Gefeliciteerd Teuntje! Wat gaaf voor jullie... Nu lekker genieten😍 Voel je je goed? Welke symtomen had jij
Ja heel gaaf, na 1 jaar en 1 maand vond ik het wel eens tijd Het besef is er nog niet heel erg. Ik heb op 9 dpo getest en zag een vaag streepje maar hoefde niet te turen. Gister 10 dpo duidelijker streepje dus clear blue gedaan, met positieve uitslag. Vanmorgen weer wat donkerder. Heb nog boel testen, dus ga nog effe door. Zit ook nog voor NOD. Ik heb op 3/4 dpo heel erge buikkrampen gehad. Moest ook naar het toilet. Dus mogelijk begin innesteling? Wel vroeg, maar heb ook relatief vroeg positief getest. En van mijn ei ben ik 95% zeker. (Ovulatietesten) beetje zeur onderbuik bleef, 7 dpo wat gevoelige borsten zijkant. Maar deze beide dingen heb ik ook steeds voor ik ongesteld werd. Dus ik dacht, wordt niks. op 8 dpo werd ik erg verkouden, keelpijn, spieren pijn, etc. 9 dpo dus positief getest. nu 11 dpo en nog steeds verkouden, maar begint beter te worden. Maar ik heb me vandaag wel veel misselijk gevoeld En.. Heb continu honger gevoel. Maar dat heb ik ook wel vaak als ik erg verkouden ben (meer energie nodig ofzo). voel mijn borsten nog steeds, maar iets minder erg dan normaal voor NOD. en mijn onder buik voel ik klein beetje, maar niet veel zeggend.
Ik ben weer bijgelezen, gezellig actief topic dit! Teuntje gefeliciteerd! Het is jullie gegund na zo'n tijd wachten! De testdrang kon ik niet weerstaan, ik heb gisteren en vandaag getest. Helaas omowit, maar dat was te verwachten. Zaterdag hebben we een verjaardag dus ik wil zaterdag pas weer testen. Dan weet ik of ik een drankje kan doen. Ik lust normaal wel een drankje en iedereen weet dat we nog een kindje willen. Dus als ik niet drink krijg ik geheid vragen. Lastig is dat! Ik kan natuurlijk een smoes bedenken, maar ik ben een slechte leugenaar Geen idee hoe jullie erover denken, maar mijn moeder is medium en ik ben met haar naar een ander medium geweest. Beide zagen een jongetje voor ons. Gisteren zei mijn schoonmoede (nuchter als wat) dat ze gedroomd had dat we een flinke zoon hadden gekregen. Dus ja...ik heb zo het vermoeden dat we wel eens een jongetje zouden kunnen krijgen. Lijkt me heel leuk om een meisje én den jongetje te hebben, maar twee meiden lijkt me ook gezellig. We moeten het maar zien!
Oh spannend allemaal zeg! Ik begin het ongeduld voor het testen van mijn vorige zwangerschap alweer te herkennen, vooral als ik jullie verhalen allemaal lees!! Hier duurt het nog even maar duim voor jullie mee! Ik heb vorige week mijn menstruatie gehad dus maken het deze week gezellig! 😉
@ Teuntje echt leuk! Leuk ook dat je omschrijft hoe jij je voelt! @lorely spannend! Zou leuk zijn als ze gelijk hebben. @ Bolleboosjes ok dan leuk. Ik begin volgende tekst als iedereen aansluit zal leuk zijn
Moederworden> 2e kindje > 1e ronde Als je je aan wilt sluiten om een overzicht van ons topic te krijgen. Zet dan net als ik je gegevens op naam op Alphabet eronder. En kopieer de tekst. Zo kunnen we elkaar in de gaten houden 😉
Moederworden> 2e kindje > 1e ronde MoJo1986> 2e kindje> "1e" ronde Ik zet "1e" tussen haakjes omdat we er nog niet echt daadwerkelijk mee bezig zijn maar ook niets meer gebruiken! 😊 Dus tel het eigenlijk zelf nog niet echt als eerste ronde.
Mijn menstruatie is de deur uit! Ik had verwacht het wat losser te kunnen laten, maar merk dat ik er alweer veel te veel mee bezig ben.. Bezig met de leuke dingen, maar ook met de dingen die me onzeker maken.
Ohh dames, Ik word helemaal gek haha. Denk allemaal symptomen te hebben. Enorm misselijk en krampjes. Gisteren ook enorme lage rugpijn gehad! Maak ik mezelf nu helemaal gek? Zit pas op 9 dpo. Ga zondag om 11 dpo testen.
Moederworden> 2e kindje > 1e ronde MoJo1986> 2e kindje> "1e" ronde PH1> 2e kindje> 1e ronde Patjuhxx > 2e kindje > 2e ronde
Loreley > 2e kindje > 1e ronde Moederworden> 2e kindje > 1e ronde MoJo1986> 2e kindje> "1e" ronde PH1> 2e kindje> 1e ronde Patjuhxx > 2e kindje > 2e ronde
Bolleboosjes > 2de kindje > 1e ronde Loreley > 2e kindje > 1e ronde Moederworden> 2e kindje > 1e ronde MoJo1986> 2e kindje> "1e" ronde PH1> 2e kindje> 1e ronde Patjuhxx > 2e kindje > 2e ronde
Nod komt dichterbij en de spanning stijgt 😊. Elke keer als ik naar de wc moet denk ik....zou het al zover zijn? En als het dan niet zo is, een soort opluchting. Ben zo benieuwd en te nieuwsgierig!. Testen tot nu toe omo wit en zaterdag is nod😕 Mijn kwaaltjes zijn nog aanwezig maar wel minder dan rond de eisprong. Hebben jullie ook zo'n testdrang😳
Ik heb nieuwe tests gehaald en kon de drang niet weerstaan. En wat denk je, na een aantal omowitte tests afgelopen week heb ik nu een tuurstreepje!! Ik ben benieuwd of jullie hem kunnen zien...
@ PH1 Probeer te ontspannen en toch ook een beetje te genieten van deze tijd. Ook dit is leuk en bijzonder! @Patjuhxx hahah al die symtomen ook! Gek van te worden. Als je er niet mee bezig bent voel je nooit wat. Afwachten maar! @Bolleboosjes ik heb geen test drang. Heb mijn man ook beloofd er relax in te staan. Vorige keer werd ik ook een beetje gek en gong ik overal veel te veel op Letten. Was jammer want genoot niet van die leuke spannende tijd meer. Tot ik het los liet... en meteen die maand daarna was ik zwanger! @Loveley zie geen streepje op de foto meid. Sorry Misschien over een paar dagen nog eens proberen?
Bij de eerste was hij eerder dan verwacht, nu zijn we echt bewust bezig voor nr 2 dus denk dat daar die spanning vandaan komt. Begint al wat te zakken merk ik. Van het weekend nod dus ben benieuwd ook naar mijn cyclus nu na de spiraal. Mijn hele lijf moet wennen aan alles haha Knap hoor als. Je er zo in kan staan, hoop dat me dat ook gaat lukken als het deze ronde nog niet zover is
@Bolleboosjes ik snap het. Het is ook niet gek. Een hele normale reactie Als wij vrouwen iets willen willen we het NU! Hahah😂 Ik hoop ook dat ik het vol hou zo relaxt er in te staan hoor! Weet wel al uit ervaring dat het niet leuk is voor niemand als je door draait teminste door draait.... er veel te veel mee bezig bent! Dat houd ik nu in mijn achterhoofd Ik zeg weltrusten dames en een heel goed weekeind! Nog leuke plannen ?