Lorely, vorige keer was ik de derde ronde zwanger. Ik heb toen op mijn nod getest. Ik heb nu een test in huis die 6 dagen voor nod gebruikt kan worden en een die 4 dagen voor nod gebruikt kan worden. Deze maand wacht ik tot ik over tijd ben, aangezien we pas net hebben besloten er voor te gaan. Wanneer wil jij gaan testen? En ga je ovulatietesten gebruiken? Mamamijn, heftig om een miskraam mee te moeten maken. Laten we zeker hopen op mooie wondertjes!
Idd wel iets van klachten gehad maar dan meer als ik begon te menstrueren. Niet halverwege de maand zeg maar. Vorige keer ook geen klachten gehad in deze zin dus vind mijn lichaam maar raar nu haha
@Loreley: mijn nod is 4 september, dus erg benieuwd Gisteren te nieuwsgierig en een test gedaan maar die was super wit. Dacht dat ik ook relaxter zou zijn. Maar nu de keuze is gemaakt wil ik heeel graag streepjes zien😄 @Mamamijn; hopelijk heb je weer snel een mooie test in handen. Maar wat heftig zeg een miskraam. 😔
Hoi allemaal! Wat leuk dat er zoveel dames 'bezig' zijn voor een 2e kindje Mijn zoontje is nu 11 maanden en wij willen ook graag nog een tweede. Zit nu in ronde 2. Heb 2 dagen voor mij ei geklust (helaas lukte het manlief niet om tijdens de ei nog een keer te klussen). Mijn NOD is 7-9! Wie weet was het op tijd, maar ga er maar van uit dat het deze keer niet raak is. Groetjes en succes iedereen
Wij hebben ook besloten om voor een tweede kindje te gaan. Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden en van hem was ik gelijk de eerste keer zwanger, ik hoop dat het nu weer zo snel lukt. Ik heb aankomend weekend als het goed is me eisprong, dus we gaan het aankomende week gezellig maken met z'n tweetjes . Ik heb na mijn vorige zwangerschap geen pil meer gebruikt dus hoef gelukkig niet te ontpillen. Vind het wel weer heel spannend allemaal en hoop dat deze zwangerschap iets makkelijker zal verlopen als de eerste, toen heb ik vanaf 18 weken heel erg veel last van me bekken gehad.
Hebben jullie (stiekem) voorkeur voor een jongen of meisje? Dat je met een dochter nu hoopt op een jongen of andersom?
Ik heb nooit getest voor mijn nod. Ik snap dat wachten moeilijk is maar er kan nog zoveel misgaan in die periode...doe jezelf dat gewoon niet aan, denk ik dan.
Wat leuk allemaal voor een 2 e, lijkt me leuk elkaar zo te volgen. Want hèt is zeker spannend! Vinden wij ook weer. Het hoeft van mij niet meteen deze maand raak te zijn. Dus sta er wel relaxt in. Gebruik verser niks om precies te weten wanneer mijn ei is. Houd allang een dagboek bij van mijn cyclus dat wel. En JA ik slik vitamines met extra folliomzuur. Sta er gelukkig relaxt I n en dat wil ik ook graag zo houden. Hoe bij jullie?
Wij hebben stiekem een voorkeur voor een meisje...zou leuk zijn van elk 1tje😍. Mijn man wil heel graag een meisje hihi Maar ookal zou dat niet zijn, dan nog dolgelukkig als het überhaupt mag lukken.
Snap ik @Bolleboosje zou super leuk zijn 1 van elk Wij hebben een meisje... maar moet eerlijk zeggen, zou het juist super leuk vinden weer een meisje te krijgen. Zusjes lijkt me geweldig. Maar dat komt omdat ik dat altijd zo miste. Heb 2 broers 😀
Snap ik! Met meiden vind ik dat toch anders of zo. Vind het idee van een grote beschermende broer wel leuk. Maar 2 leuke stoelendans mannen is natuurlijk net zo welkom. Merk wel dat als ik in de winkel loop de kleine meiden dingetjes wel leuk vind hoor
Kan mijn verhaal zijn!! Wij alleen ronde 4 met clomid inmiddels.. vorige maand helaas overstimulatie net 4 goede eitjes dus overgeslagen..November 2012 miskraam en direct weer zwanger 2x over meteen nu duurt t al dik 1.5 jaar.. Onze zoon wordt okt ook 3!
