Wie ook 8 weken echo volgende week?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door THEmom, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Hier precies hetzelfde geen geduld om tot de 10 weken de wachten en €25 is niet echt een groot bedrag

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Haha nee die 25 euro kan me echt gestolen worden 😉 Vind het echt een "koopje" Ik ben vreselijk ongeduldig, dus perfect voor mij deze optie.
    Misschien zitten we wel bij de zelfde praktijk? Hehehe. (Ik woon in Noord Holland)

3. dreamcatcher

Oh nee dat is een eindje bij mij vandaan. Ik woon in Friesland ;)
    Misschien hanteren meer praktijken die prijs

4. THEmom

THEmom Lid

1 apr 2017
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Morgen een nieuwe week en dan mogen we bijna :p
    Allemaal een fijn pasen nog!

5. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    mijn 7 w echo moest ik letterlijk nog 5 weken aftellen voor de 12-13 weken echo was een hel haha , maar het is het wachten waard! ;)

6. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik mag morgen eraan geloven. ik heb gemengde gevoelens.. ben heel erg bang dat er alleen een leeg vruchtzakje zit. maar tegelijk vind ik het ook fijn om eindelijk wat te zien en duidelijkheid te hebben

7. THEmom

THEmom Lid

1 apr 2017
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ook steeds ookal heb ik het nooit gehoord in mijn omgeving..

8. shanacasier

shanacasier Actief lid

11 apr 2016
    137
    11
    18
    geen 8 weken echo maar geslachts echo heel benieuwd , en veel succes aan alle dames!

9. Queenbaby

Queenbaby Actief lid

26 nov 2013
    107
    1
    18
    Ik ook volgende week vrijdag super spannend allemaal🙊

10. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    Ik ook vrijdag ik zou dan 8+5 zijn dus ben benieuwd!

11. dreamcatcher

Missfluffy, hoe is het gegaan??

Voor mij nog een nachtje slapen en dan is het zover.. Toch best wel heel erg spannend wat we gaan zien.

12. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Heey,

Ik heb maandag 1 mei de eerste echo, dan ben ik bijna 9 weken zwanger en dus willen ze de echo inwendig doen...
    Alleen heb ik dit met mn vorige zwangerschap met 10 weken uitwendig gehad! En ik zie er tegenop om het inwendig te doen, kunnen jullie misschien uitleggen hoe een inwendige echo er aan toe gaat?

13. THEmom

THEmom Lid

1 apr 2017
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een keer een inwendige echo gehad. Stelt niks voor! Was een lang ding (ahum :p) waar ze een condoom overheen doen en een beetje glijmiddel. Dat vond ik persoonlijk het vervelendst! Het gaat ook maar een stukje naar binnen.
    Misschien kunnen ze het eerst uitwendig proberen.
    Bij mijn dochter had ik een uitwendige echo met 7 weken en een inwendige met 11 weken in het ziekenhuis bij de gyn vanwege slechte apparatuur.

14. THEmom

THEmom Lid

1 apr 2017
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan?

15. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw

Ja zo ging het bij mij ook. Vond er niks aan 😅
    Vond het ook niet gek op mijn broek en slipjes uit te doen ofzo. (Ik had toen een mk en verloor bloed, maar zelfs dat vond ik op t moment niet erg of gênant ofzo) Ik was alleen maar bezig met dat garnaaltje in mijn buik. 😉

En daarbij ik werk in de zorg, en zie dus vaak "blote" mensen. Maar daar sta ik totaal niet bij stil, je ziet amper dat ze bloot zijn zeg maar!

Dus ik weet zeker dat de vk ook zo denkt, en eigenlijk niet eens nadenkt over het feit dat jij daar zonder broek en ondergoed ligt.

Ik moet trouwens ook 1 mei, alleen pas in de avond 😱 Dus dat word nog een lange dag 1 mei haha.

16. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Maar ze gaan niet met zo'n eendenbek rotzooien dus? Dat doet mij zo pijn namelijk... dat wil ik het liefst voorkomen! Ik ga nog even twijfelen denk ik, de verloskundige gaf wel aan dat het uitwendig mocht maar dat ze dan niet alles konden zien, dat maakt me dan weer onzeker omdat we eigenlijk wel alles willen zien natuurlijk...

17. THEmom

THEmom Lid

1 apr 2017
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen!

Ik na mijn miskraam. Bleek restweefsel te zitten. Later nog een controle echo en toen destijds met mijn dochter.
    Het went... Was altijd preuts, maar na mijn bevalling kan het me allemaal niets meer schelen haha :D

18. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw

Nee het is echt een lang dun ding! 😅
    Al kan ik het me niet zo kei goed meer voor de geest halen. Was toen nogal een chaotisch dagje voor me!
    Maar t viel echt mee 😘

Het liefst zou iedereen denk gewoon een normale echo krijgen, maar als ze via een inwendige wel beter naar het kindje kunnen kijken is dat voor mij persoonlijk veel belangrijker.

19. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja ik was ook kei bang voor bevallen en voor "pijn" en voor gluurders maar tijdens mijn mk heb ik zoveel pijn ervaren dat ik maar al te graag liet gluren! Inclusief eendenbek enzo, nou het maakte me echt niks uit dat ik daar met mijn benen wijd lag oncharmant te wezen! Hehe we klinken een beetje alsof we het er hetzelfde over denken THE MOM. 😘

20. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Oké, ik ben blij dat zo'n inwendige echo in ieder geval niet met een eendenbek is want dan had ik het sowieso niet gedaan. Die dingen doen me echt pijn, ik heb liever een bevalling zeg maar...
    En ik zie daar tegenop, niet zozeer omdat ik preuts zou zijn, helemaal niet zelfs maar ik heb gewoon niet graag dat mensen daar aan me zitten maar dat komt meer omdat er ooit mensen aan hebben gezeten die er niet aan mochten zitten.

Deel Deze Pagina