Wie ook aan de slag voor een tweede?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door RoAn1981, 26 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen ineens een lichte bloeding met krampen. Dat is raar want mijn laatste menstruatiedag was 24 augustus. Verwacht pas half sept mijn eerste nod.

Kan dit een vervroegde menstruatie zijn?

2. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Jeetje wat raar Floeperd. Is de bloeding nu weer over?

Hier enorm last van een menstruatiegevoel. Eens even nagekeken in mijn agenda, maar dat heb ik nu al ruim 1,5 week. Vorige week een paar dagen niet en nu wel weer. En nu echt enorm aanwezig! Echt een opgeblazen buik gevoel :( (broek zit strak). Ik word er nog niet zo vrolijk van. Het is steeds zeurend aanwezig:(. Ik ga er maar vanuit dat het ontpillen is... Kom maar op met die menstruatie, dan weet je in ieder geval een beetje je cyclus. Nu is het nog zo gissen! Ik heb ook nog steeds geen vruchtbare afscheiding gehad. Vorige week een paar dagen crème-achtige en nu niets meer. Ook zo apart! Maar goed we wachten ''geduldig'' af.

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ja, het is ook weer voorbij. Misschien een innestelingsbloeding zat ik me te bedenken. Wel heb ik ook gisteren en eergisteren veel dikke afscheiding gehad. Maar ja, kan niet meer doen dan afwachten helaas :(

Dat zeurderige had ik ook ja en dat opgeblazen gevoel... Pfff alles zit strak!
    Jij zit ook in je eerste afwachtende menstruatie "periode" he? Wanneer was jouw laatste pil?

4. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja een innestelingsbloeding zou ook kunnen. Pff zo lastig he. Je wilt zo graag duidelijkheid! :) Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest :)!

Ik zit inderdaad ook in mijn eerste afwachtende menstruatieperiode. Ik heb 12 augustus mijn laatste pil geslikt. Jij dan? Wanneer verwacht jij je menstruatie? (gelet op je cyclus in het verleden)
    Ik rond 17 september...

Ik had mijzelf echt beloofd om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar op één of andere manier lukt dat niet bepaald :(. Ik voel ineens van alles. De vorige keer bij het ''ontpillen'' had ik ook wel klachten, maar geen idee meer hoe dat dan precies was allemaal.

5. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Hee Loreley! Ik zie nu je berichtje pas! Ik ga woensdag testen :) Dan ben ik 12 dpo en is mijn NOD ook. Heb jij inmiddels al getest?

6. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Hihi, het is net alsof ik naar een geschreven stukje van mijzelf kijk!

Mijn laatste pil heb ik op 16 augustus gehad en ben toen ongesteld eerst van 19 tot 24 aug. Gezien mijn vorige keren heb ik een vrij regelmatige cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Dus ik kom uit op (of rond) 16-9. Maar dat is wel lang geleden en ben uiteindelijk toen weer aan de pil gegaan, omdat ik ging scheiden. Vanaf begin 2013 tot aan nu dus.

Nu inmiddels al een poos gelukkig met mijn huidige vriend en hij stelde voor om te stoppen met de pil toen ik er naar vroeg hoe hij er in stond.

Besloten om te stoppen en het 'maar aan te kijken'. 'Zien wel of het ons gegund is'. Maar ondertussen ben ik stiekem met niks anders meer bezig :) ik slik al foliumzuur en ik let op elk dingetje in mijn lijf en voel me gewoon anders dan anders. Dat had ik met mijn eerste zwangerschap ook en ik ben toen door de pil heen zwanger geraakt (had een buikgriep). Toen had ik ook een bloeding van 1 dagje en dacht dat dat mijn menstruatie was. Maar dat bleek na een aantal weken niet zo hihi.

Wanneer ga jij voor het eerst testen Active?

7. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    #127 RoAn1981, 5 sep 2016
    Laatst bewerkt: 5 sep 2016
    Jeetje, heb het ff een paar dagen druk gehad...moest zoveel bij lezen :) Iedereen die positief getest heeft: van harte! Wat tof! Hier in afwachting van de ovulatie. Ben elke dag aan het testen, dus ik moet em vinden, haha!
    Ik wil ook graag in het lijstje:

Active82 > 2e kindje > ''1e'' ronde
    Bolleboosjes > 2de kindje > 1e ronde> NOD 4 sept ( uitgaande oude cyclus)
    Floeperd > 31 jaar > 2de kindje > 1ste ronde
    Groenvlindertje > 2e kindje > 1e ronde
    Loreley > 2e kindje > 1e ronde
    MaMa > 28 jaar >zoontje van 3 > 1e ronde > NOD 29-9
    Michelle88 > 28 jaar > 2e kindje > ronde '0'
    Moederworden> 2e kindje > 1e ronde >NODi 15 Sept
    MoJo1986> 2e kindje> "1e" ronde
    PH1> 2e kindje> 1e ronde
    Patjuhxx > 2e kindje > 2e ronde
    RoAn1981 > 2e kindje >3e ronde > NOD 22 september
    Fleurdesoleil > 2e kindje > 2e ronde > NOD 27 september

8. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Dat maakt het helemaal spannend dat je de vorige keer een bloeding van 1 dagje hebt gehad en zwanger bleek te zijn! Dat je dan nu ook een bloeding hebt... Maar goed aan de andere kant (even realistisch blijven :D) het hoeft niets te betekenen...

Ik wil eigenlijk nog niet aan testen denken (maar goed dat doe ik toch wel), maar als ik mij zo blijf voelen als nu, ga ik volgende week woensdag (14-9) testen. Wanneer wil jij voor de eerste keer testen?

Stom he dat je dan alweer zo in beslag genomen kan worden door je lichaam. Op mijn werk kan ik mij ook niet zo concentreren, erg :). Ik slik ook al foliumzuur :). Ik voel me ook anders dan anders, maar ik weet nog wel dat ik dat de vorige keer ook had met het ontpillen. Ik was toen wel snel zwanger. Na één echte menstruatie was ik al zwanger. Nu ben ik maar 6 maanden aan de pil geweest, dus hoop ik dat het ontpillen minder symptomen geeft! Afwachten....:D

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ikzelf zat te denken aan 2 dagen voor nod. Dus ook de 14de haha. Maar wellicht dat ik me niet in kan houden en het al begint te jeuken met 4 dagen voor nod, dus dat betekend dat ik vanaf volgende week maandag kan beginnen.

En ja, je hebt helemaal gelijk hoor! Wel realistisch blijven, alhoewel dat soms (nou ja, altijd) moeilijk is ;)
    Op het werk valt het nog wel mee eigenlijk, maar zodra het even rustig is dan begin ik wel weer af te dwalen haha.

Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik 31, bijna 32.

10. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Als ik maar druk ben, gaat het bij mij ook goed op het werk. Het zijn inderdaad de rustige momenten... Ik probeer het ook een beetje los te laten, maar hoe ?! Haha...

Ik ben 30...

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    ROAN door de tekst te kopiëren in een nieuw bericht. Kan jij ook jezelf er bij zetten!

Word spannend allemaal dames.

Je lichaam en je gedachtens kunnen wel een spelletje met je spelen. Heb ik bij de vorige zwangerschap gemerkt.
    Ik doe ook niet aan ovulatie testen.
    Of aan eerder testen.
    Mijn laatste menstruatie was 5 dagen later, probeerde niet in paniek te raken. En nam me zelf voor het af te wachten. Dat ga ik deze maand ook weer doen.
    Anders word ik gek!

Ook van deze piriode wil ik enorm genieten samen met mijn man. 3 jaar met condoomgebruik gevreeën.
    Het is al fijn dat het nu spontaan zonder kan.;)

We zien wel.

Ik hoop op nog meer positieve testen voor jullie allemaal.:)

12. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Snap ik, ik had mezelf er ook al bij gezet :)

13. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Leuk dat dit topic vrij actief is! En iedereen zit evenveel in spanning af te wachten op haar nod 😁

14. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Je hoofd en lichaam kunnen je zo voor de gek houden! Gelukkig hebben we aankomend weekend van alles op de planning, dus dat is fijn :). Als je maar druk bent, gaat het goed!

