3 weken geleden heb ik een miskraam gehad ( is het begonnen)... Toen was eigenlijk ook al het HCG heel erg gedaald. ( negatieve test) Maar ik ben 4 kilo aangekomen sinds die tijd. En ik eet echt niet veel en krijg het er ook niet af! Hoort dit erbij? Het lijkt wel alsof mijn lichaam nog denkt dat ik zwanger ben ofzo, ondanks ik denk ik geen HCG meer heb.Nou moet ik wel bekennen dat ik week na het bloeden weer sex heb gehad met mijn man. Maar lijkt me sterk dat ik alweer zwanger ben ( zou wel heeeeeeeel fijn zijn ) Hebben meer meiden dit? Hoort dit bij/na een miskraam? Vocht vasthouden ofzo? Toch nog hormonen?Heb best opgezette buik, ik voel me ook gewoon helemaal opgeblazen en dik. Ik vind het zo vervelend. Dik worden als ik zwanger ben is heel welkom maar dit is heel vervelend.
Hoi Marlee, Ik heb 1.5 week geleden een vroege miskraam gehad en ik heb ook nog een zwangerbuikje, helaas Qua kilo's ben ik niet echt wat aangekomen, maar ik begon al een mooi rond buikje te krijgen. Deze is ook nog niet weg. Gister ben ik bij de gynaecologe geweest en ze gaf aan dat het nog wel even kan duren, omdat je lichaam zich aan een zwangerschap aan het vormen was en dat nu weer "normaal" moet worden. Ik hoop voor jou dat het snel weer minder is, want ik vindt het zelf ook heel vervelend, het lijkt bij mij ook alsof ik nog steeds zwanger ben. Sterkte.