Vanochtend getest, maar eigenlijk ben ik alleen maar in de war . Eerlijk gezegd na 5 minuten stond er geen tweede streepje, dus ben andere dingen gaan doen. Toen de stopwatch 15 minuten stond kwam ik weer in de badkamer en toen stond er wel een heel licht roze streepje (geen pennenstreepje). Ik weet dus niet of dit streepje er ook al stond voor de 10 minuten. Ik heb wel al eerder getest, maar toen bleven de testen echt witter dan wit. Bij mijn vorige zwangerschap begon het ook met een licht streepje, maar die was er toen zeker binnen een 10 minuten. Graag jullie reacties op de foto's!
Hoi! Ik ben 23 jaar en ga ook voor een tweede zit nu in de eerste ronde.. Heb over een paar dagen mijn NOD☺️
Ik had volgens mij al ergens anders gereageerd op jouw testen?maar ik zie duidelijk een streepje hoor!
Dank jullie wel voor jullie reacties! Zo spannend. Zou willen dat het al maandagochtend is (hopelijk kan ik mij morgenochtend in houden om te testen).
Ik kon het niet laten vandaag... toch een testje gedaan. Tussen de 3 en 5 minuten verscheen er een licht streepje ! Maar dat streepje was niet op de foto te zetten. Deze foto is van rond de 8-9 minuten! Ik word voorzichtig blij. Morgenochtend samen testen met vriendlief. Maar dan is gelijk de vraag hoe lang zou het dan nu zijn? Het is denk ik, gelet op de testen, nog erg pril. Waarschijnlijk heb ik rond 19-21 september de eisprong gehad. Ik had maandag 19 september en dinsdag 20 september namelijk wel erg veel last van mijn onderbuik...
@active82 Ik zie idd een duidelijke streep. Ik ga je voorzichtig feliciteren! Hopen op een plakbeeb ❤️
Wow wat een vruchtbare dames hier!!! Ik weet nog niet of ik het topic echt ga volgen want wij zijn niet zo vruchtbaar... Haha Ik ben bijna 7 maanden geleden bevallen van mijn meisje, toen heel klein, nu al weer 7kg.. Wij hebben er bij haar 28 maanden over gedaan, met miskramen, hormoon behandelingen en iui. De 5e poging was raak en bleef zitten. Wij hadden allerlei problemen en 1 ervan was dat mijn bms niet dik genoeg was (had bijna geen bloedingen) dit is na mijn bevalling flink veranderd dus we hebben de hoop dat dit veranderd is en we vruchtbaarder zijn. We hebben een wens voor een tweede, maar lukt dit niet zijn we niet intens verdrietig want wij hebben t gelukkig nu dat we 1 kind hebben, velen met mij in de mmm hebben dat geluk niet.... Wellicht nemen wij een beetje van jullie vruchtbaarheid over haha.. Laatste pil 26 augustus en meteen 28e ongesteld. Geen positieve ovulatietest kunnen ontdekken deze maand maar testte ook niet elke dag want op vakantie. Wel groeipijnen gevoeld en vruchtbaar slijm gehad. Nu dag 36....
Lief.dat je het vraagt.. ik voel me deze cyclus prima..waar ik.in de vorige echt klachten had. Nu nog een klein weekje en dan is het NOD...wel zere borsten nu en af en toe wat bubbeltjes en steekjes maar daar houd het mee op. Dus heel. Benieuwd wat het gaat brengen. Probeer me te bedwingen om niet voor vrijdag of zaterdag te testen 😊
Nog rustig afwachten dus Bolleboosjes. Ik hoop en duim voor jou dat je vrijdag of zaterdag ook een positieve test in handen hebt! Hopelijk kun je je bedwingen met testen.
Ik heb vandaag weer getest en ook een ClearBlue gedaan. Stiekem ben ik nu echt wel blij! Nu hopen dat het goed blijft gaan. Ik denk dat 21/22 september mijn eisprong is geweest, dus dan zit ik nu 11/12 dpo. Het is dus nog heel pril...
Het lijkt mij enorm heftig en moeilijk als het zwanger worden zo'n moeilijk traject is. Ik zei net ook nog tegen mijn vriend dat wij echt geluk hebben dat het zo makkelijk gaat (onder voorbehoud natuurlijk, want het is nog erg pril). Ik hoop voor jullie dat jullie wens voor een tweede op een natuurlijke weg in vervulling mag gaan.