Ik dacht even weer een nieuw topic . want de vleesboom is verleden tijd. Zoals velen van juli weten is poging 1 mis lukt! we starten volgende week [week34] met ICSI 2 HEEL SPANNEND , zal het deze keer raak zijn of niet!! Allemaal weer afwachten en hopen. Ik richt me op moment nog op andere dingen , ons huis weer fris en fruitig te laten zijn , voelt heerlijk. Maar wel weten dat het spuiten enz weer voor de deur staat, het wachten is nog op de papieren met schema van hoe en wat. Als ze er morgen nog niet zijn bel ik even op , want onze apotheek heeft dat soort medicatie niet op voorraad. Dat zou problemen kunnen geven, anders moet ik naar het umcg de sprong apotheek om het te halen. Nu wil mijn schoonvader dan wel mee om de volle tassen op te halen , ik zie me zelf niet met zware tassen op de fiets Zo lief he...
Hoi Marnat, Je kunt dus eerder beginnen met ICSI 2? Omdat in je onderschrift staat "oktober start ICSI 2" ? En 't is nu nog maar augustus, dus vandaar mijn opmerking . Als je nu al aan de beurt bent voor de volgende ICSI-poging vind ik dat helemaal geweldig voor jou en Marnatman! Hoef je tenminste niet zo lang te wachten (al las ik dat je dat niet zo erg vond). Spannend weer! Ik duim alvast voor veel goede follikels, veel goede eicellen, veel bevruchtingen en veel cryo's, maar ik duim nog het meest dat je deze keer zwanger mag worden en er een Marnatbeebje ter wereld mag komen! Ik ga je topic zeker volgen!
marnat , dat vroeg ik me ook al af! maar wat fijn dat jullie eerder mogen starten!!!! Be happy , wat ontzettend spannend ook voor jouw zeg! hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan! sterkte met afwachten! en hopen op een hele mooie test de 28e en daarna!
Heeeeeel veeeel suc-6 gewenst! (nu is elke maand dat je wacht op een wondertje lang) maar jullie hebben wel lang genoeg gewacht nie waar?!!!! Hoop op een positief bericht over een paar weken...
Bedankt lieve meiden voor juli lieve woorden!! Behappy@ Ik wist de datum nog niet pressies van daar dat oktober in onderschrift staat. Lief dat je me weer gaat volgen, ik word achter na gezetten ik volg jou ook hoor!! Ella @ Idd lief van mijn schoonvader , hij zal zeggen ik ben lief Genesis@ Idd wij wachten al lang genoeg op een wondertje mag nu wel eens gaan lukken !! jij ook succes met zwanger worden.
Wat fijn dat ik je hier ook kan volgen Marnat want ik leef ontzettend met je mee,vindt het ook altijd gezellig met jou in de spelletjes lounge Heel veel succes de komende tijd!
Heeel veel suc6 Ik ga je hier goed volgen en hopelijk kan je ons snel verblijden met heeel mooi nieuws!!!
Jaaaaaaaaa heb het schema vandaag binnen, we beginnen 1 0ktober weer met spuiten. Alleen de pil waar ik weer aan moet staat er niet op wanneer ik daar mee moet beginnen. Morgen middag even bellen, al denk ik na ik ongi ben. schema voor degene die geïnteresseerd is: 1 OKT DECAPEPTYL 2 OKT DECAPEPTYL 3 OKT DECAPEPTYL 4 OKT DECAPEPTYL 5 OKT DECAPEPTYL 6 OKT DECAPEPTYL 7 OKT DECAPEPTYL 8 OKT DECAPEPTYL 9 OKT DECAPEPTYL 10 OKT DECAPEPTYL 11 OKT DECAPEPTYL 12 OKT DECAPEPTYL 13 OKT DECAPEPTYL + EERSTE ECHO IS IE GOED , DAN OOK PURAGON SPUITEN. 14 OKT DECAPEPTYL 15 OKT DECAPEPTYL 16 OKT DECAPEPTYL 17 OKT DECAPEPTYL 18 OKT DECAPEPTYL TWEEDE ECHO IS IE GOED , DAN OOK PURAGON SPUITEN. Op naar een beter resultaat dan maar!! kom maar wondertje we zijn er klaar voor.
Lin@ Dankje lieverd idd hopen op mooi resultaat ! hoe is het met jou? Cillin@ ja alltijd leuk he de spelletjes ik kom zo Je hebt me gevonden nu kun je id mij hier volgen. IK ad altijd wel een eigen maar dat ging over de vleesboom, dat is nu klaar, vandaar een nieuwe verse filpo@ Lief dat je me gaat volgen jij ook succes met zwanger worden. Sjan@ Lieverd dankje jij gaat goed je hoeft niet zo lang meer top hoor! Verder ook alles goed met je , heb je een tijdje niet gezien?
Spannend Marnat! Je vleesboom achtergrond ken ik niet,maar dat is vast nog wel ergens te lezen op zp.
Marnad, dikke knuffel en dat het deze keer maar eindelijk raak mag zijn, ik ga je verhaal hier volgen hoor!!! be happy, voor jou duim ik me ook nog steeds te pletter!!
heeeeeeeeel veel succes meid! wat fijn dat de schema nu binnen is! ik ga je zekers blijven volgen hoor!! leuk trouwens dat je een eigen topic hebt!!! xx