wie ook aan het wachten op 1e ongi na pilstop? (meer als 50 dgn!!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy339, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat een Provera kuurtje voor mij de oplossing niet is. Ik heb namelijk ook lichte schildklierafwijking en ben sinds een week aan de medicijnen hiervoor. Dit kan dus ook te maken hebben met onregelmatige cyclussen. Maar ja deze cyclus gaat nu wel heeeeeeel erg lang duren, vandaag dag 73 zonder ei. Dus gaat al richting 100. Mag je bijna geen cyclus meer noemen he.

Ik dacht eerst ook dat ik er teveel mee bezig zou zijn als ik elke dag zou gaan testen. Maar het is juist zo dat als ik 's ochtends temp en test ik ook weet dat ik geen eisprong heb, dan kan ik het die dag juist loslaten. Als ik dit niet zou doen dan ga ik heel erg op alle signalen van mn lichaam letten en dan denk je misschien te vaak onterecht dat je zwanger bent. Zo ben ik dan wel. Dan zou ik misselijk zijn en meteen een zwtest doen weet je wel.
    Nu test ik en laat ik 't los. Nou ja loslaten... kijk dan vaak nog wel ff op 't forum. Maar weet in ieder geval dat het allemaal nog wel ff duurt.

Mn temp is gemiddeld, 36,5 hij is gelukkig weer wat omhoog gegaan, want was echt te laag. Verder elke dag nog steeds een licht testje. Heb alleen sinds enkele dagen af en toe een soort van ongi pijn, zeurderige onderbuik. Ik dacht al zou dan mn eitje er toch aan zitten te komen, maar niks hoor.

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    HELP! Had zonet bij afvegen roze slijmverlies. Temp is wisselend, ziet er niet naar uit dat ik een eisprong gehad heb. Gisteren had ik een lange rekbare slijmsliert, maar mijn ovutesten zijn nog steeds na al die maanden wachten licht! Zwangerschapstest paar dagen geleden voor de zekerheid gedaan, ook negatief. Wat kan dit zijn?

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey vp kaatje

Ik ken dit niet meis,kan het niet naderende ongi zijn??
    Dat je een onduidelijke/foute ovu test hebt gehad?
    Houd ons op de hoogte meis!
    Hier bij mij nog niets veranderd ben nog steeds aan het wachten op mn ongi..Vind het nu wel erg lang worden hoor!!!

Groetjes!

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik verwacht het niet, want mn temp is ook niet omhoog gegaan ofzo... dus er is geen eisprong geweest

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag temp hetzelfde gebleven (36,4) en mn ovutestje is nog steeds megalicht. Roze afscheiding gisteren twee keer bij afvegen, vandaag al niet meer. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan vandaag. Ben toch beetje bang voor een doorbraakbloeding.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    vp kaatje;
    Jeetje meis,jij houd het ook spannend!Doorbraakbloeding kan dat ook zonder pil??
    Snap dat je hier alleen maar meer onzeker van wordt!
    Ben benieud of het nu doorzet of wegblijft dat roze verlies.
    Welke dag zit jij nu inmiddels?
    Ik begin er nu ook ff t zeik in te krijgen!!
    Wil gewoon ongi worden en door kunnen en niet dat eeuwige afwachten!!

groetjes!

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het te lang duurt voor je een eisprong krijgt dan kan het zijn dat uiteindelijk je lichaam alles eruit gooit, dan krijg je dus ook soort van doorbraakbloeding, dus een menstruatie zonder ei.
    Had geen roze slijm meer vandaag. Maar heb mn baarmoedermond weer eens gevoeld en die voelt heel zacht, open en hangt megalaag. Halve vinger en ik voel 'm al. Had wel 1 piepklein bloedsliertje mee. Maar dat roze slijm dus niet meer.

Voel me weer wat misselijk enzo. Zwanger ben ik sowieso niet, want had echt een spierwitte test gisteren.

Mn ovutest vandaag is ook gewoon licht.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    vp kaatje

Wat erg meis dat je gewoon niet weet wat het is! Maar mischien is je lichaam opruiming aan het houden?Hoop zo dat je snel ongi wordt!

