Ja zeker. Ik vind het zo'n raar idee dat mijn kleine meisje dan (hopelijk) een grote zus wordt! Gefeliciteerd Zuss! Welkom Romymama, leuk dat je ook een kindje van 15 maanden hebt
Oohh ja, ik ben nu ook al zo benieuwd hoe dat zal gaan en hoe dat zal zijn!! Wordt ons kleintje ineens grote broer!!
Jaa, ben ik heel benieuwd naar, best heel spannend. Moet eigenlijk nog even tot me door dringen dat we deze stap hebben genomen 😊 Tegen wat voor praktische dingen loop je tegen aan?
Heel benieuwd hoe het zal gaan. En hoe het samen gaat! Hoe zal onze fruttie reageren op een baby in huis😊
Ik ben ook benieuwd tegen welke praktische dingen je aanloopt PH1. Ikzelf heb dat namelijk ook. Wij komen bijvoorbeeld een kamertje te kort. Nog geen idee hoe we dat gaan doen. Maar idd eerst maar eens zwanger worden.
Goede morgen dames, nou..een test gedaan vanochtend nu ik 3/4 dagen over tijd ben. En helaas nog niets te zien🙁. Hoop snel op een streepje of gewoon op rode duivels. Dan kunnen we weer verder. Nog iemand getest vandaag?
Ik zit meer met de aankopen. Mijn dochtertje is 8 maanden, dus als ik in ronde 1 zwanger raak dan is ze 1 jaar en 5 maanden als de kleine geboren wordt. Koop ik voor haar al een groter bed of een ledikantje, hoever kan ze dan lopen (moet er een duo wagen komen) en nog wel meer van dat soort dingen
Ja ik vind het ook wel spannend in combinatie met ons zoontje van bijna 13 maanden. Maar ik ben er nu wel klaar voor. Ik zie het helemaal zitten . Maar eerst maar eens zwanger worden
Qua kamers hebben we hier geen problemen. Ik hoor vaak dat ouders dan eerst de baby bij hun op de kamer doen en daarna bij het broertje of zusje! Denk niet dat dit voor iedereen haalbaar is, maar als het kan is het wel makkelijk.
Jammer Bolleboosjes . Misschien dat je eisprong later is geweest? Of weet je wanneer je eisprong is geweest? Ik heb vanochtend ook getest, maar die was ook echt negatief! Ik zit op dag 25 van mijn cyclus, dus het was te verwachten en ik ging er ook vanuit, maar hoop dat ik het nu wat meer los kan laten.
@PH1 ; Ik snap idd dat je dan even goed na moet denken hoe je dat allemaal wilt doen. Hier slaapt ons kleine man nog maar net op een groot bed en hebben we zijn babykamer inmiddels verkocht. Hele leuke set, maar de kast zou niet passen op de volgende baby slaapkamer. Dus wij moeten op zoek naar wat anders. Helemaal niet erg want mn smaak is best wel veranderd 😉
Jammer voor jullie negatieve testen dames! Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben! 👍🏻😊
Wij hebben een klein kamertje over, waar nu de computer staat. Maar die gaat dan naar zolder. Later is het idee wel kamers van zolder te maken. Maar alles op zijn tijd. Als het weer een meisje wordt. vind ik het ook niet erg ze eerst op 1 kamer te doen. maar dan pas als de 2 e wat ouder is. Voor alles is een oplossing, idd de eerste tijd is het fijn het kleintje in een wiegje naast je te hebben liggen.
Ik vind het niet spannend maar heel aandoenlijk als ik er aan denk krijg ik het zo heerlijk warm van binnen. Weet zeker dat de oudste zal moeten wennen aan de aandacht verdelen. Maar een baby ow... dat is haar wens! haha Denk dat haar broertje of zusje straks 2 mama's heeft
Ik denk te weten wanneer mijn eisprong geweest is, aan gevoel etc. Maar helaas nog geen positieve test. Vandaag ook niet getest. Ga maar even wachten tot morgen, kijken wat het doet. Dat elke dag testen is ook niet bevorderlijk hahaha.
Ik denk te weten wanneer mijn eisprong geweest is, aan gevoel etc. Maar helaas nog geen positieve test. Vandaag ook niet getest. Ga maar even wachten tot morgen, kijken wat het doet. Dat elke dag testen is ook niet bevorderlijk hahaha.
Elke dag testen is inderdaad ook niet bevorderlijk. Ik moet van mijzelf nu echt wachten tot volgende week woensdag! Het menstruatiegevoel blijft bij mij maar aanwezig. Ook een erg strak gevoel in mijn onderbuik en een stijve onderrug. Daarnaast komt er weer vocht uit mijn tepels. Maar goed alles kan ook komen door het ''ontpillen'', dus dat houd ik maar in gedachten (probeer ik ).