Net een plensje verloren, heel mn onderbroek nat. Mn moeder gebeld, die zegt gelijk de verloskundige bellen! Dus ook gedaan.. nu komt ze zo en ik zit te wachten, hoop zo niet dat het mijn vruchtwater is, ben nog geen 26 weken! Ik belde mn vk zegt ze komt eigelijk niet voor rond deze periode! Ik zeg, nou mijn moeders water brak met 20 weken ( bij mijn zus ) en zij is met 26 weken geboren! Ik kom er zo aan zei ze.. nu maar hopen dat ik gewoon in mn broek heb gepiest!!
Oeh meid dat maakt het extra beangstigend doordat je moeder zo vroeg bevallen is van je zus! Ik duim dat het gewoon urine is doordat de kleine lekker een flinke trap in je blaas gaf! Laat je wat weten?
oei spannend....ik duim voor je dat het geen vruchtwater is!! Laat je ons even wat weten straks! Sterkte!
Ik laat jullie meteen iets weten, ik zit nu nog te wachten.. ik hoefde er ook totaal geen moeite voor te doen..het liep er zo uit, ben naderhand gelijk naar de wc gegaan en daar liep t verder. Wel geel van kleur maar een hele opdringerige geur.. wachten duurt lang.. dank jullie wel
dan kom een druppel eruit, die ik haast nie eens voel.. ik hoop echt dat ze zo hier is dan weet ik t zeker..
Ja ze zeggen dat het dan vruchtwater is hè maar kan ook weer zijn dat je bekkenbodemspieren niet zo geweldig werken.. Ik hoop ook dat ze er zo is! Heb je wat op kunnen vangen? Heeft ze een tijdsindicatie gegeven?
Daar ben ik weer! Moest gelijk op mn bed gaan liggen en ze zei dat ik een ontiegelijke harde buik had en keek best ernstig. Ik dacht ohh nee..!!! Ze vroeg me op mn hand de blazen en er kwam iets uit, zij gelijk opgevangen was het gelukkig urine!! Maar ze maakt zich wel zorgen om mn knoerharde buik die zo lang aanhoud en heeft me er ook op gewezen om nu echt rust te gaan houden! En nog eens, ze denkt dat ik ruim 3 weken voorlig, dus binnenkort een extra echo maken! Ben zoooo blij dat het geen vruchtwater is en mijn moeder helemaal! Mijn moeder is helemaal happy want die zat hem al te knijpen thuis! En ik ben ook helemaal happy want ja je weet maar nooit!