Laatste weken..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Deniesje1, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

Sep 26, 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hallo allemaal.
    Ik ben op dit moment 31 weken & 2 dagen zwanger van ons eerste kindje een jongentje:D.
    Omdat ik voor de zomer mijn diploma heb gehaald , ben ik nu al lekker thuis en ga ik als de kleine man geboren is pas soliciteren.
    Nu vroeg ik mij af ; wat kan ik zoal doen om de tijd te verdrijven?
    De box staat , ledikantje staat , van de week gaat mijn mannetje de commode ophalen dan kan ik deze vast in gaan richten.
    Ik dacht ga misschien van de week ook maar beginnen aan alles te wassen voor ons mannetje.
    Mijn vraag daarover was op hoeveel graden mag het gewassen worden? moet die op een special menu? Moet het binnenste buiten gewassen geworden?
    Vind het heel erg spannend worden nu allemaal de laatste weekjes vooral omdat dit ons eerste kindje is en we niet weten wat we kunnen verwachten.

Verder lijkt het mij leuk om met (jonge) moeders uit de omgeving Nieuwegein/Utrecht in concact te komen.

:D

2. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

Nov 29, 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de kleertjes gewoon op 40 graden gewassen en in de droger gedaan. Je mag alleen geen verzachter gebruiken. Daarna heb ik alles gestreken.

En ja, ik vul mijn dag met wat kleine klusjes, tv kijken, lezen, haken....enz. Veel weg ga ik niet meer omdat lang lopen niet zo goed meer gaat. Maar ik ben dan ook verder dan jij.

3. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

Sep 26, 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht

Dankjewel voor je reactie :)
    Oke bedankt voor de tip ; geen wasverzachter en op 40 graden , nou dan kan van de week daar vast mee beginnen.
    Nee snap inderdaad dat je niet veel weg meer gaat als je zo ver als jij bent.
    Nu kan ik wel lekker een keer een boek lezen, kleine klusjes doen enzovoort.

4. Melindy

Melindy Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,078
    0
    0
    ik heb de kleertjes op 30 graden gewassen, geen wasverzachter gebruikt en opgehangen om te drogen.

lakentjes, dekentjes endergelijke wel in de droger gestopt, nu is het nog steeds lekker zacht.
    alles (behalve de hydrofiele luiers) is ook gestreken. alles wat nieuw is dan wel te verstaan. ik heb een hele lading kleertjes gekregen en dat heb ik niet staan strijken.

ik kom de dag door met lezen, spelen met de hondjes, huishouden in rustige stapjes en tv/dvd kijken.
    soms even de stad in, maar dat is dan meer van terras naar terras naar bankje lopen tegenwoordig :)

ohja, ik ben ook geregeld aan het genieten in de babykamer. gewoon even in het raamkozijn zitten en genieten. soms wat spulletjes verplaatsen.... heerlijk

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier ook een aanstaande mama van 26 :)
    Ben 31 weken en 1 dag zwanger, ook van onze eerste en ook een jongen :D Ben ook al thuis i.v.m. niet verlengen contract en dus alle vakantiedagen opgenomen :D
    Ik rommel een beetje aan in huis.. Op goede dagen ga ik lekker de hort op ... Vandaag met mn moeder nog ff een muurschildering in de babykamer gemaakt :D
    Volgende week de box (probeer leuke dingen te spreiden anders duurt het nog langer voor mn gevoel haha)
    Verder heerlijk lezen en luieren. Nu kan het nog ;)

Share This Page