@Roosje86 ik hoop het voor je meid! @Floeperd, als het eenmaal zo is raken die mannen beetje in paniek hè hahaha ben ook voor jou benieuwd hopen op het beste @ Bolleboosjes en en.... kan je jezelf weerhouden morgen pas te testen? Nog geen rode duivels? Ik hoop het voor je!
@moederworden Gelukkig kan ik me aardig beheersen. Meer ook omdat ik het sonde vind van de testen en heb er al een aantal gedaan😊. Morgen test ik nog een keer ..voor nu nog geen 👹 Fingers crossed
Wat spannend allemaal dames! Ik wil mij ook echt beheersen met testen. Minimaal nog een week wachten. Ik zit vandaag op dag 24 van mijn cyclus. Mijn menstruatiegevoel blijft. Echt constant aanwezig! En bij bepaalde bewegingen trekt de onderbuik ook helemaal. Heel apart! Maar ik blijf voor mijzelf volhouden dat het ontpillen is .
Ik heb vrijdag al eerste streepjes getest, nu een duidelijke streep. Dus ik ben gelijk de eerste ronde zwanger! Donderdag is mijn NOD. Ergens ben ik nog wel voorzichtig, het kan nog fout gaan. Maar de streepjes lopen mooi op dus ik begin er langzaam aan wel in te geloven. Voor de andere dames, het hoeft niet alleen ontpillen te zijn waardoor je zwangerschapsverschijnselen krijgt. Je hormonen kunnen sowieso alle kanten op gaan. Ik heb twee jaar een koperspiraal gehad en ik kreeg aan het einde steeds meer klachten. Incl. vreetbuien, aankomen, opgezette buik, misselijkheid en borsten een cup groter. En ik kon echt niet zwanger zijn... En mijn haaruitval is ook nooit minder geworden na de vorige zwangerschap. Meerdere malen bloed geprikt, niks kunnen vinden dus het zijn hormonen volgens de huisarts. Wij vrouwen hebben nu eenmaal veel te verduren...
@ lorely. Gefeliciteerd!!!! Wat een leuk nieuws op deze al zonnige dag! Geniet er van @ Active82, vreselijk he! Bij mij is de kleine bloeding helemaal over en de buikpijn wat minder dan gisteren. Ik kn me echt moeilijk inhouden.. Heb zo'n vreemd voorgevoel voor deze maand @ moederworden, jaaaa die mannen raken dan een beetje in de stress hahaha. Ik heb net bij de Kruidvat 2v5 testen gehaald. Ben te nieuwsgierig haha.
Edit: als verwacht negatief. Waren toch allebei een beetje teleurgesteld. Nu toch maar écht wachten tot maandag of dinsdag met testen 😒
Ik had vanochtend een mooie, duidelijke streep! Zit volgens mijn berekeningen op 11 dpo Zou ik donderdag al een Clear Blue kunnen doen met wekenindicator?
@lorely, gefeliciteerd! Wat fijn een positieve test! @zussje, jij ook gefeliciteerd! Wat leuk toch die positieve testen! Ik word er helemaal vrolijk van. Balen @Floeperd dat de test negatief is, maar goed je bent dan ook wel erg vroeg... Geduld hebben is zo lastig! Wij vrouwen hebben inderdaad veel te verduren Lorely ... Die vervelende hormonen! Dus rustig afwachten nog maar even... Hopelijk snel óf een menstruatie óf zwanger...
Bedankt dames! Zussje gefeliciteerd! Wat leuk, zelfde dag nog en ook nog eens beide zwanger Ik heb helaas geen ervaring met clear blue. Ik hoop dat er meer vrouwen positief testen!
Lorely en Zussje, van harte gefeliciteerd!! Ik heb gisteren en vandaag wat last onder in mijn buik, alsof ik mijn eierstok voel aan de rechterkant... Maar zoonlief ligt al 2 nachten bij ons in bed... 😒 Wordt huilend wakker en raakt in paniek als we dan zijn kamer weer aflopen... Bij ons in bed is het wel goed en aangezien we allebei veel moeten werken deze week pakken we hem voor de nachtrust bij ons in bed. Hij slaapt normaal altijd keurig in zijn eigen bedje! Verwacht deze maand dus sowieso niet zwanger te raken! 😉
Ik wil ook wel mee kletsen! Mag dat nog? Wij hebben een dochtertje van 15 maanden en gaan vanaf deze maand voor een tweede kindje! Wat super dat er al een paar zo snel zwanger zijn! Gefeliciteerd!
Gezellig dat je ook mee komt kletsen ! Wanneer ben je gestopt met anticonceptie of heb je niets gebruikt na de geboorte van jullie dochtertje?
Ik was voor mijn dochter jaren aan de pil.. Na haar geboorte niet meer begonnen.. Even getwijfeld over een spiraaltje maar dat vond ik "zonde" voor zo'n korte tijd. Vind het erg spannend zeg!
Welkom @ Romyama leuk zo kort op elkaar! Was idd zonde geweest van de spiraal kost je toch ook veel geld. Ik heb daar oo over zitten twijfelen. Gelukkig ook niet gedaan. Zijn nu toch toe aan de tweede! Hopen dat het snel raak is .voor je en ons allemaal
Gefeliciteerd dames die positief getest hebben! Nu maar hopen op een goede plakbaby. Ik merk dat ik wat afwachtender ben, ook bij anderen..Door twee vroege miskramen krijg je dat denk ik nu eenmaal. En al helemaal bij testen voor de NOD; ik zou dat zelf echt nooit doen, er kan nog zoveel misgaan Maar ik hoop natuurlijk dat het voor de zwangeren hier helemaal goed gaat en dat jullie 9 maanden van nu een wolk van een baby in de armen hebben!!! Hier merk ik dat mijn eisprong eraan komt; met de dipsticks van Sensitest zie ik duidelijk dat het streepje donkerder wordt. Dat wordt dus klussen in de hitte
Dankjewel! Ik ben wat dat betreft ook wat terughoudender geworden.. Bij mijn dochter in ronde 2 raak.. Daarna dus condooms gebruikt. Dit 1 x niet gedaan en toen bleek ik zwanger. We wisten natuurlijk dat dit kon gebeuren en het was enorm gewenst maar dit werd een miskraam bij een week of 5/6. Ik sta er nu dus ook wel wat anders in..
Pff, ik heb al enkele dagen last van constipatie. Normaal is dat nooit een probleem bij mij. Heb daar enkel laatste maanden van mijn zwangerschap last van gehad. Heel vreemd.