Ook wij proberen er relax in te staan. Nu net mijn menstruatie gehad en doe niet aan ovulatietesten. Maken het gewoon gezellig en we zien wel. Mocht ik aankomende maand direct zwanger worden ben ik precies dezelfde periode zwanger als bij mijn zoontje en de kans dat ze dan bijna gelijk jarig zijn is dan erg groot. Dus van ons mag het ook nog wel eventjes wachten, maar we gaan ons er proberen niet op te focussen! En wie weet duurt het deze keer wel erg lang voordat we zwanger zijn! Ik slik vanaf eind juli (toen in gestopt ben met de pil) de mama compleet vitaminen. Daar zit ook foliumzuur in.
Ik vind het best moeilijk eigenlijk om er relaxt in te staan. Bij de eerste in ronde 2 al zwanger. Merk dat ik er nu al haast automatisch van uit ga dat ik nu weer snel zwanger ga worden. Ben er echt heeeeeel erg veel mee bezig. Weet nu ook veel meer van ovulatie, innesteling e.d. af! Oja, ik heb ook wel een voorkeur voor een meisje. Heb een zoontje (heeeeel leuk!), maar een meisje lijkt me ook echt geweldig. Van allebei eentje Heb alleen altijd al gedacht dat ik moeder zou worden van 2 jongens, dus ga daar maar gewoon van uit! En wie weet Beiden is welkom natuurlijk!
Ik vind het ook moeilijk om relaxed te blijven. Vorige keren was ik snel zwanger maar wel 2x achter elkaar een miskraam. Ik ben daar nu ook best wel weer bang voor en dat opgeteld bij mijn leeftijd (wordt in nov 35) maakt dat ik het een beetje op mn heupen heb, haha! Ik zou best graag weer een dochter willen eigenlijk, ook al zijn die meiden volgens mij veel pittiger dan jongens. Ik ben volgens mij gewoon een echte meiden-mama
@ Patjuhxx het is ook lastig. Als je eenmaal er zo instaat dat je het zo snel mogenlijk wilt. Dan kan je jezelf denk alleen maar toe geven aan dat, je dat gevoel nou eenmaal hebt. Ook goed. Tegen werken heeft toch geen zin. @RoAn1981 jeetje dat is ids heel heftig 2 miskramen. Weet niet hoe het voelt maar lijkt me echt verschrikkelijk was het in het begin stadium?
De eerste miskraam was bij 8 weken, de tweede bij 10. Inderdaad erg verdrietige tijd toen, en toen ik eindelijk ' goed ' zwanger was van onze dochter, heeft het heel lang geduurd voordat ik er vertrouwen in had. En toen bleek ik Hg te hebben, ook fijn Ik zie dan ook niet erg uit naar het zwanger worden / zijn-proces, ik wil gewoon graag een tweede kindje
Hoi allemaal, Onze zoon is nu 3,5 jaar en ook wij gaan voor een tweede. zitten nu in de tweede ronde. Ook ik ga er vanuit dat het lang kan gaan duren! Succes allemaal ❤️
Jeetje RonAn idd heel heftig. Je bent zo blij als je ziet op dat staafje dat je zwanger bent. En dan na 8-10 weken een miskraam. Ik snap dat je het allemaal weer eng vindt. En dus ook pas na die 10 weken of langer pas weer blij kan zijn. Maar het hoeft deze keer niet zo te gaan heb vertrouwen! Welkom@Mama13 leuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Ik vind het ook allemaal spannend. Maar meer in de zin van wik ik wel weer door die hele baby piriode... kan ik het aan..... Weinig slaap met een baby en mijn lieve peuter van nu 3. Maar natuurlijk kunnen we het aan! Ik prent mezelf dat voor. En er komt zoveel voor terug. Het lijkt me gewoon geweldig 2 kindjes. zusjes, of broer en zus met elkaar te zien.
Wij hebben sinds zondag besloten om voor een tweede te gaan. Mijn dochtertje is nu 8 maanden en ben in de tussentijd niet aan de pil geweest. Nu ongi, dus daarna meteen aan de slag