@Marnat, Ja wat doe je eraan.. Je bent nu afhankelijk van anderen en de natuur je moet je wel overgeven of je nu wilt of niet. Maar dat maakt het niet minder verschrikkelijk,voel me ook bezwaard dat ik dan al ga zeuren bij 65 dagen geen ongi,diep respect dat je het al zo lang aankunt met al de onzekerheid en verdriet! Dikke pluim voor jullie hoor!Hoop dat 2011 het gaat worden voor jullie!
Ja Wendy, als je Marnat's verhaal leest dan sta je weer even met beide benen op de grond. Echt vreselijk, wat een nachtmerrie he. Maar ja, dat neemt voor jezelf niet weg dat je ook erg baalt van je lange cyclus. Ik blijf balen hiervan, zit op dag 85 nu. En juist omdat je bang bent dat het allemaal misschien wel niet lukt en dat er misschien iets mis is. Als je gewoon zou weten van och geduld en een aantal keren ongesteld worden en dan is het binnen 1 a 2 jaar wel raak; dan kan je vast wel geduld hebben... maar het is een onderliggende onderhuidse angst dat het misschien ook niet zal gaan lukken. Het is wel zo dat als ik het iemand op dit moment ontzettend gun om snel zwanger te worden dan is het Marnat! Voor jullie allemaal, heeel veel GELUK, heel veel EITJES en heel SNEL heel veel HCG gewenst!
Wendy en vpkaatje Wat lieve berichtjes dat jullie mij het zo gunnen. Maar dat neemt niet weg dat jullie geen verdriet mogen hebben !! VP Kaatje@ Ben je al bij de arts geweest of je mis pco hebt, of dat je clobid kan krijgen om het op te wekken? Of ben je nog geen jaar bezig? Zo lang geen ongi lijkt me niet goed!
Ik ben nu een half jaar onderweg, 1 eitje gehad in dat half jaar. Ik ben idd beetje bang voor pco. Maar mn schildklier is ook iets te traag, waar ik nu Thyrax voor krijg. Moet over vier weken naar de huisarts en wil me dan toch door laten verwijzen naar een gyn.
Ik ga dit forum uit mijn favorieten verwijderen, ben er teveel mee bezig, was actief bij meerdere forums. Misschien zie ik jullie nog eens terug bij "vandaag dag 45" en anders wens ik jullie bij deze alle geluk van de wereld, dat jullie maar snel zwanger mogen worden! Dat zou toch een prachtig begin zijn van het nieuwe jaar!