Ik heb beter nieuws,sta net bij de jumbo voel ik ineens uit het niets een kramp. Dacht nog van goh da's lang geleden dat ik iets voelde dat een teken zou kunnen zijn!
    Voelde ook iets lopen beneden,dacht nog gatver die afscheiding weer zeker..
    Snel naar huis gereden en wat denk je?
    Ben ongesteld geworden!Helder rood ook dus geen oude zooi gelukkig!
    Meiden hoop dat jullie snel hetzelfde mogen krabbelen hier maar ik ben zoooo opgelucht!Weet nu dat ik functioneer in ieder geval! Ben gister dagje naar de sauna geweest,zei nog voor de grap tegen mn vriendin; hoop dat de ontspanning en de infra rood sauna een ongi op wekken en wala! (gekheid maar toch..)

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, ik heb mn eerste ongi al wel gehad. Eerste ronde duurde 67 dagen, maar zit nu al op dag 80... zonder iets te bekennen. Hoop voor jou dat de tweede ronde vlotter zal lopen dan de mijne.

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy
    Wauw, dan eindelijk ongi! Dat was zeker een opluchting? Dan kan je eindelijk voor het eggie! Ik ben trouwens nog steeds niet ongi :(.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    vp kaatje
    Ja ik ben nu idd erg blij dat ik in ieder geval weet dat ik ongi kan worden maar ben inderdaad ook heel benieuwd hoe mijn cyclus nu verder gaat zijn!Hoop stiekem toch dat deze nu korter gaat worden!
    Lijkt me zo erg nu weer zo lang te moeten gaan wachten!
    Bij jou nog roze verlies gespot?Of nu niets meer?
    Waar bestel jij je ovu tetsen?Denk erover daar nu ook mee te starten,lijkt me wel verstandig nu..
    Succes meid,hoop dat je snel een eitje spot!!

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, ik bestel mijn testen bij Sensitest, ze zijn goedkoop en ze leveren supersnel. Ene dag besteld, andere in huis en als TNT staakt; krijg je staak-korting omdat ze dan niet zo snel kunnen leveren. Supernetjes. En ze zijn best gevoelig, heb in cyclus 1 mijn piek gevonden. En deze ronde nog geen piek gehad. Ik plak ze allemaal onder mekaar en dan schrijf ik datum en tijd ervoor. Dan kan je mooi vergelijken. Echter... heb nu al 2,5 A4 volgeplakt, dat krijg je met zo'n lange cyclus. Soms zie je 'm iets donkerder worden en dan doe ik er 's avonds nog een. Tis uiteindelijk wel een dure hobby als je zo'n lange cyclus hebt hoor. Maar ja, als je dan eindelijk een eitje hebt; dan wil je 'm ook niet mislopen natuurlijk!

Eergisteren en gisteren beetje roze verlies. Vanmorgen beetje roze slijm nog en later op de dag piepklein beetje bruin en nu weer megahelder. Ook geen buikpijn ofzo en mn temp is weer ietsje lager 36,2. Snap er echt niks van hoor. Lijkt toch echt geen ongi die eraan komt. Ovutestje wederom licht.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Thanx vpkaatje!
    Heb ze meteen besteld!Goed plan om ze te bewaren,wist niet dat dat kon (dacht dat ze vervagen). Inderdaad met onze cyclussen een dure hobby maar goed we moeten er wat voor over hebben!
    Inderdaad erg vreemd dat roze slijm/bloedverlies. Maar wat is het nu?Zou t echt graag willen weten als ik jou was!
    Huisarts al gebeld voor info?Of wil je wachten tot in januari?
    Je hebt een duidelijke vraag toch?Geen ei,geen ongi en wel roze verlies..
    Nou meis ik hoop dat de kerstman jou een ei'tje kado doet onder de boom en dat het wazige roze nu weg blijft!
    Ik duim voor je mee!!

Ik nu dus ongi!Krampjes in mn buik maar verder niet de gebruikelijke ellende zoals ik met pil had (rug/hoofdpijn) Heerlijk gewoon! Ongi is wel iets heviger maar verder niets raars. Het is ook helder rood dus ook geen oude zooi dat mee komt!
    Maar ik zou zoiezo niet klagen,heb er zo lang op gewacht!Ben helemaal happy met een ongi,tegenstrijdig toch op dit forum??

