Dag aanstaande mama's, Omdat ik de grote clubs niet zo goed bijhoud en ik nog geen kleiner clubje kon ontdekken van decembermama's maar even een nieuw topic. Wij hebben na bijna 3 jaar, waarvan 1,5 in de MMM, deze week positief getest. Ben 8december uitgerekend. Nog meer mama's rond deze tijd?
Hallo, Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben, kan het haast niet geloven! Maar de CB zei 3+. Zijn een jaar bezig en ik heb een erg onregelmatige cyclus. Ook 15 jaar de pil gebruikt.
ik heb afgelopen donderdag positief getest en ben op 4 december uitgerekend! we waren in ronde 10 en begonnen de moed al een beetje te verliezen soms.. en dinsdags voor mijn test nog een potje zitten huilen omdat ik dacht dat mijn ongesteldheid door ging zetten en 2 dagen later: zwanger!!!! joehoe! ik vind het eigenlijk ook wel fijn zo'n klein clubje om te kletsen, want te groot kan ik ook niet bijhouden omdat ik niet elke dag kan kijken en dan heb ik zoveel terug te lezen! nou meiden! op naar een paar mooie maanden!!!!! ik heb vandaag de VK al gebeld.. 26 april mijn intake! ik ben trouwens 28 en mijn vriend 30, dit is ons 1e kindje!
@chantal85: krijg jij zo'n inwendige echo? ik kreeg die ook aangeboden vanmorgen toen ik de vk belde, maar twijfel.. zo'n inwendige echo lijkt me niks.. (duh! en dat moet in december bevallen! haha!) en ik moet dan waarschijnlijk alleen omdat mijn vriend moet werken..
Hai. Inwendige echo's krijg ik al een half jaar een aantal keer per cyclus ivm iui dus ik vind het geen probleem! Inmiddels is er een ander topic gestart wat goed loopt, wees welkom daar! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/346183-1-15-december-2012-mamas-19.html