Ik wil graag de TENS gaan gebruiken voor de tijd dat ik thuis ben en em eventueel meenemen naar het zkh. Nou vroeg ik me alleen af hoe jullie ervaring met de tens is. Hielp het en beetje of viel het tegen?
Hoi, ik heb er 1 via marktplaats gehuurd (uit kesteren). Helaas heb ik hem maar kort kunnen gebruiken. 2 uurtjes ofzo. In het ziekenhuis mocht ik hem nog wel gebruiken zolang hij niet de ctg zou storen. Toen ik een ruggeprik kreeg moest hij af. Het hielp wel iets maar niet heelveel en niet tegen beenweeen. En dat was nog in het begin van de bevalling, later die dag zou het nog veeeeeel erger worden (de ruggeprik werkte niet meer). Bij een volgende bevalling ga ik hem niet nog een keer gebruiken. groetjes Miek
Ik heb hem tijdens mijn bevalling een uurtje gebruikt, als de weeen nog niet erg pijnlijk zijn is het best een leuk ding.. Toen het allemaal wat pijnlijker werd vond ik het een vreselijk irritant gevoel, bah. Ik had in iederrgeval totaal niet het idee dat het de pijn minder maakte
Ik heb hem enthousiast opgeplakt toen mijn vliezen waren gebroken maar kwam er op een keer achter dat hij nog aanstond en ik dat niet eens doorhad haha. Het hielp mij om laag te ademen maar niet tegen de pijn. Gelukkig kreeg ik hem volledig vergoed door mijn verzekering.