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha wendy ik snap je wel, ik was ook erg blij toen ik eindelijk cyclus 1 af kon sluiten... en dan komt die lange ronde 2, had echt nooit verwacht dat dit zo lang zou gaan duren, dacht echt dat het telkens wat korter zou zijn... maar ja... grrrrrrr

dat roze ja supervaag... tis nu weer helder...

toch stiekem een innesteling? nehhh dat kan niet, heb toch echt geen piek gehad en ook echt geen omhoog gaande temp! maar toch maakt dit je gek hoor... en omdat het weer ophoudt, wil ook zeggen dat ongi er niet aankomt... en dan weer googlen bah ellendig zeg

ja ik wacht wel op januari, in principe zijn vier weken zo voorbij... wacht nu ook al drie maanden ;)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wendy@ Klinkt gek maar fijn dat je ongi er is.
    Op naar de volgende ronde en ik hoop dat , je cyclus beter is.

Succes met zwanger worden meis.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    thanx marnat!Ik hoop ook dat jij snel zwanger bent (zag je onderschrift) heftig hoor meid!

vpkaatje
    Hoe is het nu meid?Al nieuws?Of nog steeds wat vaag slijm/roze verlies?Temp al gestegen?
    knap hoor wachten tot januari,maar ja wat zijn 3 weken op een kwart jaar..Ik zou er ook wel tegenop zien om de mm in te stappen,stel je het daarom mischien ook telkens een beetje uit om te gaan?

Ik nu idd in spanning wat ronde/cyclus 2 gaat brengen,hoop zo dat het iets beter zal gaan..
    Denk zelf dat ik een maand over heb geslagen,64 is 2x 32 en ik dacht dat ik voor de pil ook cyclus had van rond de 30 dagen dus dat zou precies kunnen kloppen (of wischfull thinking??)

Fijne kerstdagen girls!!!!

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, nou idd vind ik t heel spannend en had ik liever gehad natuurlijk dat mn lichaam het werk zelf zou gaan doen. Maar merk dat het niet gebeurd en zit nu op dag 83 en heb nu geen roze meer, maar opnieuw toch af en toe wat van die steken in mn onderbuik en labiel etc. Soms voel ik me enorm opgezwollen. Op deze manier voel ik me gewoon helemaal niet goed. Maar half januari moet ik toch al naar de huisarts voor de schildklier, dus kan ik een week eerder al wel weer gaan voor dit probleem, maar heb liever alles even tegelijk. Bovendien kan het zijn dat mn huisarts tocht zegt van wacht nou even die zes weken Thyrax af. Nou en dat is half januari wel zo. Dan slik ik 't zes weken. Merk nu al wel dat mn temp ietsje stabieler is. Lijkt ook of ik ietsje minder moe ben, maar goed we wachten het af, bloedwaardes zeggen meer. Nog vier weekjes...

Voor jou spannend nu, wat zal ronde 2 doen? Wens jou veel geluk en hoop dat je een mooie kortere cyclus zal krijgen!

Marnat, jeetje idd heel heftig! Wat moet dat rot voelen, wat zal jij je soms machteloos voelen. Wens jou heel veel geluk in het nieuwe jaar!!!!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wendy@ Dankje meis , idd heftig maar ja wat doe je er aan!!
    Spontaan is een kleine kans.

We hebben nog 1 poging staan en hopen dat die volgend jaar ergens aan slaat.
    We hebben eerst even rust genomen en weten nog niet prezies wanneer we weer starten.
    Slaat het niet aan is het over en uit , blijven we kinderloos.

Vipkaatje@ Voelt idd rot verder geen woorden voor,

Als jullie meer willen weten, zie mijn statistieken daar staan wel topics van mij met uit leg.

Fijne dagen meiden.

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gos Marnat, ben er stil van, hoop op het allerALLERbeste voor jullie in het nieuwe jaar!

Iedereen hele fijne kerstdagen.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje meis lief van je.

Jij ook fijne dagen .