8)

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoe en wanneer kan ik je geen antwoord op geven, maar zodra je in de gaten hebt dat je er (ontzettend) last van gaat krijgen zou ik wel direct na de therapeut gaan...

ik kreeg er last van nadat ik (stom stom stom) niet met de box wilde wachten tot mijn man thuis was, en heb toen de doos 2 trappen op gesleept, vanaf toen ben ik gaan "sukkelen" en een paar weken voor de bevalling tot pakweg een week of 6-7 na de bevalling heb ik glad niet kunnen lopen - tillen etc. en moest ik op mijn reet de trap af, me overal aan vasthouden ter ondersteuning, dit alles omdat ik "dacht" dat het wel over zou gaan... :(

sommige vrouwen krijgen er al vroeg last van, sommige helemaal niet (heb het de 2 andere keren niet gehad ook nergens geen last van gehad) en tja helaas dit keer dus wel heel erg.....

heb voelt vaak alsof het het stuitje is, maar blijkt vaak het si gewricht te zin waar de pijn daadwerkelijk vandaan komt (die zitten direct naast je stuitje)....

heel veel succes verder met de zwangerschap meid...

gr.smoekie

3. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Helemaal mee eens,

Zodra je denkt dat het BI zou kunnen zijn contact openemen met een fisio, liever te vroeg dan te laat!. Want hoe vroeger je bent hoe meer je kan doen.
    Je hebt geen doorverwijzing meer nodig tegenwoordig.
    En ja je kan nu al last hebben, ik zit al thuis omdat ik niet meer kan werken:(

Succes Jooze

Deel Deze Pagina