Klinkt misschien heel stom en ik hoop ook dat er iemand een antwoord heeft Net zoals er tips zijn die je bij het vrijen kunt doen om extra kans te maken om zwanger te raken neem ik aan dat die er ook zijn om de kans te vergroten om de bevalling te kunnen opwekken of niet? Ben morgen 38 weken zwanger en het loopt al weken te rommelen. Ik slaap amper door de voorweeën in de nacht en moet er elke nacht minimaal 1 keer uit om te plassen. Ik heb een dochtertje van 5 en die is met 37 weken en 2 dagen geboren dus ik zit echt al een paar dagen "te wachten" . Vorige week wel een keer sex gehad maar toen heb ik dik 4 uur opgelopen met hele pijnlijke (voor)weeën. Ik dacht echt dat het begonnen was en zelfs mijn dochtertje stond raar te kijken dat ik haar zelf weer van school kwam halen. Mijn gyn die wil na de 39ste week in gaan leiden omdat dat beter is voor beebje maar ik heb liever dat het via de natuurlijke manier op gang komt. Ik lees overal dat sex helpt maar ja hoe dan? Die pijnlijke (voor)weeen van die nacht ben ik niet vergeten en heb dan ook liever niet dat het nog een keer gebeurd uiteraard. Zijn er speciale standjes die kunnen helpen of is het normale standje van man bovenop genoeg? Is klaar komen persee nodig? Ik weet vorige keer kreeg ik er maagzuur van dus dan voel je je ook niet echt optimaal en is klaar komen niet aan de orde :x . Duurd het daarna lang voor het doorzet? Vorige keer was het bij mij na een paar uur maar wel heel regelmatig dat het terug kwam en voelde ook als echte weeën (het is waar wat ze zeggen bij een tweede herken je de pijn direct!) Ik heb ook een poll geplaatst of de sex bij jou geholpen heeft, ben er benieuwd naar
Tja, of het heeft geholpen weet ik niet... ik heb wel een nacht lang flinke voorweeën gehad. De nacht erop kreeg ik echte weeën en 21 uur later was miniNooNoo er. Verder sluit ik me aan bij de tips van Bri.
Bij mijn oudste hielp het geen zier.....heb de dag voor de uitgerekende datum sex gehad en uiteindleijk is ze pas 3 dagen later geboren na 36 uur,12 uur wee-opwekkers en uiteindleijk ks.
hih liep 3 dagen en achten met voorween die ochtend sex gehad en snachts bevallen ben ook heel veel blijven bewegen overginds...
Volgens mij heeft het hier wel meegeholpen Maar echt zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Misschien was de bevalling zonder seks ook wel op gang gekomen...
Bij de oudste maakte het niks uit. We hadden toen bijna dagelijks sex (dan heb je daar nog de tijd voor) alleen had meneer totaal geen zin om eruit te komen. Bij de tweede heeft was het 't laatste zetje. 's Middags sex gehad en allebei klaargekomen. Begon toen met harde buiken die tegen 0.00 toch wel weeën werden. Nu bij de derde heeft het nog geen effect gehad. Heb er zelfs nauwelijks harde buiken van. We vrezen hier dan ook dat onze kleine man wel eens net zo eigenwijs zou kunnen zijn als z'n grote broer en de buik niet wil verlaten.
Hier heeft het niets geholpen... Beebje komt wel als hij of zij er klaar voor is Ik ben ook pas op 41w bevallen.
de dag voor de vliezen braken heb ik een ananashart gegeten en bitter lemon gedronken.. Vrijen niet gedaan dus weet niet of het helpt
Ik weet niet of het helpt, heb het zelf niet geprobeerd maar volgends mijn zus heeft het bij haar wel geholpen.. Weet wel dat je man dan wél in je moet klaarkomen omdat er in zijn sperma een stofje zit dat de bevalling op kan wekken..
Geen idee of het helpt. Bij mijn eerste heeft een enorm lange wandeling geholpen, mijn vliezen braken die middag toen ik weer thuis was. Misschien een tip.