15. Roosje86

Roosje86 Nieuw lid

6 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een gezellige groep.
    Iedereen die positief heeft getest van harte gefeliciteerd.
    Ik zit nog vol spanning te wachten.

9 sept is mijn nod. Heb wel al een paar keer getest (test vanaf 6 dagen voor nod), maar allemaal negatief. Ik moet ff stoppen denk ik met testen maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig of het raak is. Ik kan gewoon niet wachten.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik 4 dagen voor nod al een positieve zwangerschapstest in handen. Dus ik begin nu wel te twijfelen.

Misselijkheid is wel wat afgenomen vind ik. Verder heb ik last van m'n lies alsof ik net iets te hard heb gerend. Sneller moe en wazig zien maar verder nergens last van. Gewoon afwachten al denk ik dat het misschien toch niet gelukt is.

16. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Wat spannend om allemaal te lezen zeg! Wat zijn we toch een stelletje nieuwsgierige dametjes :)

Hier net tegen mijn vriend: "goh, die spontane kleine bloeding kan ook een innestelingsbloeding zijn is ik".

Die paniek in zijn ogen. "Huh, nu al? Ga gauw een test doen dan :) "

Ehh schat zo werkt het niet. Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik bijna ongesteld zou moeten worden. En daarbij zei ik: "het kán dat zijn".

"Oh echt?" Wat spannend!!"

Mannen

17. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Spannend! Hopelijk test je gauw een dikke +

18. Bolleboosjes

7 aug 2016
    72
    0
    0
    Noord brabant

Ik wacht ook vol spanning . Heb ook voor NOD al getest. Had allee niet niet veel nut want alles was wit haha.

Nu ben ik 2 dagen overtijd en vanochtend nog steeds wit.
    Ga uit van mijn oude cyclus +1dag. Maar nog geen streepje.

Voel me wel zwanger, erg moe, rare eetlust, soms vlagen misselijk, en wat zere (.)(.) 😊.
    Nog geen bruin of rood te bekennen. Dus ik ben heel benieuwd.

Jij mag ook al best snel gaan testen! Leuk leuk😄
    Nu hopen dat ons lijf ons niet voor de gek houdt

19. Roosje86

Roosje86 Nieuw lid

6 sep 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Floeperd en @Bolleboosje
    Ja ik hoop dat we allemaal straks happy kunnen zijn.
    Ik had net wel wat ongi krampen.

Ik kan me niet herinneren hoe ik me bij m'n vorige zwangerschap voelde voordat ik had getest. Zere borsten had ik pas toen ik 8 weken ofzo zwanger was niet eerder. Maar Aaah dat wachten...

Bij mij is ook alles omo-wit 😂😂🙈
    Ik weet niet of ik me zwanger voel of dat ik me zwanger wil voelen😂😂🙈
    Maar m'n buik is behoorlijk opgezet... Dat blijft niet onopgemerkt bij manlief. Ik heb wel steeds honger. Had voor ik naar de kamer ging nog een kom cornflakes op en heel veel gedronken want ik heb continu dorst. Dat is inmiddels een uur geleden.... Ik heb nu weer honger

20. Bolleboosjes

7 aug 2016
    72
    0
    0
    Noord brabant
    Whahahhaa ik heb net ook alweer wat achter m'n kiezen en blijf honger houden als een 🐎
    En idd misschien willen we ons wel zo voelen😂. Nou ja...die rugpijn en vermoeidheid hoeven niet hoor! En die misselijkheid mag ook wel stoppen dan.

Kan me wel dingen herinneren van de vorige zwangerschap die ik nu ook heb, alleen toen had ik er minder last van. Dus snap er de ballen van. Overmorgen nog maar eens testen bij geen ongi.

Maar voor nu eten we gewoon ff door 😂😂

Deel Deze Pagina